joululahjavinkkejä 8-11 vuotiaille kaivattaisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjaana

Vieras
Mitä olette ostaneet omille koululaisillenne joululahjoiks? Itsellä lahjat omille lapsille vielä hankkimatta ja vinkkejä kaivattaisiin. Mulla kolme lasta vanhin on poika ja kaks nuorinta tyttöjä. Jotain oon jo ostellut, kirjoja ja dvd:tä ja mut lisäks voisin viel ostaa n.100? jokaiselle jotain, mutta mitä?

Kysy lapsilta. Meillä toivelistalla 9 ja 11v. tytöillä: Kitara, vauvanukke (aidon näköinen), Nuken vaatteita ja tarvikkeita, kännykkä, videoita, Pelejä, Tarravihko, tarroja, toppahousut, pehmokoira...

Alkuperäinen kirjoittaja miehen tyttö kyseessä..:
Mä aattelin antaa 10v. tytölle lahjaksi lahjakortin esim. seppälään..

Älä anna Seppälään! Mieluummin Lindex tai H&M, jos näitä halpaketjuja ajattelee. Seppälä on jotenkin, noh... en tiedä, tylsä, mitäänsanomaton...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon kyselly mut toiveena on lähinna psp tai nintendo ds, en haluis pelikoneita ostaa yhtään enempää...

No entäs sitten joku toivepeli olemassaoleviin pelikoneisiin? Joku laadukkaampi (merkki)vaate esim. huppari? Lautapeli?

Toi lahjakorttihomma vois olla yks mistä tytöt tykkäis ku pääsis shoppailemaan vaatteita ja jotain muuta viel sen lisäks ku keksis. Pojalle vois ostaa kyl jonku pelin ainaki jos ei muuta keksi ja päätin et tilaan pojalle aku ankan viel.

Top model suunnittelukirjoja ja kunnon värikynät, uusia pelejä niihin kotona oleviin laitteisiin. Mieluisat lakanat. Kyllä niiltä lapsilta toiveita aina löytyy.

Yhteistyössä