Joulu- / kausivalot... aaaarrrggghh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Taas se aika vuodesta, kun nämä härpäkkeet saa mun ärsytyskynnyksen nousemaan... >:/ En ole valoja vastaan, koska mulla on itsellänikin ulkona tuijassa + lyhdyssä valot mutta... MIKSI NE VALOT PITÄÄ VAAN OKSENTAA SINNE PIHALLE / IKKUNAAN?!?! Miksi niitä ei voi laittaa jotenkin symmetrisesti / esteettisesti / nätisti. Mun (ja varmaan monen muunkin) silmiä sattuu, kun ne vaan roiskastaan sinne lähimpään pusikkoon ilman pienintäkään ajatusta miltä se näyttää. Esim kuuseen tai tuijaan sitä valonauhaa laitetaan ristiin rastiin puuta - ylös alas ja sivuttain ristiin riemuun. Tai se koko nauha vaan heitetään johkin omenapuun oksalle ja sit sitä on yhdessä kohtaa pikku sykkyrässä paljon ja sitten on pitkiä roikkuvia pätkiä siellä täällä. Miksi niitä ei voi esimerkiksi pyörittää nätisti ja tasaisesti ympäri puun / puskan tms? Ei kuulu ei toisten valot mulle, mutta kun ne näkyy ja se näky ei ole useinkaan mitenkään kehuttava...

Arrghh... Juu kiitos ja anteeks...

• Rakkaus
Reactions: Echo ja Lispetti
Kiitos aloituksesta!🥰😍😘❤️

Toinen mikä on karmivaa on monivärinen ”sinnepäin roiskaistu” mauton vilkkuva discohele-vetti!🙇‍♀️

Apropoo, katsopa mikä kuusi meillä tossa torilla on Hakaniemessä:

9d32a5208f8c4da3b1c9f0f420331996.jpg

images

😂😭🤣

On joka joulu niin huonosti koristeltu kuusi, että ei tiedä itkeäkö vai nauraako! Miksi ensinnäkään pitää laittaa joku kuusi jos se näyttää tuolta! Kuusi on usein myös ihan vinossa ja monena jouluna on ollut toispuoleinen.

• Haha
Reactions: Echo
Kiitos aloituksesta!

Toinen mikä on karmivaa on monivärinen ”sinnepäin roiskaistu” mauton vilkkuva discohele-vetti!

On joka joulu niin huonosti koristeltu kuusi, että ei tiedä itkeäkö vai nauraako! Miksi ensinnäkään pitää laittaa joku kuusi jos se näyttää tuolta! Kuusi on usein myös ihan vinossa ja monena jouluna on ollut toispuoleinen.

Tolta näyttää ku heteromies pääsee pystyttämään ja koristamaan kuusen.

Mun piti pistää kausivalot puskiin ja terassille, mutta nappasin flunssan, joten enpä viitsi mennä ulos kylmään

Jos sopii niin laajennetaan hiukan ja laitettaisi epäonnistuneita joulujuttuja laajemminkin?🤷‍♀️🙄

Muutama kotikuusi:
( mikä ihmisiä oikein vaivaa 🙁 )
Heteromiehen koristelemia?

cb5943421ace4e43363f937883b0a7ce.jpg

christmas-new-year-trees-tree-rain-3944.jpg

images

Top-10-Rather-Sad-Looking-Christmas-Trees-10.jpg

3368f5d253ca59f2c737263f01e69bcc.jpg

8c44e89405c59774d5706d0d69096738--christmas-trees-dead.jpg

• Haha
Kiitos aloituksesta!

Toinen mikä on karmivaa on monivärinen ”sinnepäin roiskaistu” mauton vilkkuva discohele-vetti!

Onko mahdollista, että @ Lispetti: iltä puuttuu taiteellista silmää?

• Haha
Reactions: Lispetti
Kivat kalsarit:

sub-buzz-2664-1669822892-8.png

Haisevaa valaistua joulua?
sub-buzz-3048-1669822946-4.png

• Haha
tmp-name-2-1470-1607622946-59_dblbig.jpg

😂😭🤣
Christmas-Design-Fail-128-5a2fb63700276__700.jpg

Esitin tämän kuusen jo viime jouluna, mutta saa tätä ihmetellä tänäkin jouluna.😂
images

Jos sopii niin laajennetaan hiukan ja laitettaisi epäonnistuneita joulujuttuja laajemminkin?🤷‍♀️🙄

Muutama kotikuusi:
( mikä ihmisiä oikein vaivaa 🙁 )
Heteromiehen koristelemia?

cb5943421ace4e43363f937883b0a7ce.jpg

christmas-new-year-trees-tree-rain-3944.jpg

images

Top-10-Rather-Sad-Looking-Christmas-Trees-10.jpg

3368f5d253ca59f2c737263f01e69bcc.jpg

8c44e89405c59774d5706d0d69096738--christmas-trees-dead.jpg
Siis mä jo lapsena ihmettelin noita tokan kuvan järkkyjä nauhaviuhkoja! Echo 7 vee piti niitä jo silloin mauttomina. Nih.

