Joululahjajuttuja jo täällä mielessäni pyörittelen, että pitäisi kerrankin tempaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulua

Vieras
ja ostaa suurin osa lahjoista jo hyvissä ajoin. Vaan kun ei rahavarannot (olen kotiäiti) ole kovin kummoiset, niin aina ne tahtovat vain suurimmaksi osaksi mennä ruokaan ja auton tankkaamiseen. Mutta pitää joku kerta isompi summa käyttää vain ja ainoastaan joululahjoihin. Koska pianhan ollaan jo marraskuussa ja sitten onkin jo joulu todella lähellä.

Ideoitakin saisi heitellä tähän pinoon, että mitä muita lahjakortteja ostaisin yhdelle läheiselle sukulaiselleni. Nyt olen miettinyt, että jos antaisin ainakin Ikeaan lahjakortin ja toisen jonkin sortin kauneudenhoitohommeliin. Jokin ruokalahjakortti voisi vielä olla ihan jees juttu, mutta mihin kahvilaan / ravintolaan sen hommaisin? Eniten tuo ihminen pitää ns. herkkukahvista.

mites oli sellanen helvempi kapselikeitin..se on joku 30e se pienempi. itellä se isompi ja voin suositella. lyhdyt missä kynttilä sisällä...saunatuoksu/öljypaketti vihdan kanssa. tervashampoota ja saippuaa..sellasta hiukan erillaista.

[QUOTE="kesis";30295204]mites oli sellanen helvempi kapselikeitin..se on joku 30e se pienempi. itellä se isompi ja voin suositella. lyhdyt missä kynttilä sisällä...saunatuoksu/öljypaketti vihdan kanssa. tervashampoota ja saippuaa..sellasta hiukan erillaista.[/QUOTE]

Kapselikeitin vain sellaiselle, jolla ei ole taloudellisesti tiukkaa. Itse tykkäisin ko. laitteesta, mutten koskaan raaskisi ostaa niitä kapseleita opiskelijan budjetilla. Enkä tiedä raaskisinko muutenkaan, kun ovat niin törkysen hintasia.

[QUOTE="kesis";30295204]mites oli sellanen helvempi kapselikeitin..se on joku 30e se pienempi. itellä se isompi ja voin suositella. lyhdyt missä kynttilä sisällä...saunatuoksu/öljypaketti vihdan kanssa. tervashampoota ja saippuaa..sellasta hiukan erillaista.[/QUOTE]

Meille nuo kaikki olisi kammotuslahjoja.

Nuo kynttilälyhty ja tuoksupaketit on niitä lahjoja, joita annetaan kun ei mitään muutakaan keksitä. Ja meillä nuo kaikki löyhkäävät jutut jäisi kyllä käyttämättä.

mulla menis tavallista kahvia pannu-2 päivässä kun olen kotona..noita kapseleita sitten se 1-2kpl/vrk...eli suht saman hintaiseksi tulee mulla ainakin. eipä noita ole tarkoitus kitata koko ajan

no noihan haju jutut täytyy otta luonnollisesti huomioon..jos asuu ok-taloss aja ei oo neuroottinen kynttilöiden suhteen niin yleentä lyhdyt ja kynttilät tervetulleita näin syys-talviaikaan

Mä ostan tänä vuonna ystäville, äidille ja anopille Dermosilin keittiö- ja intiimisaippuat. Kirjotan korttiin vielä "sillinhajuun". Niin ja osaavat nauraa ja ovat hyvejä tuotteita nuo...eikä kauheen kalliita, muistaakseni yht 10€.

Siis meinaatko ostaa yhdelle sukulaiselle nuo kaikki lahjakortit (Ikea, kauneushoitola ja joku muu)? Ei ihme ettei rahat riitä, kyllä yksi lahjakortti per lahjansaaja luulisi riittävän...

[QUOTE="kesis";30295219]mulla menis tavallista kahvia pannu-2 päivässä kun olen kotona..noita kapseleita sitten se 1-2kpl/vrk...eli suht saman hintaiseksi tulee mulla ainakin. eipä noita ole tarkoitus kitata koko ajan[/QUOTE]

Itselläni menee sama määrä eli kolme kupillista päivässä, oli laji mitä tahansa. Sulle tuo sopii ja varmasti monelle muulle, pointti olikin siinä että selvittää ensin ettei noin iso laite jää kaappiin tilaa viemään siksi, kun ihminen ei raaski ostaa niitä kapseleita.

[QUOTE="nuuh";30295238]Mä ostan tänä vuonna ystäville, äidille ja anopille Dermosilin keittiö- ja intiimisaippuat. Kirjotan korttiin vielä "sillinhajuun". Niin ja osaavat nauraa ja ovat hyvejä tuotteita nuo...eikä kauheen kalliita, muistaakseni yht 10€.[/QUOTE]

"Hyvejä"? Kai tuo oli vitsi?

"Ei ihme ettei rahat riitä, kyllä yksi lahjakortti per lahjansaaja luulisi riittävän..." / Minusta se taas on liian vähän jos antaa vain yhden lahjakortin. Olen aina tykännyt tietyille läheisille ihmisille antaa enemmän kuin yhden joululahjan ja niin aion tehdä tänäkin vuonna, vaikka rahatilanne ei ole kovin häävi. Pitää sitten säästää omista jutuista.

Yhteistyössä