Joululahja omalla 5v tytölle, VINKKEJÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Mitä teidän 5v tytöt on toivonu lahjaksi? Mitä olette hankkineet/aiotte hankkia? MInä en keksi MITÄÄN järkevää. Tyttö on toivonut mm. meikkipäätä ja minusta se on NIIN turha, etten kyllä sitä osta. Tiedän tytön olevan tyytyväinen vaikka mihin muuhunkin tyttöjenjuttuun mutta yritän keksiä jotain sellaista kestävää ja järkevää. Pää lyö tyhjää! Auttakaa pliis.

Miksi meikkipää on turha mielestäsi? Itse sain sellaisen alta kouluiässä, ja leikin sillä todella paljon. Tosin mulla ei kyllä sitten ollut kauheasti muita leluja, ja lahjaksikin sain vain muutaman todella toivotun tavaran.Tykkäiskö tyttö vaikka petshopeista? Barbeista? Askartelujutuista? Nukeista? Kauppaleikkihommeleista (kassakonetta ja leikkiruokia tms)?

Meillä se meikkipää oli myös tosi haluttu ja onnistunut lahja. Meikit kylläkin ovat käytössä vain erikseen pyydettäessä, mutta tyttö tekee sille "päälle" hienoja kampauksia. Välillä niin että tuo sitten pään pöydälle malliksi ja pyytää mua tekemään itselleen saman kampauksen. :)
Toisaalta onhan paljon muutakin ihanaa tyrkyllä. Soittimet olivat myös toivelistalla ja voi olla että joulupukki tuo jonkin pienen kosketinsoittimen tullessaan...