• Tykkää
Poika tuli katsomaan miksi äiti nauraa kippurassa! Naurettiin täällä yhdessä vedet silmissä.
Opetat sitten lapsenkin nauramaan muille?

Arvostelet tietämättäsi mitä nuo on vaatinut.
Entä jos nää oli jonkun sairaan tai vanhan ihmisen viimeisen joulun yritys nauttia vielä yhdestä joulusta. Tai lapsen tai epätaiteellisen tai köyhän ihmisen joka panosti näihin kaikkensa.

Näin niitä koulu- ja työpaikkakiusaajia kasvatetaan.

Entä jos nää oli jonkun sairaan tai vanhan ihmisen viimeisen joulun yritys nauttia vielä yhdestä joulusta. Tai lapsen tai epätaiteellisen tai köyhän ihmisen joka panosti näihin kaikkensa.

Teillä taidetaan pitää ilot sisällä:
5d2002afb1b2ef851adbbb5558fa2d32.jpg

Kiitos aloituksesta!

No, tossa on sentään edes YRITETTY vähän laittaa jokseenkin symmetrisesti nuo koristeet. 😂 Paljon parempi tuokin, kun nuo hätäsesti roiskastut naapuruston valot... 🙈

• Tykkää

No eihän ne niitä Lispen tai mun naureksimisia nää ja kuule. Kuitenki mä ainakin kohtelen tyylitajuttomiakin ihmisiä kunnioittavasti.

Aina tää koulukiusaamis-kortti...joillaki on koko elämä sen kautta tiiraamista, ja mitään ei saisi kritisoida, mistään ei saisi repiä huumoria? Muuta kuin "onpas hassua kun vahingossa meinasin kahviini lurauttaa soijamaitoa kauramaidon sijaan, hihhih!"

"Tessu-koira huiskuttaa valloittavan suloisesti häntäänsä, oi kun mua naurattaa mahan pohjasta!"

• Haha
No eihän ne niitä Lispen tai mun naureksimisia nää ja kuule. Kuitenki mä ainakin kohtelen tyylitajuttomiakin ihmisiä kunnioittavasti.

Aina tää koulukiusaamis-kortti...joillaki on koko elämä sen kautta tiiraamista, ja mitään ei saisi kritisoida, mistään ei saisi repiä huumoria? Muuta kuin "onpas hassua kun vahingossa meinasin kahviini lurauttaa soijamaitoa kauramaidon sijaan, hihhih!"

"Tessu-koira huiskuttaa valloittavan suloisesti häntäänsä, oi kun mua naurattaa mahan pohjasta!"
No näin on.

Ja huolestuneille:
meillä ei minä tai lapset koulukiusaa/työpaikkakiusaa, vaikka naureskellaankin vaikka mille.

En ymmärrä mistä tuollaiseen päätelmään voi edes päästä, että lapsista tulisi kiusaajia jos nauramme hauskoille asioille.😂
Etkö ole ikinä nähnyt funnyvideos tms? Tekevätkö ne katsojistaan koulukiusaajia?😁

• Tykkää
Ei, mutta nauretaan aidosta ilosta, ei vahingonilosta tai pilkan vuoksi.

Kannattaa ihan oikeasti miettiä mille ja mistä syystä nauraa🙂
Ihmiseen on sisäänrakennettu oman kulttuurinsa ja aikakauden koodisto. Kyllä saa mielessään nauraa jos joku tulee vastaan vaikka parta letitettynä 10 letille ja värjättynä oranssinvihreäksi.

Sellaisen hullunkurisuuden tunnistimen kieltäminen on kuin kiellettäisiin aivot ja ajattelu.

Mutta se ei tarkoita etteikö sitä ihmistä voisi silti rakastaa.

"Sun mielestä mä oon tylsän boomerin näkönen, mun mielestä sä taas pukeudut typerästi - hei ollaanko silti kavereita?"

Yhteistyössä