Mä en oo kertonut töissä vielä kellekään, paitsi pomolle (rv 10) ja niille lähimmälle kolmelle työkaverille heti silloin plussaamisten jälkeen. Vanhemmillekaan ei olla vielä kumpikaan kerrottu, mies oli tosin kertonut veljelleen puhelimessa, kun ne on niin läheisiä. Miehen vanhemmille varmaan kerrotaan nyt juhannuksena, jos lähdetään niiden mukaan mökille. Se on vielä vähän auki, tehtiin diili ettei lähdetä jos on kovin huono sää, koska mökki on pieni ja on paljon mukavampi pitää sadetta sitten oman kodin suojissa kun jossain 37 neliön mökissä viisi aikuista (miehen velikin tulee) ja toi esikois-härveltäjä.
Mullakin on ollut paljon alavatsakipuja! Luulen, että kohtu nousee nyt ylöspäin, koska hävyn yläpuolella vihloo usein. Dopplerilla oon kuunnellut viimeksi lauantaina, vois taas vaikka kuunnella, vaikka nähtiinhän me pikkuinen maanantaina siellä ultrassa.
Lisäksi mun maha on valtava! Esikoisesta ei todellakaan maha kasvanut kuin vasta joskus rv 20 paikkeilla, nyt tuntuu, että välillä iltaisin kun oikein turvottaa, niin voisin hyvin olla jo siellä rv 20. Onneksi se päivisin on vähän hillitympi.
En oo vielä kaivanut äitiysvaatteita esiin tai ostanut uusia - teen sen sitten lomalla. Mulla on muutamat mukavat nepalilaiset housut, joissa on resorireunus, en oikein tykkää puristavista malleista muutenkaan, saati sitten näin raskaana ollessa. Niitä oon käytellyt. Onneksi pääsee lomalle viikon päästä!
Tällaista omaa napaa tänään, nyt nukkumaan!
Ai niin, tervetuloa takaisin,
Jennyli! Toivottavasti muutto sujui hyvin.
mamadread & 11+5 (UÄ 12+1)