Joulukuiset 2019

Hei, olen plussannut jo 20.3 ja laskujen mukaan 3+0 1,5viikon sisällä selviää ultrassa onko laskettu 4.12 vai jopa marraskuussa :whistle: koska hieman ihmetyttää että noin aikasin tuli digitestiin 1-2! Kiertoni on sekoillut mutta jos mennään 28mukaan nii kuukautiset olisi pitänyt alkaa muutama pv sitten.. Ensimmäinen olisi tulossa jos kaikki menee hyvin. Edellinen meni kesken Elokuussa2018... joten erittäin toivottu pienokainen on!
 
Moi! Mä oon myös tällä viikolla plussannut ties kuinka monta testiä, LA laskurin mukaan 6.12. Endometrioositaustalla oon huojentunut että jo neljännellä kierrolla tärppäsi, nyt toivotaan että pysyy matkassa. Esikoispoika 12/2015.
 
Heippa! Täällä olisi kanssa yksi tuore odottaja. :) Viikko sitten tein ensimmäisen haalean testin. Toinen olisi tulossa jos raskaus vaan jatkuu, hedelmöityksestä laskettuna la olisi 5.12. Kauhistuttaa vaan että raskaus ei jatkuisi, oireet olleet kiinnittymisestä asti paljon voimakkaammat kuin ensimmäisestä esim. Liitos ja selkäkipuja, pään vihlontaa, armoton väsymys ja ärsyyntymiskynnys madaltunut. Mutta yritän olla ajattelematta asiaa ja kattelen päivä kerrallaan. :)
 
Moikka :)

Täällä myös yksi keskiviikkona plussannut ilmottautuu mukaan :love:

Taustalla yksi varhainen keskenmeno joka jouduttiin tyhjennyksellä viemään loppuun... kuukautisia ei kerennyt tässä välissä tulemaan kun heti tarttui pikkunen mukaan <3 vaikka mulla on aikasemmin lähes 10 vuotta ollut ”lapsettomuutta” (en ole käyttänyt ehkäisyä.) ihan uskomatonta että näin nopeasti!
Tyhjennysvuodon mukaan mulla ois LA. 2.12 mutta veikkaan pitkäkiertoisena että se siirtyy varmasti pidemmälle.
Minulla 2-vuotias sijaislapsi ennestään ja miehellä 3-vuotias lapsi aikaisemmasta suhteesta.
Mä mielellään haluisin pian facebook tai whats up ryhmään jos sellainen salainen järjestetään, tuntuu että tänne kirjoittaminen on jotenkin hankalampaa(n)

Onko muilla minkälaisia oireita? Täällä ei vielä paljoa mitää, vatsakipuja ainoastaan ja jatkuva pissahätä!
 
Etovaa oloa on koko päivän, kahvinjuontia joutunut vähentämään ja väsymys aivan armoton! Pakko mennä 20-21 sänkyyn jo viimeistään. :sleep: esikoisesta ei ollut mitään oireita :LOL:
Olen kiinnostunut myös salaisesta fb ryhmästä jos joku jaksaa sellaisen tehdä!
 
Moi, uskaltaudun myös mukaan, kun viikkodigin mukaan tuli raskaana ja 1-2 :love:. Ihan alkupäivissä siis vielä (dpo12), laskettuaika olisi 9.12. Ja esikoinen kyseessä.
Mitään oireita ei vielä ole, jotka osaisin yhdistää pelkästään raskautumiseen. Negakierroilla oli vaikka mitä, tärppäsi nyt neljännellä yrityskerralla :D. Katsotaan kauanko näin jatkuu(y).
 
Moikka kaikille! Mäkin tulen mukaan, olen raskaana kunnes toisin todistetaan :D Tänään aamulla siis plussasin, viiva on haalea mutta näkyy kuitenkin selvästi. Parin päivän päästä teen vielä digin niin saa vähän varmuutta. Omien laskujen mukaan laskettu olisi 9.12. tai 10.12. Mulla takana myöhäinen keskenmeno 2,5kk sitten, mutta onneksi 2 ihanaa elävää lasta kotona :love:

Mä haluaisin myös salaiseen fb-ryhmään mahdollisimman pian. Voisin sen tehdä itsekin, mutta haluan odottaa vielä ainakin pari päivää, että varmistuu tämä oma raskaus.
 
