Joulukuusen makuiset sipsit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko nämä todellisille joulufaneille? Koska näitä saa lähikaupastamme? :)

Luulitko jo nähneesi kaiken? Kauppaketju toteutti jokaisen joulufanin toiveen – toi markkinoille joulukuusen makuiset sipsit

Lifestyle > Makuja Julkaistu 14.10.2018 21:02
Oletko koskaan miettinyt, miltä joulukuusi oikein maistuu? No, nyt sinun ei tarvitse enää arvailla, sillä kansainvälinen Iceland-kauppaketju on vastikään lanseerannut uuden sipsimaun, joka vie sinut hetkessä joulutunnelmaan.

Joulukuusen makuisia sipsejä ei ole kyllästetty lisäaineilla, vaan nämä herkut sisältävät monen yllätykseksi aitoja havunneulasia.
Luota meihin, ne maistuvat mahtavilta, kauppaketju kannustaa asiakkaitaan uutuuden pariin.

– Icelandissa pyrimme kehittämään tuotevalikoimaamme ja ottamaan mukaan uusimpia elintarvikkeita ja trendejä. Joulukuusen makuiset sipsit ovat kevyesti suolattuja ja maistuvat aavistuksen männyltä. Tämä on aivan uusi yhdistelmä verrattuna muihin juhlakauden makuihin, supermarketin johtaja Neil Nugent kertoo.

Kuten arvata saattaa, nämä herkut ovat ehtineet jo herättää paljon keskustelua sosiaalisen median käyttäjien keskuudessa. Reaktiot ovat olleet sekä hämmentyneitä että odottavia.

– En ole koskaan ennen syönyt puuta, eräs käyttäjä totesi.

– Mitähän seuraavaksi, eräs kommentoija ihmettelee.

Moni suomalainen saattaa maun lisäksi tälläkin hetkellä pohtia, miksi joulukuusen makuiset sipsit on maustettu männyllä, eikä kuusella?

Lähde: Prima

• Haha
Reactions: Lispetti
*paistaa joulukuusen pannulla*

• Haha
Reactions: Lispetti
Kyllähän kuusen kerkistäkin tehdään kaikennäköistä, mä voin kuvitella vallan hyvin että noissa on sellanen "yrttinen" maku. Kyllä mä ainakin olen lapsena neulasia maistanut siinä missä koivun lehtiä ja kaikkia muitakin myrkyttömiä kasveja, tai ties vaikka olis ollut myrkyllisiäkin välissä, ainakaan maistamisesta ei ole koskaan koitunut mitään...

• Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti

Yhteistyössä