¤¤¤JOULUKUUN 2005 MURUT TOUKOKUUSSA¤¤¤

JOULUKUUN 2005 MURUT TOUKOKUUSSA














Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/


Edelliset keskustelut

Maaliskuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1663049

Huhtikuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1693755
 
Tässä ois nyt meille uusi pino :)

Nyt sitte epäillään että voisko tuolla meitin nuorimmaisella Julius pojalla olla joku allergia tai muu kun hänellä ei vaan paino nouse vaikka ruoka maistuu tosi hyvin kun aamusin hän syö 2dl puuroa+hedelmäsosetta+200ml korviketta.Seuraavalla aterialla menee sit liha/peruna yms sosetta+200ml korviketta ja välipalaksi menee taas hedelmäsosetta+200ml korviketta ja sitte tulee viel yksi annos liha/peruna ym sose+200ml korviketta ja illal menee taas 2dl puuroo+hedelmäsosetta+200ml korviketta+rintaruokinta ja kovasti mietityttää että missä vika kun paino ei vaa tunnu millää nousevan..syntymäpaino oli 4160g ja tämän hetkinen paino on noin 6995g ja ikää on 5kk

Danjuska onnea plussasta!!millonkas sulla on laskettuaika??
 
taaperot, melko sirppana teitin Julius on, Juho oli n.7.5kg 4kk iässä, perjantaian saa uusia mittoja.
Tosin tuo ettei paino nouse kun on ollergioita, Villellähän paino kyllä nous, se oli 5kk iässä n.8.5kilonen :eek: Ja Anna oli vain 6750g 5kk iässä, semmonen nälkäkurki oli.

Ihana auringonpaiste, jos vaikka pääsis tänään ulos.
 
Öitä!

Yöhommissa vaan tämän yhden yön olen. kivaa. ensi viikolla sit taas yöhommia. :) siru, minä kyllä tykkään näistä yöhommista edelleen. varsinkin täälein valoisina öinä siis kesäisin on tosi kiva olla hommissa, kun tuntuu ettei yö tulis ollenkaan siis pimeyden takia. jaksaa hyvin, vaik ei olis juurikaan nukkunut. :) tänäänkin tein pihalla hommia ja kävin tunnin lenkillä päivällä. illalla lepäilin hetken aikaa, mut unen päästä en saanu kiinni.

Meillä oli oikein mukava vappu. Kaveriperheen kanssa oltiin ja Mun rakas mies grillasi äärimmäisen hyviä ruokia. Keksittiin lähtee kaverin kanssa käymään lähibubissa (ensimmäinen ja viimeinen kerta..ei elämää siellä :)) ruokailun jälkeen. isännät olivat käyttäneet kaikki pojat saunassa niin saatiin saunoakin ihan rauhassa. Lapse tvalvoivat 22 asti sen jälkeen me vanhukset pelattiin korttia puolille öin ja sammuttiin nukkuu. :D

Ensi viikonloppu meillä oikein kutturelli, kun vaan saatasi ahdettua kaikki menot ja etittyä vielä lasten vahditkin joka menon ajaksi. sunnuntai pyhitetään ihan vain olemiselle. perjantaina olis revyytä ja lauantaina teatteria sekä illalla käverini valmistujaispippalot. :D ohjelmaa riittää. kivaa. :D

Kiitti taaperolle uudesta pinosta. :wave: vielä me vaan pinoja kehitetään,vaikka siitä on tosiaan 5vuotta, kun tää homma on pystyyn laitettu. :)

peppi, mites siellä harjoittelussa nyt on mennyt? yhtään paremmin?? tollanen on todella pirullista. jos ohjaaja ei ole motivoitunut ohjaamiseen. jaksuja. :hug:

mulla on pieni flunssan poikanen. alko jo vappuaattona, mut eipä onneksi ole töistä joutunut pois olemaan.
väsyttänyt ehkä hieman normaalia enemmän, mut on tuota kaikkia hommia tullu tehtyäkin aina vapaa-ajalla. huomenna ajattelin jos Aksu tulis eskarista itekseen kotia niin mun ei tarttis nousta hakemaan sitä suuremmin. täytyy aamulla viedessä kysäistä pk:sta. Aksulle ainakin sopi, kun illalla kysäisin.
keskiviikkona onkin kouluun tutustuminen. mielenkiintoista. =)

huomisiltana järjestetään ruusukävely täällä, jonne meidän työporukka on ilmoittautunut. jospa sen pienen lenkin jaksais heittää. :)