Oon nyt 4 liuskatestiä tehnyt, toosi hitaasti tummenee viivat... on kyllä siis ihan selkeästi punertavat, mutta edelleen mun mittarilla "haamuja". Tänään pitäisi olla kuitenkin rv4+0, esikoisesta oli tässä vaiheessa jo ihan kontrolliviivan vahvuinen, tuulimunasta en muista, mutta pelkään että silloinkin oli tällä tavalla pitkään haalea :/
 
Heippa!
Esikoista ootellaan ja LA aika on tod.näk. 1.12 :) Normikierron mukaan ois menny marraskuun loppuun, mutta aavistelen että pitkäksi mentiin tällä kertaa. Vielä ei oo ihmeempiä oireita väsymystä ja menkkajomotuksia lukuunottamatta. Mikäli joku osaa luoda sellaisen salaisen ryhmän Facebookkiin niin liittyisin mieluusti
 
Heippa!
Esikoista ootellaan ja LA aika on tod.näk. 1.12 :) Normikierron mukaan ois menny marraskuun loppuun, mutta aavistelen että pitkäksi mentiin tällä kertaa. Vielä ei oo ihmeempiä oireita väsymystä ja menkkajomotuksia lukuunottamatta. Mikäli joku osaa luoda sellaisen salaisen ryhmän Facebookkiin niin liittyisin mieluusti

MINÄ MYÖS VOISIN LIITTYÄ JOULUKUISET2019 ryhmää. Jollei sitten menis marraskuule lskettu. Selviää ultrassa ensviikolla!
 
Hei! Minulla laskettuaika 5.12. Toinen lapsi olisi kyseessä. @blue-bell mullakin viivat jotenkin todella hitaasti tummenee rfsun liuskoilla. Muut merkit näyttäny vähän tummempaa, mut noilla rfsun liuskoilla on vähän yrittäny seurata, että tummeneeko. Vähän mietityttää kyllä kans, en viitsis enää kauheen montaa testiä ostaa, oon tehny niitä nyt joku 7kpl :oops: minkä merkkisillä testeillä olet testannut?
 
Jotenkin hirveän epävarma olo tästä vaikka selvä (vaikkakin haalea) viiva tuli testiin. Eilen siis plussasin ja suunnittelin tekeväni huomenna digin mut pelottaa että se näyttääkin negaa. Voispa heti vaan mennä ultraan ja nähdä et kaikki on hyvin. Mä aion mennä, mutta silti nämä viikot on kamalia kun pitää vaan odottaa epävarmuudessa ja sinnekin voi tosiaan mennä vasta muutaman viikon päästä. Aiotteko muut mennä varhaisultraan?
 
Hei! Minulla laskettuaika 5.12. Toinen lapsi olisi kyseessä. @blue-bell mullakin viivat jotenkin todella hitaasti tummenee rfsun liuskoilla. Muut merkit näyttäny vähän tummempaa, mut noilla rfsun liuskoilla on vähän yrittäny seurata, että tummeneeko. Vähän mietityttää kyllä kans, en viitsis enää kauheen montaa testiä ostaa, oon tehny niitä nyt joku 7kpl :oops: minkä merkkisillä testeillä olet testannut?
Ootteko kokeillu pregcheckiä? Mulla ne on näyttäneet tummentumisen hyvin aiemmissa raskauksissa.
 
Uskaltaisinkohan tänne jo kirjoitella. :barefoot:Plussasin jo viikko sitten pe 22. päivä ja laskettu aika pitäisi olla 3.12. Tänään pitäisi olla 5+4 kasassa. Testejä olen tehnyt aivan tuhottomasti ja kaksi digiäkin. Keskiviikkona näytti vielä 2-3 viikkoa ja tänään uskalsin tehdä uuden, joka näytti 3+. :love:

Takana yritystä 1,5 vuotta ja melko lailla vuosi sitten todettiin ultrassa keskenmeno rv 12 (oli mennyt kesken jo paaaaljon aiemmin). Sen jälkeen armotonta yritystä ja hoitojakin takana yksityisellä jo hyvä määrä ja pelko uudesta keskenmenosta on kova. :cry:

Huomenna menen jo ensimmäiseen ultraan, joten huomenna sitten näkee, jos joudun heti poistumaan tästä iloisesta joukosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
Jotenkin hirveän epävarma olo tästä vaikka selvä (vaikkakin haalea) viiva tuli testiin. Eilen siis plussasin ja suunnittelin tekeväni huomenna digin mut pelottaa että se näyttääkin negaa. Voispa heti vaan mennä ultraan ja nähdä et kaikki on hyvin. Mä aion mennä, mutta silti nämä viikot on kamalia kun pitää vaan odottaa epävarmuudessa ja sinnekin voi tosiaan mennä vasta muutaman viikon päästä. Aiotteko muut mennä varhaisultraan?
Mulla on ihan samat fiilikset. Apteekin ultraan oon saanut haaleet viivat, toinen vahvempi. Mutta nyt tänä aamunakun tein rfsun herkän niin melkein saa suurennus lasilla katsoa. Mä en uskalla digiä tehdä vasta kuin ensi viikon puolessa välissä. Huomenna pitäs alkaa menkat, nii kyllä sen sit olis jo kai pakko näyttää positiivista :unsure:
Mä oon kans miettinyt tota varhaisultraa, todennäkösesti menen.
 
