Joudun menemään keskiviikkona sokerirasituskokeeseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies vain"

Vieras
Arvatkaa että vituttaako minua kun heti epäillään minulla olevan joku vitun sokeritauti, koska olen ylipainoinen ja verensokerini oli viime verikokeessa vähän koholla! Joudun menemään johonkin vitun sokerirasituskokeeseen, olemaan näillä kesähelteillä 12 tuntia juomatta (sen syömättömyyden kyllä kestää, mutta kun ei saa edes vettä näillä helteillä juoda), joudun juomaan jotain perkeleen kissankusen makuista litkua monta litraa (ainakin eräs sokerirasituskokeessa ollut sukulaiseni sanoi, että se litku maistuu kamalata ja että sitä joutuu juomaan monta litraa), sitten kun olen juonut sitä vitun kusta jonkun vitun ämpärillisen, niin täytyy olla täysin liikkumatta jossain vitun sairaalan käytävällä, mitään ei saa tehdä, ei edes kusella käydä kun on juonut sen saavillisen sitä vitun kusta, sitten pistellään käsivarret täyteen reikiä ja niistä valutetaan verta valtavat määrät koeputkiin, että saadaan tietää, että onko minulla verensokeri koholla ja jos minulla se vitun sokeritauti on, niin syön tahallani ainakin 100 kiloa sokeria kerralla ja pistän itseeni ainakin litran insuliinia että kuolen!

Ja ihan sun kiusaksihan sut on sinne testiin määrätty. Luulen kyllä että joku muu sairaala saattais olla oikeampi osoite.
Eikä sitä litkua montaa litraa tarvi juoda, sellainen pikkupullo, maistuu väljähtyneelle kokikselle.

Jaa'a. Onpa tainnu tuo sukulaises liiotella. Olikohan puolisen litraa ku ite oon joskus tuohon sokerirasituskokeeseen joutunu tuo juomamäärä. Sokerivettä se on, kyllä sen alas saa. Ja jos nyt ei voi kahta tuntia (otetaanko niitä kokeita 2 vai 3, riippuu paikasta) olla aloillaan, lukea, leikkiä kännykällä tai katella telkkaria niin sitten sulla on aikusena jo ihan sisäsiä ongelmia. Valitettavasti joo sun pitää pysyä siel labran odotustilassa, koska niillä raksuttaa siel kellot et koska pitää ottaa seuraava näyte. Ja joudut uusintatestiin jos et ookaan paikalla ku pitäs.

Hahah.

Oikeesti. Monelle meistä on tehty tuo rasitus monet kerrat. =) Ei se niin kauheeta ole. Eikä se litku ole mitään hirveetä ja siinä vaiheessa, kun et oo saanu juoda niin pitkään aikaan, sitä vetäis ilomielin vaikka lisääkin (on niin kauhea jano).

Mulla on takana kaks rasitusta (yks rd) ja puolen vuoden päästä edessä taas uus. =)

aika hyvä yritys, mutta et taida saada siltikään kovin pitkää ketjua aikaan. Lasillisen vettä saa kuulemma ainakin meidän labran mukaan juoda aamulla kotona. aiemmin muista, että ei saa edes juoda, mutta nyt oli uusissa ohjeissa meilä, että vettä voi vähän juoda. ja tuo litku ei ole enää väljähtynyttä cokista vaan väljähtänyttä sitruunajuomaa ;)

Yhteistyössä