Aurinkoista viikkoa kaikille!! B)
 
Tiistaita


Väsyttää kauheasti :/
tarttis kohta mennä saunaan ja sit jos vielä sais muksut maate niin hyvä niin :whistle:
Tänään on ollut vaihteeksi hyvä päivä päänkannalta,ekaa kertaa hetkiin migreenitön päivä B)
Sain jopa haravoitua ja touhuttua pihalla. Mun veli kävi perheineen kylässä,ihana katsella vauvaperhettä jossa vasta ensimmäinen lapsi ja sekin vasta 6kk ;) ;)
Tuli niin omat muistot mieleen ;)

Taaperoiden äidille kiitokset uudesta pinosta :) Yritän nyt saada vähän enemmän aikaiseksi kirjoittaa...

Huomenna olis Oskarin kerho...
Isäntä lähti tänään mökille muutamaksi päiväksi,otti yhden koirankin(mun lapukan)mukaansa...

Eipä tässä erikoista muuta...palataan taas...
 
Keskiviikkoa kaikille :wave:

Peppi85 :hug: :hug: toivottavasti tuo asia/tilanne paranisi pian. Tosi kurjaa tollanen ja varmaan vie työntekofiiliksiä :|
Meillä on täs "kopissa" yks kukkoilija, joka aiheuttaa käytöksellään kurjaa porua :/

Lämpimämpiä kelejä kovasti ootellaan, aina jos on yks hyvä ni sitte monta huonoa, pyh.

Tinttamooses en voi ede kuvitella millaista arki on pahan migreenin kanssa. Jaksamista.

Hyvää viikkoa kaikille :wave:
 
Moikka moi.

Onpa kiva ilma. Tultiin just pihalta, oli tosi lämminkin, kun auringossa istuin :)

Kiitos Jellona ja Uneton :hug: Tällä viikolla on mennyt jo paremmin, tai siis mua ei ole laitettu yksinään mihinkään ja on enemmän neuvottu ja ohjattu. Olin opettajaankin yhteydessä jo, mut nyt todettiin, että tilanne on parempi. Mun oma ohjaaja tulee ehkä perjantaina töihin... Sekin helpottais. Opettaja sanoi, ettei tavoitteita kannata kovin korkealle laittaa ja se kannattaa ohjaajillekin sanoa.

On kyllä tosi mielenkiintoista, nyt jo nähnyt jos jonkinlaista tapaturmaa ja vaivaa! Oon päässyt poistamaan tikkejä ja haavahakasia, tutkinut korvia ja kurkkuja, ottanut verenpainetta, pika crp:tä, happisaturaatiota ja inhalaattorin käyttökin on tullut tutuksi, siis antanut sitä potilaille. Steriiliä työpöytää oon ollut laittamassa myös. Et oon silleen päässyt tekemäänkin, vaikka välillä tuntuu, etten oikein mitään osaakaan :eek: (tietokoneelle kirjaamiset ja lääkäreiden konsultoinnit, kaikki päätöksen teot yms. on vaikeita, mut ei mun niitä varmaan pidä opiskelijana silleen osatakaan).

