Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
**JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Muisku78, post: 23654718, member: 26197"]</p><p>Heips!</p><p>Pyhät meni tääläkin huonovointisena ja en edes jaksanut koneella olla, siispä tullut pari päivää nyt taukoa täältä. Enkä minäkään ihan kaikkia viestejä ajatuksella lukenut.</p><p></p><p><strong>Vanillah</strong> Todellakin tarvisit sairaslomaa. Mä olen nyt ollut jo viikon saikulla, torstaina ajattelin mennä yrittämään tuleeko työnteosta mitään. Pahoinvointi on todellakin niin hirveä oire, että joka raskaudessa mäkin olen vannonut etten itteeni siihen tilaan enää laita, mutta kas kummaa, aina on mieli muuttunut ja aika kullannut muistot. En tiedä tietysti miten sulla tuo menee ohi, mutta itselläni jatkunut aina tuonne johonkin viikolle 18 tai jotain sinne päin. Eli se saattaa kestää hyvinkin vielä parikin kuukautta. Viime raskaudessa kun olin tiputuksessa niin opin siitä sen että SYÖMINEN JA JUOMINEN on kaiken a ja o. Siis vaikka mitään ei teekään mieli eikä oikeen pysty syömään niin se syöminen ois vaan niin pakko. Nyt mä olen ottanut sen oikeen asiakseni ja syön ainakin tunnin välein. Jos tulee pihalle niin tulee. Mä syön ehkä 5 lämmintä ateriaa päivässä (no ei ehkä ihan normi kokoisena kuitenkaan) ja sitten kaikkee mahdollista mitä nyt vaan voisin kuvitella syöväni. Toi sun "taktiikkaskin" on varmaan ihan hyvä mutta koita saada alas vähän enemmän kuin yksi lusikallinen. Ei se oo helppoo ei. Mä okesentelin pahimpina päivinä jonkun 20 kertaa edellisissä raskauksissa, mut nyt tää väkisin syöminen on auttanut niin että tänäänkin oon oksenatanu vain 2 kertaa. Yleensä oon myös ollut sen about 2kk sairaslomalla ja töistä ovat kyllä ymmärtäneet kun olen sielä kanssa käynyt vähän väliä oksulla ja melki pyörtynytkin. Siis kerralla oon saanut aina muutamasta päivästä kahteen viikkoon saikkua ja sit oon käyny koittamassa töissä. Väliin sitten meni päivä pari mutta väliin jouduin sitten melki saman tien lähtemään kotiin. </p><p>TUlipas taas sepustusta, mutta yritän vain kertoa miten olen itse selvinnyt siitä pahoinvointihelvetistä jos siitä joku sais vinkkiä. Mulla pahimpia oksennuksen aiheuttajia oli kylmien ruokien hajut. Jääkaapin oven avaus oli varma tapa saada oksu tuleen. Mies sit ahkerasti lämmitteli mulle ruokia ja silloin ne eivät niin tehneet pahaa, mutta päivisin kun oli kotona oli tosi vaikea mennä ettiin jotain syötävää kun ei vaan pystyny ees valmista mikroateriaa laittaan mikroon. Jaksuja kuitenkin sulle ja kaikille muillekin pahoinvoiville. Koitetaan jaksaa!!</p><p></p><p>Noista <strong>ultramaksuista</strong> mä kyllä todella ihmettelen niitä eroja!! :O Ite kun kävin tampereella koskiklinikalla niin maksu oli 85e. Ja luulin että tuo ois ollu kallis paikka. Mutta joku 190e !!!! Ihan törkeää rahastusta!! </p><p></p><p>Ensi viikolla ois eka neuvola mutta ei meilläkään mitään ultria sielä ikinä ole tehty. Sitten vasta np- ja rakenneultrat on ajallaan ja ne käydään terveystalolla tekemässä. Pääsiäisen jaksoin yllättävän hyvin olla ajattelematta taas ettei kaikki olis hyvin, mut nyt kun on päivän yksin kotona niin johan alkaa taas mielikuvitus lentämään. Jep, mut nyt tarvii kyllä mennä hakemaan taas jotain suuhunpantavaa enneku alkaa heikottaan. </p><p></p><p>Muisku 7+2</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Muisku78, post: 23654718, member: 26197"] Heips! Pyhät meni tääläkin huonovointisena ja en edes jaksanut koneella olla, siispä tullut pari päivää nyt taukoa täältä. Enkä minäkään ihan kaikkia viestejä ajatuksella lukenut. [B]Vanillah[/B] Todellakin