Jouduin lapsihyökkäyksen kohteeksi äsken.

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Tossa olin jakamassa päivän postit, niin tuli pieniä lapsia ja pyysi niiden postia. Annoin siitä ne sitten niille käteen. Ne alkokin availemaan kärryä, otti sieltä kaikenlaista käsiinsä, kysyi "mikä tää, mikä tää, onko tää mun?" :D

Sanoin, ettei niitä voi ottaa, jolloin lapset alkoi pyytämään mainoksia, eikä ne tajunneet, vaikka sanoin, että ne on laskettu valmiiksi ja joka oveen on vaan 1.

Ne pyysi ja pyysi. Mä annoin niille kumilenkkejä, niin pääsin niistä eroon. :D

Rukoilijasirkka
Ei ne uskonut mitään. Melkeen käsistä lähti postit. kärryssä oli jonkun paketti, niin niille pennuille tuli silmiin semmonen ilme, mikä tulee jouluna ja ne jo nappas sen sieltä. Sitten mä kyllä kielsin, ettei saa koskea kärryyn. Lukossahan se on jos mä oon rapussa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
oho, toivottavasti meidän postipirkko ei anna kylän kakaroille mun posteja :eek:
Ei anna. =)
annoithan sääkin, mistäs tiedän ootko sä mun pirkko? :LOL: vai tunsitko kersat? tai voithan tuntee meidän patun, mut mä en tiiä et sä oot oikeessa elämässä sirkka? :eek:
Juu, kyllä ne oli niiden omat postit. En kyllä enää anna toista kertaa niille käsiin niitä, ku ne käy kimppuun tolleen. B)

Yhteistyössä