***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

heips!
täällä kans väsymystä ilmassa ollu koko päivän |O mies ihanana lähti siskonpoikiensa kans päivällä uimaan, ja vei meiän pojan siskolleen hoitoon niin sain olla kotona rauhassa 3,5h! :) ompelin vaipan ja baby legsit ja kerkesin aloittaa leikkelee neliöliinan kankaita. :p tänään on ollu kyl toisaalta myös virtaa tehä sellaisia asioita mitä ei muulloin tee.. oon vaihtanu kukkiin mullat aamulla klo 7.30 ja heti sen jälkeen silitin ja vaihdoin keittiöön verhon.:D ja sit nakkasin vuodevaatteet pihalle, ja jopa sain päivällä haettua ne takas sisälle ja laitettua uudet liinavaatteet...:D

blaah. ois jo kesä :) ja joulukuu :heart: :LOL:
ekaks vois olla kyl toukokuun 7.päivä, jolloin eka neuvola ja ultra...toivottavasti kaikki ois kunnossa. pelottaa hirveästi että jos jotain on vialla, esimerkiksi sen mun reilun viikon takaisen juhlimisen jäljiltä. :( en kyl antais ikinä itelleni anteeks jos vauvalle sattuis jotain sen kännäilyillan takia :ashamed:
 
tervetuloa uusille! :heart: tein päivitykset, jos viitsitte katsoa että tiedot ovat haluamalla tavalla... ja sit jos jonkun nimi puuttuu, niin ei oo todellakaan tahallaan sitä jättänyt huomioimatta... tulee päivittäin niin paljo tekstii ettei kaikkea sisäistä....

esikoisen lämpöily jatkuu ja mä jään sen kans huomen kotosalle... en kyl paa pahitteeks, koska krooninen väsymys vaivaa. tänää on ollu hitusen pirteempi olo kuin eilen.
 
Oksetus kertaa sata :x jannu sai tänään vapaapäivän säänöistä ja katseltiin piirrettyjä sängystä muutaman tunnin,kun likka paineli ulkona kavereiden kanssa. odotan innolla huomista työpäivää |O

Työkaverikin innostui sitten motkottamaan mulle. Hän kun "kertoi faktoja" , että mun paikka ei ole töissä koska saan erityisvapauksia ja näin ollen pilaan muiden työt. Ai niin , muisti myös mainita että naisen paikka raskaana on olla kotona makuuasennossa :saint: ja sillä on yksi lapsi. Ohhoijaa.. huomenna jos jatkuu sama, niin mun hermot ei tässä olotilassa riitä kuuntelemaan mitään |O

Kauheita repäsyipujakin tulee.
*vali,vali,vali* :LOL:

Ja muox.

Mä haluan kukkakaalia.Miksi meidän kaupassa ei ole kukkakaalia |O |O
 
tietoihin mulle

LilEdie 22v toinen lapsi KYS LA 24.12 :flower:

huomenna ois pojan kans lähettävä kysille allergia testeihin |O siel menee koko hemmetin päivä :headwall:
tänään on ollu ihan järkky väsy..käytiin anoppilassa ajelee kelkalla ja mönkijällä..meitä rupes isännän kaa lapsettamaan :LOL: isäntä veti mua kelkan perässä liukurilla :D lensin kyydistä ja nyt persus kipee :ashamed:
poika on himona kaikkiin vehkeisiin,herralla ikää 1,6 vuotta ja on ajanu jo tuhannet kerran mopolla,mönkijällä,moottorikelkalla ja traktorilla,ja käytiin jo poni ratsastuksellakin :LOL:
äippä yrittää pojan kautta saada itelleen ponin :saint: :LOL:

mulla kans tissejä kutittaa ihan hirveesti,ja koskee |O no ihan kiva että kasvavat :saint: :D
palelua kans koko ajan,ja iltaisin närästää!!
 
