joulufiiliksiä?

kun joulu jo kolkuttelee oven takana,niin kysyisin mitkä fiilikset? onko paniikkia ja ahdistusta vai odotuksen riemua..? itse odotan kyllä joulua, mutt ne pakolliset lahjat ja kotityöt ym hässäkkä aiheuttaa lievää paniikinpoikasta ja ahdidtusta..eiköhän tästä selvitä niikun on joka vuosi tehty.. :xmas:

Innolla odotan ja suunnittelen koristeiden värejä ja mietin lahjoja.... :xmas:

Rahajuttuja vaan vähän pohdin, kun on tosiaan "perinteiset joulunaluslaskut" maksua odottamassa... :/ Ajattelin kysästä pomolta jos jouluun mennessä kertyneet tunnit vois maksaa ennen joulua :whistle:

Ahdistaa ihan mahdottomasti. Haluan jouluna kaiken olevan täydellistä, mutta tänä vuonna taitaa jäädä mm. siivoukset vähemmälle, kun en itse ehdi millään kaikkea tekemään, eikä miehestä ole paljon apua. Ja pitäis käydä vielä 2 reissua kaupungissa tässä joulukuun aikana, ja viikonloput loppuu kesken!! Ja sit se joulupäivä, voi kamala, sitä en edes uskalla vielä edes ajatella... Meille on tulossa isompi aikuis-porukka syömään, ja me siis tarjotaan ruoka, niin kaikki ne tarjottavat ja muut mietityttää jo... :|

juu kivaa kun tulee joulu, olen joulu ihminen.... ensin juhlitaan 4vee synttärit tosta alta pois, ja kun joulu on ohi niin 1vee synttärit pitää juhlia tai siis saa juhlia, että ei paniikkia mitä lahjaksi?? onneksi osa lahjoista jo ostettu ei ole enää ku loput =) tuskin se joulupukki sinne kaappiin katsoo, eli kunnon perus siivous saa ritttää niinku tähänkin asti jouluksi. siivoilen kaapit joulun jälkeen mitä en ennen joulua kerkee. eli ei ahdista, ku muuten vaan. :D

Yhteistyössä