Ä
äiskä
Vieras
Pääni puhki olen miettinyt tuon 9-vuotiaamme lahjojen kanssa... Enää ei kauheasti leiki ja sen mitä leikkii, leikkii legoilla. Jonkin hienon legojutun varmaan saakin. Muuten sitten kaikki Duel Masters-, Yugiogh- ja Pokemon-kortit on in, Aku Ankka -sarjikset tosi in (niitä lukisi yötä päivää..), pleikka on in ja kavereiden kanssa jalkapallon pelaaminen on in. Jotain kirjaa (vaikka sitten noita sarjakuvia) voisi ajatella. Kortteja on jo kasapäin, niitä en enää meille lisää haluaisi, vaikka poika tietysti on toista mieltä.
Mitä teidän 8-9 -vuotiaat pojat saavat / toivovat lahjaksi? Kovin paljon ei itse osteta, mutta tiedän, että sukulaiset vinkkejä haluavat... Vaatetta saa jotain kyllä, ne on aina olleet pojastakin kivoja. Mutta eiköhän muutama kovakin paketti ole tuonikäiselle vielä tärkeä.. Joten vinkkejä kehiin!
Mitä teidän 8-9 -vuotiaat pojat saavat / toivovat lahjaksi? Kovin paljon ei itse osteta, mutta tiedän, että sukulaiset vinkkejä haluavat... Vaatetta saa jotain kyllä, ne on aina olleet pojastakin kivoja. Mutta eiköhän muutama kovakin paketti ole tuonikäiselle vielä tärkeä.. Joten vinkkejä kehiin!