Joululahjat päiväkodin tädeille (ongelma!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
minulla on kaksi lasta, käyvät samassa päiväkodissa. no, jokaisella on "määrätty" kaksi hoitaja, mutta koska kaikki lapset ovat samoissa tiloissa myöskin muutkin hoitajat osallistuvat lapseni hoitoon, sekä lapset tietenkin tuntevat heidät jne...Välillä jopa hoitajat vaihtuvat keskenään (ainakin lasten puheista). muuten aikuisia on n. 10 hlo + ruotsinkieliset...kaikki tuntevat toisinsa.

Miten tässä tapaksessa menee joululahjapoliitikka, kun aikuisia on niin paljon (ja ongelmallisinta, että on myös sijaisia), eli en edes tiedä kuinka paljon heitä on tarkkaan! Montako lahja vien tarhaan?

Viet määrätyille hoitajille vaan. Toinen vaihtoehto, että ostat jonkin yhteisen suklaapaketin tms. ja sanot että siitä pitäisi riittää jokaiselle ja että jakakaa keskenänne.

Meillä vastaava tilanne. En vie mitään lahjoja, koska olen niin tyytymätön tilanteeseen, että hoitajat vaan vaihtuu vaihtumistaan enkä edes tiedä, ketkä on ne 5 opea, joille kerätään yhteislahjaa. Täysin vieraiksi ovat jääneet.

Mä veisin yhteiseksi kahvihuoneeseen jotain, esimerkiksi tylsästi kahvia ja teetä. Sillon kun olin päiväkodissa töissä, oli tapana, et työntekijät osti vuorotellen sinne kahvipaketit, niin ajattelisin, et olisi sellainen käytännöllinen vieminen.

Yhteistyössä