Joulukuusi lentää!

Vieläkö teillä on kuusi sisällä? Siis joulukuusi! =) Meillä laitettiin tänään se ulos, ja kuopus katseli mietteliäänä sen "purkamista"... mie sitten lohduttelin, että ensi vuonna tulee uusi joulupuu.... kuopus sanoi vain alakuloisesti, että "kuuhi lentää!"
 
On kuusi vielä eikä ole edes karissu yhtään :) mut kai se loppiaisena pitää heittää ;)
me laitetaan kuuseen aina suklaapalloja pussillisen verran koristeeksi ja syödään ne sit kun kuusi puretaan.......... no, kuopus jo viime viikolla salaa pöydän alla mutusti 2 palloa :xmas:
 
En mä ennen loppiaista raaski pois laittaa. Jos oikeen hyvä kuusi ja fiilistä niin meillä saattaa olla nuutinpäiväänkin asti...jouluihminen kun olen :) Tosin loppiaisena koristeet ja jouluverhot jo lähtevät odottamaan ensi joulua.
 
Meillä on ollu tapana loppiaisena se ukoistaa vaan...
Koira kaato sen.Oli nitte ulkona puuhommissa kun poika tuli sanomaan et koira kaato kuusen.Siellä oli pitkin olohuoneen lattia vedet,havut ja koristeet kynttilöineen kaikineen...
Joten molemmat pistin ulos.Sekä kuusen että koiran...Samantien otettiin sitten kaikki muutki koristeen vekka...
 
No niin, meilläkin on kuusi "lentänyt" ja joulukoristeet pakattu laatikoon. On ihan haikeeta kun "joulu meni jo..." :xmas: Mä olen semmoinen jouluihminen, että voisin pidempäänkin pitää koristeita. On mulla vielä kuitenkin ulkovalot :D
 

Yhteistyössä