joulukortit -tää on jo noloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikenlaista sitä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikenlaista sitä...

Vieras
Minä sitten viime perjantaina kauhealla kiireellä kirjoittamaan joulukortteja ja sain ne juuri postiin ajoissa

Yksi korteista lähti eräälle hyvälle ystävälle. Oli nimi ja osoite oikein ja muistin jopa oman nimeni laittaa korttiin. No eipä siinä muuten mitään, mutta tajusin vasta kun olin kävelemässä kotiin , että olin kirjoittanut korttiin kaverin alkuperäisen sukunimen... Ja eihän hän nyt olekaan ollut kuin vasta viisi vuotta naimisissa miehensä kanssa ja uudella sukunimellä.

...että tällaista vaan...

Mä oon saanu kahtena vuonna peräkkäin kortin jossa ei lue muuta kuin mun tiedot (tunnistan käsialasta, että se on äidiltä) ja perässä tulee sitten kortti jossa lukee hyvät toivotukset ja äidin nimi. Miten voi kahtena vuonna peräkkäin noin mokailla?

Jos yhtään lohduttaa, mä lähetin pari joulua sitten miehen vasta eronneelle serkulle kortin osoitettuna tyylillä maija ja matti meikäläinen... hiukan nolotti kun tajusin! Olin vikana iltana kiireellä kirjoittanut osoitekirjaa läpi ja tuollainen pieni riitaisa avioero pääsi siinä tiimellyksessä unohtumaan :ashamed:

Yhteistyössä