Tintalle jaksamisia migreenin kanssa :( :hug:

taaperolle kiitokset uudesta pinosta :flower:

Uneton, ärsyttäviä tollaiset kukkoilijat |O :kieh:

Kuinkas Niiskuneidillä on lähtenyt arki kolmen pojan kanssa käyntiin? :) Koskas pidättei ristiäisiä, ootteko jo miettineet? Entä Sirun perhe? Onks nimi jo päätetty, kerrotteko sitä vielä? :D

Tulkaa muutkin kirjoittelemaan! Danjuska, Siru, Tigru, Metku, MM70, Gerbera yms. :wave:
 
Tintalle jaksamista migreeniin! mulla se meinaa päätään nostella ajattelin kokeilla tiikerisalvaa :xmas:

Neuvolassa oli juhon mitat 7765g ja 67cm, pipo 45cm. isopäinen siis.
Eilen nous ammaan laitaa vasten seisomaan ja sitterissä nousee istumaan ite. mihin lie hävis se pikkuvauva..
 
iltoja

jospa saisin muutaman rivin naputeltua taasen..

Taaperolle kiitokset uudesta pinosta!
Mulla pitäis la:n olla 11.12 jos nyt kaikki menee hyvin.

Käpy: Niin ne vauvat vaan häviää.. meilläkin oli vuos sitten ihan peeni tyllerö ja nyt se jo ottaa askelia :eek:

Tinttamoosekselle jaksuja migreenin kanssa, :hug: Montakos koiraa teillä nyt on/minkä rotuisia?

Peppi: Hyvä että vähän paremmin lähtenyt menemään. Ja mukava kun oot saanut tehdä erilaisia asioita. tekemällähän sitä oppii :)

En yhtään muista mitä edelliseen pinoon kirjoitin, mutta Jenna siis otti vappupäivänä ensiaskeleensa. Oltiin ystäväperheen luona saunomassa ja päivää viettämässä niin yks kaks otti ja lähti taapertamaan :D :heart: Horjuvaa on edelleen meno eikä vielä paljon päivässä kävele, mutta pieniä pätkiä.
Rytmi on tytöllä veressä ja musiikkia kun kuuluu niin alkaa pää nytkää ja jos on seisaallaan niin söpösti hytkyttelee :D

Tatu, noh Tau nyt uhmailee edelleen.. kotona ollessaan on suht kiltti poika, mutta kun kavereita tulee ympärille niin meno on sen mukaista ja korvat on jossain aivan muualla. Sitten äiti on tylsä jos kieltää jne...
Onhan toki myös kiltti ja suloinen :heart: sanookin usein että äiti oot rakas/ minun mussukka :heart: toivotaan että uhmis vaihe katoais pian.. vaikka ei sillä, tatuhan oli melkein 3v asti niiiin säyseä kaveri kun olla ja voi. Kävi kaikki ja niin rauhallinen.

Itse jokseenkin puhki kun ollaan kolme yötä valvottu. Eilen käytin tytön lääkärissä ja molemmissa korvissa tulehdus :/
Hirvittää miten jaksan töissä jos tämä tämmösenä jatkuu. Väsyttää muutenkin ja päätä särkee ihan kestona.. etova olo on jatkuaa ja tuntuu että mitä väsyneempi on, sitä huonompi olokin on ja pitäis koko ajan olla jotain syömässä.. ( paino siirtyy varmaan ihan uusille lukemille jos nyt hvyin kaikki menee ).
Mutta toisaalta ihan kiva käydä vähän töissä ja sitten taas jäädä lasten kanssa kotiin. Henk.koht. omalle päälle ihan hyväksi varmasti, vaikka säälittääkin jenna rukka viedä noin pienenä hoitoon.

Mites muut tähtöset pyöräilee? Tykkäävätkö ja onko apurenkaita?

Meillä tatu tykkää polkea, varsinkin nyt kun saatiin isompi pyörä alle. Apurenkaita käytää ja tuolla pienemmällä pyörällään sitten harjoittelee ilman niitä, tosin nyt on vaan harjoittelu jäänyt vähemmälle.. tuntuu että aikaa ei riitä mihinkään.
Potkulaudallaan potkuttelee myös mielellään menemään =)

pitäis jouduttautua suihkuun ja sitten mahdollisimman pian nukkumaan.. Kärtty neiti ollut tämän päivää ja ei yökään varmasti häävi tule olemaan.
 
