L
leen-
Vieras
Minulla on hieman ongelmia lahjan kanssa.. Ostin aiemmin seksikkään korsetin ja alushousut ja ajattelin pukeutua niihin antaen "itseni" poikaystävälleni lahjaksi. Nyt olen alkanut miettiä että onko se sittenkään mikään hyvä joululahja? Poikaystäväni tosin on sanonut minulle että olisi kiva jos joskus yllättäisin hänet pukeutumalla johonkin erilaiseen
Olen myös miettinyt eri keinoja antaa tämän "lahjan"; voisin joko paketoida asun ja kun mies avaa sen ehdottaisin että kokeillaanko sitä? Taikka sitten voisin sitoa miehen silmät, vaihtaa vaatteet ja antaa miehen tutustua uuteen asuun vain tunnustelemalla, kun eihän lahjoja saa etukäteen tirkistellä!
Mitä mieltä olette? Olisiko se lahja miehelle vai periaatteessa vain minulle kun ostin itselleni uuden asun?
Pitäisikö tämän lisäksi olla jokin oikea paketti, mikä sisältää jonkin peruslahjan, kuten hajuveden yms?
Olen myös miettinyt eri keinoja antaa tämän "lahjan"; voisin joko paketoida asun ja kun mies avaa sen ehdottaisin että kokeillaanko sitä? Taikka sitten voisin sitoa miehen silmät, vaihtaa vaatteet ja antaa miehen tutustua uuteen asuun vain tunnustelemalla, kun eihän lahjoja saa etukäteen tirkistellä!
Mitä mieltä olette? Olisiko se lahja miehelle vai periaatteessa vain minulle kun ostin itselleni uuden asun?