Joululahjaideoita 3,5-vuotiaalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuzieQ.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuzieQ.

Aktiivinen jäsen
06.07.2012
2 158
2
36
Iso parkkitalo, Palomies Samin paloasema autoineen, ja Brion junarata ja iso kasa kirjoja meillä jo on, sekä paljon erilaisia autoja, pikkuautoja ja isompia. Jos en muuta keksi, niin lisäosia junarataan, mutta vinkkejä otan vastaan mielelläni.

Onhan tässä vielä aikaa miettiä, mutta itse aloitan pähkäilyn yleensä ajoissa. =)

Meillä on kanssa samanikäisellä pojalla duploja ihan tarpeeksi, junarataa on ja autoja. Mietin, että jos ostaisin jonkun hienomman veturin junarataan, muutaman pikkuauton ja Boschin hienomman työkalun. Muoks, ja joku lautapelihän voisi jo toimia!

Mutta mitä puolitoistavuotiaalle tytölle sitten? :D

[QUOTE="Huokaus";27239420]Auttaa en osaa. Isosiskolle olen keskinyt jo vaikka sun mitä lahjaideoita. Pojalle 3,5 vuotta tuntuu jotenkin aivan kauheen vaikealta keksiä mitään kivaa :/[/QUOTE]

No niinpä. Kun tuntuu jotenkin että tylsää olisi taas vaan antaa niitä autoja, junarataa tai kirjoja... olisi kiva antaa jotain ihan uutta. Pojan 4 v. kaverilla on sellainen iso nosturisysteemi jota voi ohjata kaukosäätimellä, mutta tuntuu vähän että sentyylistä voisi harkita vasta sitten ensi keväänä synttärilahjaksi.

No niinpä. Kun tuntuu jotenkin että tylsää olisi taas vaan antaa niitä autoja, junarataa tai kirjoja... olisi kiva antaa jotain ihan uutta. Pojan 4 v. kaverilla on sellainen iso nosturisysteemi jota voi ohjata kaukosäätimellä, mutta tuntuu vähän että sentyylistä voisi harkita vasta sitten ensi keväänä synttärilahjaksi.

Entäs radio-ohjattava auto...?

2_134536-979x651.jpeg

tää on ollu kiva junarata :D miehenkin mielestä...

Osta lisää junaradan osia jos siitä tykkää. Meillä on leikkikeittiö myös ollut todella kovassa huudossa. Ja jos rahaa riittää millä mällätä, osta lapselle oma ipad... :D

Meillä on tilanne, että 3- ja 5-vuotiailla on huone täynnä tavaraa ja ollaan mietitty jotain muuta lahjaa kun leluja yms. Se on vaan joskus vähän vaikea saada isovanhempien ja muiden läheisten kaaliin...

No, isommalle (tyttö) olen ainakin tilaamassa jonkun lehden ja vaatteille on aina käyttöä. Urheiluvälineet, lippu johonkin kivaa paikkaan (sisähuvipuisto, kylpylä tms.) ja ehkä lupaus käydä siellä joulun aikaan, joku hauska sisustusjuttu lapsen huoneeseen (esim. riippumatto jos mahdollista, sisustustarra jne.) Toisaalta kaikki lapset ei ehkä innostu tuollaisista paketeista, meillä toimii. Ja kyllä 3-vuotias poikammekin innostuisi vaatteesta, jos siinä on vaikka Salama-auton kuva :) Onko teillä tarve esim. polkupyörälle tms.? Se nyt ei ehkä ole paras mahdollinen talviaikaan, mutta olisi sitten odottamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka näitä;27239527:
Meillä on tilanne, että 3- ja 5-vuotiailla on huone täynnä tavaraa ja ollaan mietitty jotain muuta lahjaa kun leluja yms. Se on vaan joskus vähän vaikea saada isovanhempien ja muiden läheisten kaaliin...

No, isommalle (tyttö) olen ainakin tilaamassa jonkun lehden ja vaatteille on aina käyttöä. Urheiluvälineet, lippu johonkin kivaa paikkaan (sisähuvipuisto, kylpylä tms.) ja ehkä lupaus käydä siellä joulun aikaan, joku hauska sisustusjuttu lapsen huoneeseen (esim. riippumatto jos mahdollista, sisustustarra jne.) Toisaalta kaikki lapset ei ehkä innostu tuollaisista paketeista, meillä toimii. Ja kyllä 3-vuotias poikammekin innostuisi vaatteesta, jos siinä on vaikka Salama-auton kuva :) Onko teillä tarve esim. polkupyörälle tms.? Se nyt ei ehkä ole paras mahdollinen talviaikaan, mutta olisi sitten odottamassa.

Polkupyörä on jo, 12-tuumainen, ja ensi kevääksi saamme tutuilta 16-tuumaisen, sitä vähän itse sitten tuunailemme.

Vaatteista ei innostu ollenkaan. Mutta joku radio-ohjattava auto tms. voisi toimia hyvinkin.

Yhteistyössä