Voi vitjat, että kiroan tämän meidän hiiren! Tässä on peukalon kohdalla sopivasti kaks nappia, joilla pääsee sivuja eteen tai taaksepäin "näppärästi". Ja en koskaan käytä niitä kuin vahingossa..niin, just sillon kun oon saanut kirjotettua romaanin ja en ole ehtinyt kopioida tai mitään! :saint:
Neitoperho, tämä raskausaika taitaa tosiaan olla semmosta Omat Pullot Mukaan touhua
Ite oon tykästyny laitilan limuihin, varsinkin rio cola on ollut hyvää ja ilman kofeiinia vieläpä (sekä ei säilöntäaineita).
Mulle on tainnut tulla linea negra! Ihan haalea se on, mutta nyt vasta tajusin että sitä se taitaa olla. Oon vielä oikeen toivonut, että semmonen tulis mulle :heart: Ajattelin vaan aiemmin, että mulla kotilökärit tekee jonkun saumajäljen siihen ja ihmettlein, kun ne on nimettäin niin lökärit nimenomaan että jalasta tippuu
Jennyli, tuskinpa on mitään huolta :hug:
Hampiainen, ihan samaa mieltä. Me vietettiin juhannus kotona miehen töiden takia ja käytiin toisena päivänä sitten piipahtamassa baarissa. Niin täytyy sanoa, että kertakaikkisesti ihmiset tanssii kyllä ihan kamalan näköisesti ja muutenkin sekoilee ihan hirveästi kännissä
Jotenkin vielä mun mielestä ihmiset näyttää kamalan rumilta kun ne on oikeen juoneet, kaikki puhe ja ilmeet on semmosia liioiteltuja ja muutenki semmosia..you know! Jää vaan mieleen eri tavalla nämä, kun seuraa ihmisiä ja tuntee myötähäpeää :saint: Miehen kanssa todettiin, että meistä on taas tullut vieläkin "vanhempia" kun ei noissa oikeen jaksa enää käydä. Toisaalta on ihan hyvä käydä edes kerran pari vuodessa tsekkaamassa se meno,e ttä muistaa miks siellä ei kannata tuhlata aikaa =)
Mulle tulee myös toisinaan ällöä oloa, huomasin sen liittyvän siihen että on jäänyt syömisten väli liian pitkäksi. Sitten joskus tulee semmonen tosi huono olo, siihen auttaa sitten tuo salmiakki tai joku muu vastavaa vaikka suolaisempi ruoka edes.
-metsis 14+4
p.s. millä neuvolakäynnillä ne viralliset raskaustodistukset sitten saa? onko se jo tuo rv 16 vai myöhemmin, ehkä rakenneultran jälkeen?