Paljon onnea ja tervetuloa uusille! :flower: :heart:

Jeju81 taitaakin olla jo 4 VKS:ssä synnyttävä tässä pinossa :) Me pohojalaasetha ollaa vallattu tämä pino! :D

Niin ja kiitos tissivinkeistä! ;)


Delfis & Pikkudee 7+5 (enää 2 yötä ekaan neuvolaan) :heart:
 
Niin ja minun tiedot on ok tällä hetkellä. Sanon tarkemmat tiedot vasta sitten kun itsekin ne tiedän :) Eli lähinnä missä pullautan pienen maailmaan...jos kaikki hyvin menee. Ja LA ihan tasan muuttuu, niiku aiksemmin oon jo sanonu. Mutt sen näkeepi sit myöhemmin :)

Huomenna jännät paikat töissä. Joudunko kieltäytymään tarkastushommista vai en. No jos joudun en edelleenkään sano syytä. Siinähä sit lähtevät huhumyllyt pyörimään :kieh:

 
siis ihan raivostuttaa tollaiset puheet että jotku työkaverit alkaa määräilemään mitä pitää tehdä ja käyttäytyä kun on raskaana jos jaksaa olla töissä niin tosi hyvä ja mitä siitä jos nyt jotain erityistä saiskin luulis jokaisen naisen ymmärtävän tilanteen... tsemppiä ja jaksamista huomiselle makkuusäkki....
 
Alkuperäinen kirjoittaja nina82:
onko ketään joka olisi 5+6 menossa tai lähellä.. olisi todella muka vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia =)
Mulla on meneillään 5+6, että ihan samoissa taidetaan mennä :D Mulla on neuvola vasta toukokuun puolivälissä ja eka ultra sit toukokuun vika viikolla. Mitään oireita ei oikeastaan ole, tissit vain kipeänä ja pissittää enemmän kuin normaalisti. Olo on kyllä muuten mitä mainioin. Onko sulla, nina82, mitään oireita vielä tai oletko käynyt varhaisultrassa?

äippäliini, huomasin, että multa puuttuu merkintä, että esikoista odotan ja synnytyssairaala olis näillä näkymin Jorvi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milsku:
Alkuperäinen kirjoittaja nina82:
onko ketään joka olisi 5+6 menossa tai lähellä.. olisi todella muka vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia =)
Mulla on meneillään 5+6, että ihan samoissa taidetaan mennä :D Mulla on neuvola vasta toukokuun puolivälissä ja eka ultra sit toukokuun vika viikolla. Mitään oireita ei oikeastaan ole, tissit vain kipeänä ja pissittää enemmän kuin normaalisti. Olo on kyllä muuten mitä mainioin. Onko sulla, nina82, mitään oireita vielä tai oletko käynyt varhaisultrassa?

äippäliini, huomasin, että multa puuttuu merkintä, että esikoista odotan ja synnytyssairaala olis näillä näkymin Jorvi.




moi milsku

mulla on eka neuvola 12.5 ja jännittää ihan hirveesti että kuuluuko mitään.. just sen takia ku ei kauheesti ole niitä oirita.. päätä särkee pissattaa enemmän jotain tällaista pientä mutta pelottaa jos onki tuulimuna... mulla synnäri on LKS

 
Alkuperäinen kirjoittaja nina82:
moi milsku

mulla on eka neuvola 12.5 ja jännittää ihan hirveesti että kuuluuko mitään.. just sen takia ku ei kauheesti ole niitä oirita.. päätä särkee pissattaa enemmän jotain tällaista pientä mutta pelottaa jos onki tuulimuna... mulla synnäri on LKS
Ooksä mä? Mullakin on eka neuvola 12.5. :D

Mulla kanssa pelot ton tuulimunan kanssa. Harkitsin hieman varhaisultraa, mutta ajattelin sitten että mitäpä se muuttais. Tuulimunan kanssa kuitenkin kait tulee km ennen 12 viikkoa. Mutta mun ymmärtääkseni tuossa ekassa neuvolassa ei välttämättä kuunnella edes sydänääniä, nekun kuuluu sillä neuvolan laitteella vasta viikoilla 12->, tai näin olen ymmärtänyt. Mulle kaikki on ihan uutta ja outoa, esikoinenkun on..
 

Yhteistyössä