Mulla on ihan samat fiilikset. Apteekin ultraan oon saanut haaleet viivat, toinen vahvempi. Mutta nyt tänä aamunakun tein rfsun herkän niin melkein saa suurennus lasilla katsoa. Mä en uskalla digiä tehdä vasta kuin ensi viikon puolessa välissä. Huomenna pitäs alkaa menkat, nii kyllä sen sit olis jo kai pakko näyttää positiivista :unsure:
Mä oon kans miettinyt tota varhaisultraa, todennäkösesti menen.
Mulla pitäis alkaa tänään ja oon joka vessareissulla ihan paniikissa, että nyt alkaa. Ei kyllä oo sellaisia tuntemuksia, mut ei myöskään mitään raskauteen viittaavaa.
 
Oon nyt 4 liuskatestiä tehnyt, toosi hitaasti tummenee viivat... on kyllä siis ihan selkeästi punertavat, mutta edelleen mun mittarilla "haamuja". Tänään pitäisi olla kuitenkin rv4+0, esikoisesta oli tässä vaiheessa jo ihan kontrolliviivan vahvuinen, tuulimunasta en muista, mutta pelkään että silloinkin oli tällä tavalla pitkään haalea :/
Mä taas suosittelisin Clearbluen niitä testejä, joissa plussa näkyy +-merkkinä. Ja miksi ei niitä Clearbluen early detectioneja. Mulla näkyi näissä paljon paremmin kuin esim. pc:illä.

Dpo 16 Clearblue näytti jo vahvaa plussaa, kun pc pelkkää hailuraa.
 
Kirjoitin eilen väärin pari asiaa, siis oon tehnyt Rfsu testejä ja yhden apteekin oman.

Apteekin testi olikin kyllä vähän vahvempi positiivinen ja tänä aamuna sentään rfsu testikin hiljalleen tummunut. Edelleenkään ei vaan ole tosiaankaan täysin vahvoja. Täytyy vain luottaa...

Nyt loppui kaikki kaapin testi-varastot enkä tiiä pitäiskö ostaa lisää :D puolison mielestä se on hullun hommaa, koska "luin netistä, että haaleakin positiivinen on positiivinen"... se digi kyl jossain vaiheessa vähän houkuttelis, mutta taitaa se olla niin että ainoastaan ultralla voi saada varmistuksen. Ehkä sen varhaisultran voisi varata... Nyt on jo Helsingissäkin ainakin yksi vähän edullisempi paikka. Tuulimunan kävin aikoinaan todistuttamassa ja oli aika karvas hinta sellaiselle pettymykselle.

ja siis tänään sittenkin rv 4+2.
 
Ootteko kokeillu pregcheckiä? Mulla ne on näyttäneet tummentumisen hyvin aiemmissa raskauksissa.
Joo, tein yhden pc:n ja se näytti paljon tummempaa. @hwli eli mä tein kans ton frsu:n herkän ja sain ihaaan pienen haamun, en uskonut siihen ja kävin ostamassa apteekista toisen erityisherkän testin (en muista nimeä) ja tuli melkeen yhtä vahva viiva kuin kontrollikin! Sitten olen tehnyt niitä rfsun liuskoja (25mlU herkkyys) ja niillä tummenee todella hitaasti. En tiedä, onko noi testit ihan shaibaa siltäkin osin. Nehän näyttää myös haamuja silloinkin, vaikkei raskaana olisikaan. En enää aio ikinä ostaa niitä. Ehkä ei ole enää tarvekaan...
Ja mitä varhaisultraan tulee... Esikoisesta ajattelin mennä, mutta sitten alkoihin jäätävä pahoinvointi ja luotin siitä, että kaikki kunnossa. Ja niin sitten onneksi olikin:love: eli kai nyt sama suunnitelma tämänkin kanssa, jos alkaa kunnon pahoinvointi niin en mene varhaisultraan.
 

Yhteistyössä