Joululahja tarvitsevalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lahja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lahja"

Vieras
Pari lahjaa olen nyt kasannut jouluapu-ryhmän viestien perusteella, mutta onpa hankalaa toimittaa niitä.

Toinen on halunnut kertoa osoitteen, mutta ei nimeään. Haluaisin laittaa paketin pakettiautomaatin kautta, mutta tuohon tarvitsisi vielä puhelinnumeronkin. Uskallanko mä edes laittaa isoa pakettia liikkeelle N.N. ja osoite? Tulee kuitenkin takaisin.

Toisen kanssa on sovittu, että käyn viemässä ja viiden viestin jälkeen mä jo tiedän kaupunginosan. Nyt mä taidan luovuttaa.

Mä sovin tapaamisen lahjan saajan kanssa. Sellaiseen paikkaan, johon kummankin oli helppo kulkea, tuntomerkit ja nähtiin siinä sovitussa paikassa, lahja eteen päin ja hauskaa jatkoa.

Mä sovin tapaamisen lahjan saajan kanssa. Sellaiseen paikkaan, johon kummankin oli helppo kulkea, tuntomerkit ja nähtiin siinä sovitussa paikassa, lahja eteen päin ja hauskaa jatkoa.

Tuo saattaisi olla parempi idea, jos kerran ei halua osoitettaan kertoa. Ehtisin mä sen autoilevana kotiinkin tuoda, mutta tuntuu, ettei sitä haluta. Ehkäpä mä vielä ehdotan tuota tapaamista.

Sielä oli ainaki joku joka oli turvakodin kautta muuttanu miehestä eroon ja joku joka oli muuttanu kauas ex-ukosta. Voisko kyseessä olla joku tämmönen joka pelkää että ex tai joku muu vainoava saa asuinpaikan selville?
Tosin kun apua on pyytänyt niin vois ihan luulla että olis sit joku idea valmiina että miten auttaja saa avun perille.

Sielä oli ainaki joku joka oli turvakodin kautta muuttanu miehestä eroon ja joku joka oli muuttanu kauas ex-ukosta. Voisko kyseessä olla joku tämmönen joka pelkää että ex tai joku muu vainoava saa asuinpaikan selville?
Tosin kun apua on pyytänyt niin vois ihan luulla että olis sit joku idea valmiina että miten auttaja saa avun perille.

Minä tahtoisin yksityisviestinä nykyisen osoitteesi. Edellisellä kerralla olin "tylsä", mutta nyt olisi suhteellisen hyvä ideakin (+ ihan liikaa vapaa-aikaa), jonka mielelläni toteuttaisin... :)

Ja tämä siis ihan vain "keskiäkäiseltä naiselta toiselle" eli Hipputar ei ole missään tietääkseni pyytänyt mitään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä