Eli haaveilin et tekis itse joulukalenterin pojalle niin tahtoisin ideoita kuvia jne millainen ja mitä sinne laittaisi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kerron taas, et mä teen joulukalenterin tyhjistä pilttipurkeista. Teen purkeista 24 tonttua, ja sitten joka aamu tänne ilmestyy uusi tonttu johkin, lapset saavat sen etsiä. Sisällä on sit pieni yllätys. Näin saa myös 24 tonttua koristeeksi ympäri huushollia kuin huomaamatta! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kerron taas, et mä teen joulukalenterin tyhjistä pilttipurkeista. Teen purkeista 24 tonttua, ja sitten joka aamu tänne ilmestyy uusi tonttu johkin, lapset saavat sen etsiä. Sisällä on sit pieni yllätys. Näin saa myös 24 tonttua koristeeksi ympäri huushollia kuin huomaamatta! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:Onko kukaan tehnyt muuten joulukalenteria ihan pienelle? Siis tuommoselle 1,5 vuotiaalle? Ymmärtäisköhän siitä mitään ja mitä sinne ylipäätään vois laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:Onko kukaan tehnyt muuten joulukalenteria ihan pienelle? Siis tuommoselle 1,5 vuotiaalle? Ymmärtäisköhän siitä mitään ja mitä sinne ylipäätään vois laittaa?
meillä reilu 1v ollu useamminkin. Yleensä laittanut jotain syötävää. Sen ainakin ymmärtää. Tarranki osaa jo liimata jos niille joku paikka olemassa.