Pyöräilystä, Ville ajelee 14" fillarilla ilman appareita. kyseli jotta joko tänä kesänä saa uida ilman kellukkeita, lupasin että saa jos pinnalla pysyy :saint:

Ihanannäkönen keli pihalla, mut mittari kertoo karun totuuden, kylmä on...
 
Pakko tulla heti tännekin kertomaan!! Hain nyt keväällä vaihtoa tältä sairaanhoito puolelta terveydenhoitolinjalle, tänään oli tullut päätös ja vaihto on hyväksytty :D :D Vähänkö oon onnellinen, ihanaa :heart: Se on niin oikee puoli mulle =) Tänkin harjoittelun aikana oon siihen tulokseen tullut, ja koko ajan oon sitä ajatellut. Oi, miten oon onnellinen, hyvä ettei itku pääse :ashamed: :'( :D

Nyt pääsen sit mahdollisesti harjoitteluissa esim. neuvolaan :heart: Ennen valmistumista saan kuitenkin sen sairaanhoitajan pätevyydenkin :) Sit valmistuttua oon lähihoitaja, sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja :D Siihen on kyllä vielä aikaa ;) Ja tulevaisuudessa voin hakea opiskelemaan näiden lisäksi kätilöksikin, jos haluan! Mahtavaa.

Danjuska, meillä pojat on kans aika mahdottomia, kun on vieraita lähistöllä :/ Meno menee pikkusen villiksi ja puheet pyörivät niissä pissa-kakkajutuissa, eikä äitiä/iskää kuunnella ollenkaan :ashamed: Meillä on Joonatanilla vielä toi 12" pikkupyörä ja siinä apparitkin. Sillä on jo paaaljon pyöräillyt tän kevään aikana, ei ulkona juuri muuta haluaiskaan tehdä. Ajattelin, että tän kesän aikana vois oppia sillä ajamaan ilman apupyöriä ja sen jälkeen siirtyä siihen isompaan kokoon, onko se nyt sit 16", vai mikä...

Koivunkäpy, meillä Joonatan on halunnut nyt muutamana uimahallikäyntinä harjoitella uimista ilman kellukkeita, ei vielä kuitenkaan ihan onnistu... Hyppää altaan reunalta veteen, mut ei kyllä ilman apua oikein pintaan pääse :D Pitäis harjoitella semmosessa matalassa altaassa. Vieläkö siellä on ihanan näköinen keli? :eek: Täällä alkoi aamusta/aamupäivästä sataa ja edelleen tota näyttäis tulevan :kieh:

Ei mulla taas muuta, oli pakko teillekin kertoa tosta uutisesta :D Hyvää viikonloppua :hug:
 
Mä en ala kun ei tiedä mikä nyt mahtaa aiheuttaa kovaa kutinaa tuolle pojalle kun hän on raapinu kyynärtaipeensa ihan verille ja mahaa raapii sekää naamaansa vaikka ollaa jätetty maito,kaura ja sitrukset pois,sekä mausteita ollaa jätetty pois mitäs nyt kannattais kokeilla??

tältä näyttää kädet,maha ja naama tällä hetkellä.

http://kuvaton.com/k/t/UxP.jpg

tänää kun piti käydä kaupasta ostaa maitoo niin enhän mä kuiteskaa muistanu sitte sitä maitoo ees ostaa :LOL:
 
taaperot, käykääs ihan kunnon ihotauti lääkärillä, tuo näyttää atopia exemalta, villellähän on tuota samaa. siihen ei auta ku kunnon salvat maksaa törkeenä kun on mittatilaustavaraa.
Missään nimessä ei kortisonia kun iho on auki. ja onko siitepölyallergiat testattu?
Meillä nimittäin leppä aiheutti kauheen lehahduksen..
 
koivunkäpy me ollaa jo jonkin moista salvoja kokeiltu eikä yhestäkää ole ollu apua ja siitepölyallergioita ei o testattu.Kunnon ihotauti lekurilla käytiin turussa asuessa mut eipä siellä mitää uutta saanu selville,määräs vaa samoja salvoja mitä oltiin jo käytettykin tuloksetta.Pitäs varmaa nyt täällä Tampereella ottaa yhteys ihotauti lekuriin josko täällä sais sit jotai selvyyttä.
 
