Joululahja mietintöjä... xbox, nintendo ds... mikä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilda harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilda harmailee

Vieras
Auttakaa ystävät hyvät.. mietitään tytöille (4 ja 7 v) jouluksi jotai pelikonsolia eikä oikein osata päättää mikä olisi hyvä. Tuo xbox olis aika halpa ku vertaa Nintendoon, mutta mitä ihmettä me ostetaan.. mihin sais suht halvalla pelejä, mutta olis käytössä kuitenkin hyvä kone.. mietittiin tuossa jo, että jos ostettais pieni läppäri.. en vaan tiedä, onko jollakin kokemusta, mikä olis hyvä?

Tuon ikäisille tietokone on paras pelaamiseen, pikku läppärissä ei kyllä jaksa isommat pelit pyöriä. Jos varsinainen pelikone pitäisi hankkia, niin silloin kallistuisin Wiin kannalle, siinä saa liikuntaa samalla.

Mä en millään haluais mitään läppäriä ostaa enää, meillä on jo 2 tietokoneetta (miehellä pyötäkone ja mulla läppäri).. tuota Wii´tä olen miettinyt, siihen sais pelejä itsellekin, mut apua, en mä tiedä!!!!!

Mekin mietittiin jotain pelikonetta jouluks mutta mutta, ei niistä tajua enää mitään nykysin :ashamed:
Lapsia ois neljä, joista kolme pelinkäyttäjää, ja sit iskäki tietty... nii ja äitiki :ashamed:
Iät on 4,6,8...
Kun me ekaks mietittiin sitä sonyn playstation 2:sta, ku se on vähän halventunu, mut sit mä ite miettisin että onko siinä järkee,että käykö se kohta vanhaks ja mitä lie muuta...

Ei munsta ollu mitään apua, ku samoissa ongelmissa pyörin :ashamed:

Meillä on Nintendo Wii, tosin perheen isille ostettu ;) Se on oiva pelikone, ja meidän 4-vuotias esikoinen tykkää (ja osaa) sitä pelata. Siihenhän saa esim koko perheen pelejä (uutuus taisi olla juurikin joku perhepeli, missä tulee "jumppamatto" mukana), ja paljon yksinkertaisia urheilupelejä ja tasohyppelyitä. Minä liputan ehdottomasti Wiin puolesta! :)

Kiva huomata, että muutkin miettivät samoja asioita. Tuota ps3 mekin ollaan mietitty ku sillä tosiaan vois tehdä paljon muutakin kuin pelata, mutta ku on niin kamalan kallis :$ sit ollaan tuota ps2 myös mietitty ku on halventunut, mutta samoja ajatuksia meilläkin kuin Saapasjalkakissalla, eli onko se sit menneen talven lumia eikä siihen pian saa mitään pelejä. Nythän siihen vielä saa paljon erilaisia pelejä, mutta entäs vuoden-kahden päästä... kamalaa miettimistä.

Noita Xboxien eroja meilläkin on mietitty ja mies oli sitä mieltä, että tytöille riittäis se halvin versio. Mut ku en ymmärrä näistä mitään niin en osaa sit päättääkään.. onneks jouluun on vielä aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina harmaana:
Meillä on Nintendo Wii, tosin perheen isille ostettu ;) Se on oiva pelikone, ja meidän 4-vuotias esikoinen tykkää (ja osaa) sitä pelata. Siihenhän saa esim koko perheen pelejä (uutuus taisi olla juurikin joku perhepeli, missä tulee "jumppamatto" mukana), ja paljon yksinkertaisia urheilupelejä ja tasohyppelyitä. Minä liputan ehdottomasti Wiin puolesta! :)

me ollaan kans meinattu tota,vaikuttaa tosi kivalta
=)

Yhteistyössä