Joulukuiset 2020

Varovasti kurkkaan tälle puolelle. Tosi vaaleaa viivaa tuli r testiin Eilen ja parina muuna päivänä rfsu:n herkkään ja tänään jo vahvempaa. Vielä pitäisi pari päivää jännittää mitä tästä kehittyy. Pelkään koko ajan, jotta vuoto alkaa. La olis 30.12, mutta ovuloin ilmeisesti aiemmin. Nyt kp25/27ja joskus jopa sen 25 päivää ollut kierto. Olen kiinnostunut myös FB ryhmästä, kuinkas sinne pääsee?
LaTiLa 30.12 6.lapsi, SeKS
 
Viimeksi muokattu:
Vaniljapulla, ymmärrän hyvin huolen. Mutta kaikki voi olla silti hyvin. Eikös oireet vaihtele ja katoa osalla välillä.

Täällä taas on tullut ruskeaa limaa kerran tai kaksi pyyhittäessä.
Yökötystä edelleen on ja pissalla ravaamista.

Pähkäilen edelleen pitäisikö mennää kumminkin ultraan jotta saisi tuomion ettei tule itselle mitään seuraamuksia. Hankalaa toisaalta ollaan raskaana niin kauan kuin tuomio tulee, mutta sitten taas.

Tämäkin voi olla normaalia tai sitten on alkua vaan kaikelle. :(
 
  • Rakkaus
Reactions: marrrsipaani
@Vaniljapulla toivotaan, että kaikki on silti hyvin! Itse painiskelen kanssa samanlaisten huolien kanssa mutta oireet tuntuvat aaltoilevan. Välillä ei ole mitään ja sitten taas alavatsaan sattuu ja yököttää. Itse yritän tuudittautua siihen, että asiat menee nii kuin pitää. Itse en siihen pysty kauheasti vaikuttamaan.
 
Minäkin ilmottaudun mukaan tähän ryhmään! Vihdoin 2,5 vuoden yrittämisen tuloksena sain tällä viikolla plussan testiin ja olen ehkä rv5 alussa. Laskeskelin että 23.12.2020 olisi la, mutta se selvenee myöhemmin sillä epäsäännöllinen kierto hankaloittaa laskentaa. Ensimmäinen kovasti odotettu lapsi olisi nyt tulossa :love:
Raskausoireina tällä hetkellä vain kipeät rinnat.

SiniLiina / 1. Lapsi / 23.12. / KYS
 
Tänään taas testin tein ja kyllä se olovanaan on vahvistunut eilisestä. Kävin ostamassa vielä Viikko näytöllisen digin aamuksi tai ylihuomiselle. Luulisin jo näyttävän sen 1-2 viikkoa. En heti uskaltanut sitä ostaa, kun oli niin haaleaa viivaa.

kuvassa eilinen testi ylhäällä ja tältä päivältä alempi.
 
Tervetuloa kaikille uusille, toivottavasti meidän kaikkien pienet ihmeet pysyvät kyydissä loppuvuoteen!
Minulla vielä reilu viikko varhaisultraan enkä malttaisi millään odottaa, kun jännittää niin ja haluaisin jo tietää onko kaikki hyvin, mutta täytyy yrittää rauhoitella ja ainakin on väsymys- ja pahoinvointioireita, jos niitä nyt voisi pitää hyvänä merkkinä ja clearblue testikin näytti viime viikolla raskaana +3,

Nyt tänään rv 5+5,
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Christina82
Tervetuloa uudet! ❤

Mulla on täällä kirjoittelu vähän jäänyt, koska oon ollu ihan superväsynyt ja olen edelleenkin. Tänään 7+1 ja kävin aamulla varhaisultrassa. Siellä tyypin sydän sykki ja koko vastasi viikkoja ellei vähän enemmänkin. Alkio näkyi hieman epäselvästi, kun on kohtu oikoryhdissä ja alkio oli niin kaukana, mutta kahden viikon päästä tsekataan uudestaan, niin saa tarkemman arvion mitasta. Silloin on myöhemmin samana päivänä neuvola. :love:
 
Taateli123
Varhaisultrassa käyty viime pe ja siellä kaikki hyvin :) Oireiden vähyys kummastuttaa. Viime viikolla olin tosi väsynyt ja huonovointinen, tällä viikolla olo on ollut käytännössä normaali. Eihän sen nyt näin varhaisessa vaiheessa pitäisi normalisoitua, vaan vasta joskus kuukauden päästä ehkä? Miten teillä, onko voinnissa päiväkohtaista vaihtelua, esimerkiksi juuri pahoinvoinnin suhteen?
 