mä en muista mitä siinä salvassa oli mitä villelle sekotettiin, pitäs taas pyytää sitä jos ei tuolla locobase lpl:llä saada asettumaan tuota nilkkaa. sen kun pitäis kävellä ilman sukkia ja kenkiä ni se nilkka paranis.. :xmas: jos sille ostas varvassandaalit kesäksi.
Tänään just ostin decibalin rasvaa, siinä kun on lanoliinia, Lansinohilla on saatu aika kivasti iho paremmaks, on vaan tuskaista jankkia levittää isoille aloille. meillä on nimenomaan ongelmana kun silmäluomet kaula ja niska kukkii, ni kutisee ja kitisee sit.. yöks joutuu antaa zyrtekkiä, muuten ei nuku edes ne olemattomat naapurit
 
meil on ollu kans tota locobasea ja myös decibaliakin mut eipä ne mitää auttanu..meillä tuo Juho raapii itteään myös unissaan ja välil hän kyl herääkin siihen kun kutiaa niin julmetusti.Nyt on myös ruvennu ilmenemään veren vuotoa nenästä jota tulee noin joka toinen yö.
 
tuo verenvuoto viittais siitepölyallergiaan. tai näin meillä väiti tohtori.
Juu ei meilläkään noi oo parantanu ihoa, mutta estäävät ihon pahenemista. on se sekin jo jotain.
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/villenihottuma001.jpg
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/villenihottuma002.jpg
Villen kaulasta kuvaa, ei ihan parasta mahdollista kun on rasvattu jo..
 
meillä ahkeran salvauksen tulos on se sama mitä se oli ennen salvaamistakin kun meillä ne jäljet paranee vaan ittestään ajan kanssa.

Ihan saman näköistä punoitusta oli teidän Villelläkin näköjää mitä meitin Juhollakin.Ois kyllä kiva saada hänet olla raapimatta ihoaan verille,mut se on helpommin sanottu kuin tehty
 
moikka

Peppi: Hienoa että onnistui tuo vaihto =) Mitä se käyytännössä sitten tarkoittaa?? Olisitko miksikä valmistunut tuolta sairaanhoitopuolelta sitten? Oon ihan umpi tyhmä näissä asioissa :ashamed:
Muutes helpottavaa kuulla että muidenkin lapset osaa käyttäytyä vieraitten läsnä ollessa ;) :D ehkä en oo aivan surkee kasvattaja.. toivon kovasti että on joku ihmeen vaihe/kuuluu ikään ;)

Taaperot: Teilläkö ei siis mene mitään viljoja tällä hetkellä? Käytättekö mitä maidon tilalla?
Todella stressaavaa kun ei tiedä minkä takia kutisee :/ Meillä aika ajoin sama homma.. viljoista menee tällä hetkellä riisin lisäksi kaura. Maidoton, munaton ruokjavalio lisäksi.
Sitä itellä koko ajan ahistus kun näkee kuinka pienellä on hankala olla ja vaan raapii ja raapii. Meillä Jenskulla yölläkin semmoiset ohuet vauvojen sukat käsissä kun hankaa unissaan otsaansa ihan kamalasti. Otsa tosin nyt hyvä, mutta muuten on kroppa kauttaaltaan taas ihottumassa. Varmaan johtunee tuosta porukoitten koirasta kun ovat käymässä. Kissa kun hävitettiin niin helpotti huomattavasti tytön olo ja olikin iho tässä välillä jo niiiin hyvänä.. tiedä sitten.. tosin tekee hampaitakin nyt että silläkin on varmasti osuutta ihon kuntoon.
jaksuja :hug:

huih, peli alkaa kohta enkä ole edes saunaan vielä ennättänyt..
 
