K
kamalaa...
Vieras
ihan hirveetä porukkaa tässäkin talossa, vaikka on rivari eikä edes kaupungin asuntoja. Ryyppäävät white trashit vallanneet jokaisen asunnon (meitä lukuunottamatta).
Pitääkö tosiaan paikkansa, että vuokralla asuu vaan "huonommat" ihmiset" ? siis huonommilla tarkoitan vähemmillä älynlahjoilla siunattuja, köyhiä jne?
Pitääkö tosiaan paikkansa, että vuokralla asuu vaan "huonommat" ihmiset" ? siis huonommilla tarkoitan vähemmillä älynlahjoilla siunattuja, köyhiä jne?