Joululahjat jo ostettu =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökköyök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökköyök

Vieras
Puhkun tyytyväisyyttä, sain juuri netin kautta ostettua viimeisetkin joululahjat ja s-postiin tuli tilausvahvistus! Olen niin super ylpeä, että osasin ostaa vuoden varrella toivottuja lahjoja, joita eivät osaa odottaa. Ihana nähdä ilmeitä kun paketit aukeaa =)

Nyt kun saisi pysymään salaisuutena Jouluun asti, onneksi on ihanat kanssayököt joiden kanssa "kihelmöidä" =)

Mikä ihmeen kanssayökkö ja miksi yök yök?

Mä olen jo kolmatta vuotta tilannut lähes kaikki lahjat netistä. Tykkäisin kyllä shoppailufiiliksestä mutta ei se ole samaa enää kolmen lapsen kanssa kuin ennen lapsia kun on kaikki melkein aina raahattava mukaan tai järjesteltävä ja kaikenlisäksi asutaan niin pienellä paikkakunnalla että pitäisi tehdä useampi reissu kaupunkiin. Joten mä hoksasin että tää on helppo ja stressitön tapa hankkia lahjat ajoissa ja ilman viimehetken paniikkia :)

Hassua vaan kun on paikat täynnä laatikoita joita pitää piilotella ja vasta lapset miettiin lelulehdistä mitä ne haluais eikä tajua että paikat jo tursuaa lahjoja, hihhih niille vaan!

Mä yritin tuossa ostaa ekat joululahjat valmiiksi joku viikko (?) sitten nettikaupasta, se kun on niin kätevää ja nopeaa ja ei tarvitse jonotella. Päädyin yli tunniksi jonoon, olin 11 306. asiakas jonossa kyseiseen verkkokauppaan :D :D :D En saanut haluamiani legoja, koska olivat ehtineet loppua, mutta musta oli ihan hervotonta JONOTTAA NETTIKAUPPAAN!

Paljon on siis vielä ostamatta, osa tulee netistä ja osa live-kaupoista, mutta tunnen olevani voiton puolella kun kaikille on olemassa joku idea - osalle se on suunnitelma B, tässä toivetta odotellessa :)

Yhteistyössä