JOudutaan pakosta asumaan vuokralla, ja mua HÄVETTÄÄ, millaista ROSKASAKKIA vuokralla asujat on!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalaa...

Vieras
ihan hirveetä porukkaa tässäkin talossa, vaikka on rivari eikä edes kaupungin asuntoja. Ryyppäävät white trashit vallanneet jokaisen asunnon (meitä lukuunottamatta).

Pitääkö tosiaan paikkansa, että vuokralla asuu vaan "huonommat" ihmiset" ? siis huonommilla tarkoitan vähemmillä älynlahjoilla siunattuja, köyhiä jne?
 
no juu ei, meille on kuule valmistumassa toukokuussa 200 neliön omakotitalo, tässä asutaan vaan rahaa säästääksemme muutama kuukausi. Luoja paratkoon, että loppuelämä täällä!!
 
Pitää paikkansa. Mutta uskoakseni et ole juurikaan parempi, miksi muuten joutuisit vuokralle? Väliaikaiset asumiset remonttien takia kyllä ymmärrän, mutta silloinkin on sama lähteä matkalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa...:
ihan hirveetä porukkaa tässäkin talossa, vaikka on rivari eikä edes kaupungin asuntoja. Ryyppäävät white trashit vallanneet jokaisen asunnon (meitä lukuunottamatta).

Pitääkö tosiaan paikkansa, että vuokralla asuu vaan "huonommat" ihmiset" ? siis huonommilla tarkoitan vähemmillä älynlahjoilla siunattuja, köyhiä jne?

Ei kaikki oo. Edellisessä asuintalossa oli aivan asiallista ja tavalllista porukkaa vaikka vuokrataloja.
 
Riippuu varmaan alueesta.

Meidän vuokratalossa on kahdeksan asuntoa. Yksi on tyhjillään, yhdessä asuu opiskeleva veli ja sisko, loput työssäkäyviä ihmisiä (opettajaa, diplomi-inssiä, duunaria, yrittäjää ), eikä mitään häiriöitä ole oikeastaan koskaan ollut.

Entisessä asuintalossamme oltiin ainoita vuokralaisia, muut omistusasujia, kyseessä ns. parempi asuinalue, ja siellä saatiin pari kertaa soittaa poliisitkin paikalle kun naapurit eivät osanneet olla hiljaa :|
 
Ei pidä paikkaansa kylläkään. Vai onko DI ja sairaanhoitajan koulutukeslla paskasakkia? Jos on vielä oma firma, menestynyt?

Kantsii miettiä, että jotku osaa sijoittaa rahaa. Esim. just nyt ei kannata ostaa asuntoa. Eikä kannattanu aiemminkaan kuplahinnalla. Jotkut katsovat myös asunnon sijoituksena, omalla tavallansa. Eli asutaan ennemmin edullisesti vuokra-asunnossa ja sijoitetaan nyt kaikki mitä vaan viittii, koska osakkeet lähtee seuraavaks nousuu. Sit ostetaan tipahtaneilla hinnoillla asunto..

Tietysti oisitte vineet ottaa sen vuokra-asunnon paremmalta alueelta? Ei kannata kaupungin vuokraklämppiin mennä.

Minä tiedän paljon roskasakkia asunnon omistajina nimenomaan. Jotkuthan vaihtelee esim. paikkakuntaa tämän tästä työn takia jne, joten pysyvä asunto ei välttämättä mahdollinen.
 
Hmm.. Asutaan 130 neliön merenranta-asunnossa parin tonnin vuokralla. Ollaan 2 x KTM, molemmat seinänaapurit lähestystössä töissä. Ei tässä talossa millään pienituloisella white trashilla ole varaa asua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm.. Asutaan 130 neliön merenranta-asunnossa parin tonnin vuokralla. Ollaan 2 x KTM, molemmat seinänaapurit lähestystössä töissä. Ei tässä talossa millään pienituloisella white trashilla ole varaa asua.

Tuskin edes Sinulla arvon ap;)
 
no juu ei, millanenkohan omakotitalo tollaiselle älyn jättiläiselle valmistuu..

Tosiasia on, että vaikka sun pihallas niitä homeisia rattaita ei olekaan, samaa paskasakkia olet. Siellä asut kun ei ole varaa muuhunkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
no juu ei, millanenkohan omakotitalo tollaiselle älyn jättiläiselle valmistuu..

Tosiasia on, että vaikka sun pihallas niitä homeisia rattaita ei olekaan, samaa paskasakkia olet. Siellä asut kun ei ole varaa muuhunkaan.

Joko ap tai hänen miehensä. Emme voi tietää kumpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm.. Asutaan 130 neliön merenranta-asunnossa parin tonnin vuokralla. Ollaan 2 x KTM, molemmat seinänaapurit lähestystössä töissä. Ei tässä talossa millään pienituloisella white trashilla ole varaa asua.

Tuskin edes Sinulla arvon ap;)

Niin, ja pakko vielä lisätä, että perheemme ajaa kahdella uudella (omalla) autolla + meillä on kaksi mökkiä.
 
Suurinosa meistä omistusasunnoissakin asuvista on asunut vuokralla, joten ihan tavallisia opiskelijoita, nuoria-aikuisia ja nuoria perheellisiä olemme olleet silloinkin.

Mutta totta varmasti joistain kaupunginvuokra-asunnoista se "rupusakki" löytyy. Ne ihmiset, jotka eivät koskaan pysty ottamaan lainaa omaan asuntoon koska ovat sössineet rahatilanteensa niin.

Mutta on myös niitä alueita varsinkin pääkaupunkiseudulla, jossa asunnot ovat kalliita, joissa asuu onnellisesti vuokralla hyvinmenestyneitä ihmisiä.
 
nimimerkki piina, me ei olla koskaan sössitty raha-asioitamme, vaan silti ei ole koskaan meille tarpeeksi lainaa myönnetty. Mä opiskelen viidettä vuotta ja miehellä surkea palkka (1400 ? käteen/kk) ja tässä vielä neljä lasta. Että vuokralla on pakko olla, ja molemmilla ikää yli 30 v...
 

Yhteistyössä