Josko sitä vihdoin kerkeisi tännekin kirjoitella! Lueskellut olen kyllä joka päivä teidän kuulumisia, mutta ei muka koskaan kerkeä kirjoittamaan.
Suuret osanotot pois pudonneille,
Meibijees ja
AaVee, toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen! :heart: :hug:
Ja vuotelijoille tsemppiä, hermojaraastavaa hommaa kyllä tämä alku :|
Kaikille uusille tervetuloa! :wave:
Röllineito, toivottavasti tällä kertaa teillä menee kaikki hyvin loppuun saakka :heart:
Oma napa senkun turpoaa.. mä alan olemaan jo iltapäivisin ja iltaisin aikamoinen näky :O
Oireita on ihan reippaasti ja tosi kaksipiippuista niiden kanssa, toisaalta tietysti kiva, että niitä on, tulee turvallisempi olo jatkon kannalta. Mutta sitten toisaalta taas molemmissa edellisissä raskauksissa
pahoinvointi on ollut todella lamauttavaa ja kestänyt pitkään, joten nyt kun on viimeiset 5-6 päivää etonut joka päivä muutaman tunnin, niin alkaa vähän liiankin hyvin muistua ne fiilikset mieleen.. Täytyy vaan toivoa, että pikkuisen helpommalla pääsisi, kun edellisillä kerroilla
Mulla on makeanhimo kadonnut melkein kokonaan, tekee mieli kauheasti kaikkea mausteista, voisin syödä niitä kaupan pakastekaapin thaikkukuutioita päivät pitkät, tai pelkkiä nuudeleita
Nälkä on usein, mutta kovin paljoa ei pysty kerralla syömään, kylläisyyden tunne tulee nopeasti. Mulla lähtöpaino on tosi korkea, ylipainoa reilusti, sen puolesta olen toki onnellinen, että ei tee mieli nimenomaan vaan herkkuja niinkuin ekassa raskaudessa. Mulla on tapana kerätä painoa aika järkkyjä lukemia varsinkin loppuraskaudesta, söin sitten mitä vaan, joten ei yhtään haittaisi jos tähän alkuun paino ei nousisi
Varhaisultra mulla on viikon päästä, eli 22.4. Pääsin sinne neuvolan kautta, kun tosiaan edelliset menkat oli erittäin lyhyet ja niukat ja neuvolatäti on taas sitä mieltä, että en voinut plussata näin aikaisin. Tosin niin se oli viimeksikin, mulla vaan on ovulaatio tosi aikaisin, nyt tässä kierrossa oli mielestäni kp10. Mutta mielelläni sinne ultraan menen, silloin on 6+4, joten mahdollisesti sitten sykekin jo löytyy jos on löytyäkseen.
Mutta nyt pitäisi jotenkin saada itsestään irti vähän siivoilla, iltapäivällä tulee pari äitikaveria lapsineen kylään, mietin tässä just, että kertoako vaiko eikö. Mä haukottelen ja yökin koko ajan, että ehkä ne arvaa kertomattakin
Sona & Kolmonen 5+4