Joululahjoista...koska ne annetaan?!

• Viestiketjun aloittaja ärsyyntyny
  • Ensimmäinen viesti
ärsyyntyny
Niin,noin yksinkertanen kysymys johon mun mielestä oikee vastaus on ilmanmuuta että JOULUAATTONA!Mutta miespä antoi eilen meiän 12v.pojalle joululahjan!Poika kiinnostunu tosi paljon musiikista ja harjoittelee meiän akustisella kitaralla Metallican,IronMaidenin yms.musiikkia.Päätettiin sit ostaa sille sähkökitara-aloittelijan paketti vahvistimella yms.Eilen kun tuo paketti sit tuli niin,mies sano mulle et'annettaisko jo ennakkoon?Sanoin että ei,koska mitä sit jouluna..?!?Kuitenki kun kävin kaverilla ja tulin kotiin,niin oli antanu kitaran yms.pojalle!Olin kyl vihanen miehelle ja edelleen ärsyttää kun ei ottanu mun sanomisia ollenka todesta.Jouluna ei muutenka moneen lahjaan oo varaa....=(

noh, pakko puolustella miestä että kaikki ei vain osaa hillitä intoaan. :) Mun mies on ihan samanlainen... jos se ostaa hyvissä ajoin ennen joulua jotain lahjoja niin varmasti asianomaiset saavat niitä vuoden varrella. :LOL: Sen takia me tehdäänkin ostoksia yhdessä ja mä jemmaan ne johonkin kivaan paikkaan, josta ne ei houkuta.
Viime jouluna kävi kylklä hassusti kun löydettiin vasta joulun jälkeen mun yksi jemma paikka, jossa oli muutama joululahja sukulaisille... :whistle: Ne on siellä vieläkin ja saavat sitten tänä jouluna. =)

Onhan se nyt ikävää ettei miehes "uskonut" sua, mutta hän oli varmana niin onnellinen kun sai antaa pojalleen jotain noin hienoa.. :p Ja poika varmasti myös...
Ei sen joulun pidä olla aina niin lahjarikas.. On siinä muutakiin..

ap
Juu,tottakai oli poika mielissään tosta lahjasta =) Mutta en usko että sitte jouluna muistaa että toi oli yks lahjoista!?!Noh,nyt sillä sit jo on päässy"rämpytteleen"=)
Ja tuleehan niitä lahjoja sit kummeilta ja mummeiltakin =)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
No, meillä ostetaan lahjoja ym pitkin vuitta ja säilytetään mitä erikoisimmissa paikoissa ettei pojat löydä.

Mä KOITAN ostaa kanssa niitä aina sillon ku sopivan löydän,mutta nyt tiiän ettei pidä sit kertoa edes tuolle miehellekään vaan pitää piilottaa siltäkin=)=)=)!!

Ei se oo niin justiinsa millon ne lahjat antaa, kunhan lapset on sitten sen ikäsiä että tajuuvat ettei niitä lahjoja tule jouluna jos aiemmin jo saa... Pienille tommonen systeemi ei oikein käy, tulee muuten sit jouluna paha mieli..

Yhteistyössä