tarvisit sairaslomaa. Mä olen nyt ollut jo viikon saikulla, torstaina ajattelin mennä yrittämään tuleeko työnteosta mitään. Pahoinvointi on todellakin niin hirveä oire, että joka raskaudessa mäkin olen vannonut etten itteeni siihen tilaan enää laita, mutta kas kummaa, aina on mieli muuttunut ja aika kullannut muistot. En tiedä tietysti miten sulla tuo menee ohi, mutta itselläni jatkunut aina tuonne johonkin viikolle 18 tai jotain sinne päin. Eli se saattaa kestää hyvinkin vielä parikin kuukautta. Viime raskaudessa kun olin tiputuksessa niin opin siitä sen että SYÖMINEN JA JUOMINEN on kaiken a ja o. Siis vaikka mitään ei teekään mieli eikä oikeen pysty syömään niin se syöminen ois vaan niin pakko. Nyt mä olen ottanut sen oikeen asiakseni ja syön ainakin tunnin välein. Jos tulee pihalle niin tulee. Mä syön ehkä 5 lämmintä ateriaa päivässä (no ei ehkä ihan normi kokoisena kuitenkaan) ja sitten kaikkee mahdollista mitä nyt vaan voisin kuvitella syöväni. Toi sun "taktiikkaskin" on varmaan ihan hyvä mutta koita saada alas vähän enemmän kuin yksi lusikallinen. Ei se oo helppoo ei. Mä okesentelin pahimpina päivinä jonkun 20 kertaa edellisissä raskauksissa, mut nyt tää väkisin syöminen on auttanut niin että tänäänkin oon oksenatanu vain 2 kertaa. Yleensä oon myös ollut sen about 2kk sairaslomalla ja töistä ovat kyllä ymmärtäneet kun olen sielä kanssa käynyt vähän väliä oksulla ja melki pyörtynytkin. Siis kerralla oon saanut aina muutamasta päivästä kahteen viikkoon saikkua ja sit oon käyny koittamassa töissä. Väliin sitten meni päivä pari mutta väliin jouduin sitten melki saman tien lähtemään kotiin. TUlipas taas sepustusta, mutta yritän vain kertoa miten olen itse selvinnyt siitä pahoinvointihelvetistä jos siitä joku sais vinkkiä. Mulla pahimpia oksennuksen aiheuttajia oli kylmien ruokien hajut. Jääkaapin oven avaus oli varma tapa saada oksu tuleen. Mies sit ahkerasti lämmitteli mulle ruokia ja silloin ne eivät niin tehneet pahaa, mutta päivisin kun oli kotona oli tosi vaikea mennä ettiin jotain syötävää kun ei vaan pystyny ees valmista mikroateriaa laittaan mikroon. Jaksuja kuitenkin sulle ja kaikille muillekin pahoinvoiville. Koitetaan jaksaa!! Noista [B]ultramaksuista[/B] mä kyllä todella ihmettelen niitä eroja!! :O Ite kun kävin tampereella koskiklinikalla niin maksu oli 85e. Ja luulin että tuo ois ollu kallis paikka. Mutta joku 190e !!!! Ihan törkeää rahastusta!! Ensi viikolla ois eka neuvola mutta ei meilläkään mitään ultria sielä ikinä ole tehty. Sitten vasta np- ja rakenneultrat on ajallaan ja ne käydään terveystalolla tekemässä. Pääsiäisen jaksoin yllättävän hyvin olla ajattelematta taas ettei kaikki olis hyvin, mut nyt kun on päivän yksin kotona niin johan alkaa taas mielikuvitus lentämään. Jep, mut nyt tarvii kyllä mennä hakemaan taas jotain suuhunpantavaa enneku alkaa heikottaan. Muisku 7+2 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Eilen 15:03
vierailija
38 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 35
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 17
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
40 min sitten
Aihe vapaa
2.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
51 min sitten
Aihe vapaa
3.
Vauvat Aihe vapaa -keskustelun venäjäfobia. Yksikin sana Venäjän hyökkäyksen etenemisestä ja pamahtaa bannit.
53 min sitten
Aihe vapaa
4.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
57 min sitten
Aihe vapaa
5.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
57 min sitten
Aihe vapaa
6.
Uusien ravitsemussuosituksien kommentointi kummastuttaa
Tänään 01:55