Mulla on vointi kyllä parantunut nyt jo, etenkin tänään on ollut ihan täysin oireeton päivä. Selasin täältä esikoisen raskauden ajalta keskustelua ja niin se näemmä meni silloinkin, rv 8 kohdalla helpotti ja kaikki oireet katosi, ja rv 12-13 tuli hetkellisesti uudelleen pahoinvointia, minkä jälkeen katosi kokonaan. Ja hyvin meni tuo raskaus loppuun asti. :) Oon siis kieltänyt itseltäni stressaamisen, kun nyt näyttäisi menevän ihan samalla tavalla.
 
Taateli123
Mulla on vointi kyllä parantunut nyt jo, etenkin tänään on ollut ihan täysin oireeton päivä. Selasin täältä esikoisen raskauden ajalta keskustelua ja niin se näemmä meni silloinkin, rv 8 kohdalla helpotti ja kaikki oireet katosi, ja rv 12-13 tuli hetkellisesti uudelleen pahoinvointia, minkä jälkeen katosi kokonaan. Ja hyvin meni tuo raskaus loppuun asti. Oon siis kieltänyt itseltäni stressaamisen, kun nyt näyttäisi menevän ihan samalla tavalla.
Voi miten huojentavaa kuulla. Toivotaan tosiaan että kaikki olisi hyvin vähäisistä oireista huolimatta, neuvolan terkkarikin muistutti ettei joillain ole oireita ollenkaan, joten ei pidä huolestua. Mille ajankohdalle varasitte tai ajattelitte varata nt-ultran? Itse varasin 12+4. Tuntuu että siihen on ikuisuus..
 
Mille ajankohdalle varasitte tai ajattelitte varata nt-ultran? Itse varasin 12+4. Tuntuu että siihen on ikuisuus..
Mulla osuu akselille 12+2-13+1. Varhaisultrassa siis arvioivat viikot vähän pienemmiksi kuin mitä oviksen perusteella luulen tietäväni, siksi tuo aikahaarukka, mutta jonnekin tuolle välille se päivä osunee. Toukokuun lopulla siis. :) Esikoisesta oli 13+4, eikä olisi juuri aikaisemmaksi edes annettu silloin aikaa.
 
Mut vois lisätä kans listalle.
La 13.12 / suselii / 2. Lapsi / KSKS

Kirjottelin tuonne aiemmin nimimerkillä serel, kun en muistanu, että on jo tunnus tänne

Ihana kuulla hyvistä uutisista varhaisultrista!❤❤

Mua pelottaa tosi paljon, jatkuuko raskaus, mutta ainakin vielä ollu kaikki ok. Oksettaa, väsyttää ja rinnat on tosi kipeät. Reilun viikon päästä on varhaisultra.
 
Kaikki hymiöt näköjään jäänyt pois

Mutta siis täällä oireena kova väsymys, ärsytys, aamusta iltaan paha olo, mikään tuhti ei maistu ja kova turvotus. Taitaa tämäkin päätyä raskausmyrkytykseen, niinkuin edellinenkin..
Liikkuminen helpottaa onneksi oloa vähän.


Ja tällä kertaa odotetaan varmaan ekaan ultraan ja jätetään varhais.u välistä, joten mennään aika salaa vielä. Ja kun kuudes niin onnitteluita ei samanlailla tule ;):unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Laskettu aika aikaistui päivällä neuvolan laskujen mukaan. Saa päivittää

LaTiLa 29.12 6.lapsi, SeKS

mitäs tänne kuuluu? Neuvola aika ja alkuraskauden ultra varattuna. 11.5 olisi ultra ja 25.5 sitten eka neuvola. Pitkä on aika odottaa, mutta ei se auta
 
Aika hiljaista tuntuu olevan täällä

Mites Latila teillä kuudennen odoitus? "Jännittääkö" kertominen

Muuten koitan nauttia olosta vaikka huono olo on kokoajan, syötyä saa väkisin pari kertaa päivässä, nälkä on kadonnut ja ihme kyllä jaksaa liikkua silti.
Paino ja turvotus nousee kaikesta huolimatta, vatsa pömpöttää ja isompi takki piti jo ostaa
Onneksi nyt ollaan aikalailla vaan kotona niin ehtii huilia, eikä ainakaan kukaan näe ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä