Miä toisin siulle joulukukkia jos asuisin lähempänä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Rahat riittänevät juuri ja juuri hyasinttiin ja se onkin se tärkein.
Maljakossa töröttää nytkin yksi (äidin ostama) silkkikukka, valkoinen joulutähti, hopeakuusenhavujen ympäröimänä, se saanee riittää, ellei oikeita tipahtele lahjaksi.
Tulppaanit olisivat kivoja ruokapöydässä, jos voisin vielä lisää valita.
Minulla on aina leikkokukista jouluinen asetelma, ja sen hinta on kohonnut kukkien hinnan nousun myötä, nykyisin siihen menee n. 40-50 e. Sen lisäksi saan yleensä amarylliksen tai joulutähden tai jonkun sellaisen.Alkuperäinen kirjoittaja EJK:En tiedä vielä. Entä itse? Kuinka paljon sijoitat?
Mitä kukkia siinä on? Teetkö siä ite? Aika kalliilta kuulostaa :/ Amaryllikset on muuten todella hienoja leikkona myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Minulla on aina leikkokukista jouluinen asetelma, ja sen hinta on kohonnut kukkien hinnan nousun myötä, nykyisin siihen menee n. 40-50 e. Sen lisäksi saan yleensä amarylliksen tai joulutähden tai jonkun sellaisen.
Joinain vuosina teen itse (esim. viime vuonna kävin oikein kurssilla), mutta usein tilaan kukkakaupasta. Tänä vuonna tilaan oikein hyvältä floristilta, viime vuoden Suomen mestarilta. Kukat vaihtelevat vuosittain, joskus ollut tulppaaneja ja viljaa, amarylliksia, ruusuja ja sen sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mitä kukkia siinä on? Teetkö siä ite? Aika kalliilta kuulostaa :/ Amaryllikset on muuten todella hienoja leikkona myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Minulla on aina leikkokukista jouluinen asetelma, ja sen hinta on kohonnut kukkien hinnan nousun myötä, nykyisin siihen menee n. 40-50 e. Sen lisäksi saan yleensä amarylliksen tai joulutähden tai jonkun sellaisen.
Kyllähän se laatu maksaa Ja hyvät kukatkin. Miä oon pihi, ostan koulusta ja teen itse jonkun väkerryksen, siskolle asetelman kukkasieneen, en kimppua. Miä olen yllättynyt siitä miten vähän nuo jotkut kukat tuolla koulussa maksaa. Meinasin persiilleni lentää kun sain viime perjantaina 60 ruusua 12 eurollaAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Joinain vuosina teen itse (esim. viime vuonna kävin oikein kurssilla), mutta usein tilaan kukkakaupasta. Tänä vuonna tilaan oikein hyvältä floristilta, viime vuoden Suomen mestarilta. Kukat vaihtelevat vuosittain, joskus ollut tulppaaneja ja viljaa, amarylliksia, ruusuja ja sen sellaista.
Olen ihan kade hinnasta! Etenkin täällä pääkaupunkiseudulla on pelkät kukatkin hinnoissaan, olisi kiva päästä tekemään ostoksia vähän halvemmilla hinnoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kyllähän se laatu maksaa Ja hyvät kukatkin. Miä oon pihi, ostan koulusta ja teen itse jonkun väkerryksen, siskolle asetelman kukkasieneen, en kimppua. Miä olen yllättynyt siitä miten vähän nuo jotkut kukat tuolla koulussa maksaa. Meinasin persiilleni lentää kun sain viime perjantaina 60 ruusua 12 eurolla