Joululahjamietintöjä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aaa"

Vieras
Mietittäisiinkö yhdessä mitä hankittaisiin kellekkin lahjaksi? :) Tulkaa muutkin pohtimaan!

Itse mietin isälle ja äidille jotain kauneushoitola tai hierontalahjakorttia, mutta nättivät kaikki kauhean kalliille :( Kun opiskelija olen niin rahat melko tiukassa. Tekisi mieli ostaa silti jotain muuta kuin perinteiset lämpimät sukat tai muki... Kirjamaustakaan ei tiedä mitään, itse en lue enkä tiedä onko noilla edes yrittäjinä aikaa.. Keilauslahjakortti olisi muuten hyvä, mutta käytin tuon lahjaidean jo isänpäivänä.

Siskon lahjaan myöskään ei ole mitään hajua, ei olla kovin läheisiä. Tykkää kissoista ja tietokoneella olemisesta sekä vaatteista... :D 16 v.

Miehelle voisi hankkia jotain hyvännäköistä vaatetta tai asustetta, kun tykkää vaatteista mutta varaa ei hirveästi ole ostella mitään kivaa itselleen. Itselleni ajattelin pyytää helmikorvikset että olis yhteen tulevaan juhlaan helmikorun kanssa passaavat korvakorut.:) Keksiikö kukaan muita ideoita?

Tuossapa omani..Kertokaa minkä hintaluokan lahjaa olette ajatelleet, mistä saaja tykkää ym. :)

Mä oon miettinyt miehelle sitä i Pod nanoa.. en sit tiiä raskinko ostaa. Varmaan tulis käyttöön, kun kulkee pyörällä töihin kesät talvet. Vois samalla kuunnella musiikkia.

Meillä on tähän mennessä hankittu 18- ja 19-vuotiaille tytöille 50€:n lahjakortit Gina Tricotiin, anopille 50€:n lahjakortti Ecco Shoppiin, appiukolle pipo-hanskat-kaulahuivisetti joka sointuu silmien väriin, ukon vanhemmalle siskolle täytellään herkkukoria, lapsille tyttö 1-v ja poika 2-v on jo ostettu junarataan lisää osia biltemasta, vielä ostamatta vetävä akkukäyttöinen veturi rataan, suurpaketti dubloja, kirja jossa nappuloita painamalla saa eri ääniä.. Kaverin lapselle poika 2-v ostan Autot-leffan tai autot-lakanat. Itse haluaisin n. 250€:n arvoisen tatuoinnin (yritän juuri päättää että haluanko sen vai jotain hemmotteluhoitoja kylpylässä..), ukko haluaisi akkuporakoneen.. Sai jo autoon uudet hifit..

Meidän budjetti riittää n. 50€/aikuinen ja sitten näille lapsille tulee ostettua vähän suuremmilla summilla..

hullua sanoa mut lapsille löyty eilen tosi hauska lahja jonka huomasinkin lelulehdessä ja ajattelin et ei ikinä meille mut eilen nähtiin kaupassa puhuva hamsteri. Siis puhu hullulla vaihtelevalla äänellä kaikki mitä puhuttiin siinä lähellä. Se oli ihan sairaan hauskaa. En ole ainakaan 20 vuoteen nauranu niin paljon ku siellä kaupassa.. Tää olikin mun äidille koko perheen toivelahja....

itse yritän kuulostella puolta vuotta ennen joulua mistä ihmiset puhuu ja mitä toivois. Sen perusteella ostin äidilleni yhden kassin, sitten saatan tilata jotain lehtiä joista saa jotain kivoja lahjoja tilaajalahjaksi niinkuin hotelliloman vaikka kylpylään tms. Mietin harrastuksia yms. Sitten tietty ihan joku kiva setti perussaippuaa, perusrasvaa yms. setillinen on ihan kiva.

Sulle Ap osta vaikka kirjakauppaan lahjakortti, jos et kirjamausta tierä. :)

Ite ostan miehelle jäätelökoneen lahjaksi. Äitille menee muksujen kuvilla kalenteri lapsille joku lautapeli ym...
1 lapsen kummille koulukuva kehystettynä, muille ehkä jotain herkkukoria kotaan. Mitä ties muillekkin pitääs miettiä.

leffaliput on aina kiva saada
arpoja aikuisille
itse tehty lahjakortti, esim. lupaudut siivoamaan, lasten vahdiksi, viedä syömään jne. jne.

halvallakin saa kivoja lahjoja :)

Mulla on kaikille melkein jo hankittuna lahjat. Anopille on juuri tekeillä sukat, Appi saa seuraavaksi virkatut tossut ja serkkuni rakkaani lahja on pussukka johon ajattelin ommella turkisrukkaset.

Yhteistyössä