Danjuska meillä poika voi syödä tällä hetkellä ainoastaan ohraa ja venhää pienissä määrin.Sitten kyllä ihmetyttää että kuoteskin sanotaan että maitoallergiselle sopis tuo sininen keiju mut näyttää siltä että siitäkin pojalle tulee kutinaa kun heti kun on syöty hiukan leipää niin raapiminen alkaa.Maidon sijasta käytetään soija juomaa,ensin käytettiin niitä apteekin nutrilon soijaa mut nyt kun poika on yli 2v niin siirryttiin noihin kaupan juomiin.

 
Iltoja!

Danjuskalle tulin vastailemaan :) Mä aloitin siis tossa sairaanhoitolinjalla, eli musta olis tullut sairaanhoitaja :D Nyt vaihdoin linjaa, eli musta tuleekin terveydenhoitaja :) Th:n koulutus on puolivuotta pitempi kuin sh:n. Terveydenhoitaja saa myös sairaanhoitajan pätevyyden. Terveydenhoitajana voin olla töissä mm. neuvolassa, kouluterveydenhoitajana, työterveyshoitajana yms., mitä en sairaanhoitajana voisi. Toi neuvola olis aika ihana paikka :heart: Eli puolenvuoden lisäkoulutuksella saan 2 ammatin pätevyyden ja pystyn työskentelemään laajemmalla alueella, mitä pelkästään sairaanhoitajana olisin voinut. Terveydenhoitaja edistää ihmisten terveyttä, työskentelee ns. terveiden kanssa, sairaanhoitaja hoitaa sairaita, hehe :D Terveydenhoitajalla on myös suureksi osaksi työt päivätyötä ja viikonloput vapaita, mikä sekin olis mulle aika hyvä :)

Jaksamisia teille kaikille, joiden lapsosilla noita ihottumia on :hug: Inhottavia tollaiset! :(
 
taaperot, tummansineínen keiju ja flora on maidottomia. ettei sitten vehnä tai ohra olis se juttu joka kutittaa?

JAhas, yks astmaatikko tais saada hengen kulkemaan, jos vaikka sänkyyn suuntais ja hankkis huomenna kortisonit vaihteeks. Ehti haravoida pihaa ennen ku muistin kiljua että lopettaa välittömästi, syksyllä oli samahomma, haravoi ja sit oli tukossa pari viikkoa, joutu syömään kortisonikuurin että helpotti. joten nyt nukkumaan (siis katsomaan suomen peliä sänkyyn )
 
Peppi: ahaa, nyt käsitin :) Kuulostaakin tuo terveydenhoitajan toimi omaan korvaankin kivemmalta =) Vaikka varmasti puolensa on molemmissa, en sillä.

Taaperot:
Niin kuin Käpykin tuossa mietti niin ettei ois sitten just esim. vehnä joka aiheuttaa kutinaa. Eikös se ole suht yleisin yliherkkyys-vilja.. Meillä ainakin vehnä aiheuttaa pahimmat oireet Jennalla. Samoin oli Tatulla.

Jenna on kiukunnut koko iltapäivän aina kello seiskaan asti |O kyllä sitä sitten oltiin niin hyvällä tuulella ja kikateltiin kun ois pitänyt alkaa iltahomille ja nukkumaan..

Mies lähti piiitkästä aikaa yövuoroon ( ei ole yli vuoteen tehnyt ) ja on kauheen orpo olo rueta yksin nukkumaan :| Ehkäpä aamulla satutaan samaan aikaan aamupalapöytään.. on niitä aikoja kotona kun me heräillään.

nyt päästämään vielä koira ulkona käymään ja sitten unta houkuttelemaan. Viimeyö meni kans itkiessä.. siis melkein itkettiin jo jennan kans yhdessä ;)
 
Heippa kaikki!

Pitkästä aikaan täällä taas.

Arvatkaas mitä?! Me ollaan ostettu oma asunto B) Nyt sitä sitten ollaan 20 vuotta naimisissa pankin kanssa. Isäntä sai tänään avaimet, huomenna mennään kaikki katsomaan sitä. Pitää rempata ja maalailla. Ja eikä ole kaukana. Ihan tuossa 300 metrin päässä kadun toisella puolella.

Mitäö Käpy puuhaa heinäkuussa?
 

Yhteistyössä