Jotkut tykkää tuhdimmasta

• Viestiketjun aloittaja PacoCrunz
  • Ensimmäinen viesti
PacoCrunz
Moro!

Olen huolissani eräästä ystävästäni sillä hänellä on ns. Läski-horo fetissi. Kutsutaan tätä ystävää vaikka Ismoksi. Ismo sinkkuna aina iskee baareista läskejä naisia ja nussii niitä kiivaasti. Kerrankin nukuin Ismon luona kun hän nussi ikäistään läskiä, litinä oli kova. Mikä läskeissä viehättää? Onko se siitä kiinni että voi tunkea kikkeliä vaikka makkaroiden väliin, kun samalta ne löysät vatsamakkarat tuntuu kuin löysä pinppi. Itse en kiihotu läskeistä vaikka joskus nuoruusvuosina olen paria tuhtiä mimmiä nussinut. Aamulla hävetti kun absintit ja diapamit olivat haihtuneet elimisöstä.

Mielipiteitä kokemuksia?

Maik van Daik
Moro!
Oletetaan että oikeasti haluat tietää tuosta aiheesta, eikä se ollut provo..:

Minä olen nuori kolli, seurustelen ja sikailen joskus kavereiden kanssa kaupungilla. Otan usein lihavan ämmän baarista mukaan siksi että niiltä saa takuuvarmasti. Niillä ei tunnu olevan ulkonäkö- tai keskustelukykykriteerejä. Myös lihavat YH- äipät on helppoa riistaa. Niiltä saa kun kehuu niiden lapsien kuvia ja kertoo niille "miten ihana olisi saada oma poika jonka kanssa kopitella". Huono puoli näissä JOSKUS (ei aina) on se, että sen yhden yön jälkeen aletaan ehdottelemaan lisää tapaamisia ja jopa seurustelua. Tähän tepsii väärä nimi ja numero. Mutta sitä en suosittele, sillä ainahan niitä voi käyttää hätävarana, jos ei parempaa saa.
Siksi lihavat naiset on niin kivoja..
Niin ja ne useimmiten antaa joka reikään ja nielee.

PS:
Naisten ei tartte tähän vastata. Teidän mielipide tästä arvataan..

naistenpäivän viettäjä
Arvasit joo että aika paha maku jää monelle kun lukee viestisi.
Miehet joutuu tyytymään aika usein hätävaraksi vain sen takia, että naisilla ( normaalipainoisilla?) on hyvät tsäänssit melkein keneen mieheen hyvänsä, siis seksin suhteen.
Tasapainottaa epäreilua tilannetta, että edes jotkut kollit käyttäytyy sikamaisesti ja ottaa helpon saaliin mukaansa. Tosin nythän naiset tietää tämänkin olevan mahdollista omalla kohdallaan, vastavetoja viritellään takiasi useamman viattoman miehen suuntaan, että miten tää kostetaan,,,tapoja riittää kuten varmaan tiedät.

Pelkäätkö haastetta tai pakkeja, tosimies punnitaan siinä kohtaa naisten maailmassa....?

Nainen kommentoi silti
Yksi kirjoittaja totesi, että naiset älköön vaivautuko, mutta enpä malta olla työntämättä lusikkaani tähän soppaan.

Ei kovin usein näe niin lihavia naisia, että makkaroiden väliin voisi "panna" edes pikkusormella naisen istuessakaan, muista ulokkeista nyt puhumattakaan ja jos seksiä harrastaa makuuasennossa, niin jenkkakahvat siliävät, eikä jää mitään makkaroita. Aloittajan Ismo-frendillä - jos hänellä on siis jonkinalainen fetissi - on käynyt tuuri, että onnistunut löytämään niin isoja naisia oikein useastikin! Niin runsas ylipaino on kyllä jo hengenvaarallista näille naisille itelleen, mutta tuskin Ismolle kuitenkaan, joten ystävän ei tarvitse olla huolissaan Ismon mieltymyksien vuoksi.

Toiselle kirjoittajalle antaisin kuitenkin sellaisen vinkin, että jos haet yhden yön seuraa, niin eikö se kuitenkin kannattaisi tehdä selväksi heti kättelyssä - vaikka toisaalta saa sitä toinenkin osapuoli hieman katsoa peiliin, jos ylipäätään lähtee yhden illan (baari?)tuttavuuden jälkeen jonkun kanssa seksiä harrastamaan ja ajattelee, että kyllä tässä nyt on elinikäinen rakkaus syttynyt... Minulla on ollut kaksi miestä (ensimmäisen kanssa olin 15 vuotta, nykyisen kanssa olen ollut 8 ja toivottavasti olemme yhdessä hamaan hautaan), enkä kummankaan kanssa mennyt sänkyyn ennen kuin olimme seurustelleet jo edes jonkin aikaa, minun tyyliini ei sopisi mennä sänkyyn ventovieraan kanssa.

Miäs
Ismo on ilmeisesti ymmärtänyt, että runsaimmilla naisilla on yleensä tiukempi ja lihaisampi pesä. Varmistaa saannin, saa helpommin ja parempaa pesää. Ei ihan huono valinta.

MaryBoBerry
Lihavilta naisilta saa aina? Nojjooo.... ehkä se on helppo yleistys, kun heitä kenties harvoin lähestytään niin saattavat jotkut suostuakin mukaan. Väitän tosin, että kaikki lihavat naiset ei lähde jokaisen kaverin matkaan, vaikka miten ruinaisivat.

Aloittajalta pakko kysyä, että miksi sua kaverisi seksielämä kiinnostaa? Oletko kenties mustasukkainen vai haluatko mukaan vai täytyykö kaikkien olla kiinnostuneita samannäköisistä naisista/miehistä? Itse ottaisin enemmän itselle-näkökulman, eipähän kaverisi ole tappelemassa samoista naisista kanssasi, mikäli mieltymyksesi ovat hoikemmissa misuissa.

Itselleni on aivan sama minkänäköisistä ja kokoisista muut ihmiset tykkäävät, enkä suoraan sanoen henkilökohtaisesti ymmärrä naisiltakaan sitä, että ei huolita lyhyttä miestä tai liian pitkää, väärän värisillä hiuksilla varustettua yms.

ja5ka
Olin tuossa ravintelissa muutama ilta sitten ja satuin kehumaan kaverilleni tiukkaa takamusta, joka oikein odotti läpsimistä kireissä farkuissa. Takamuksen omistajan vieressä sitten seisoi joku läski, joka luuli, että puhun hänestä. Hän kääntyi ja antoi puhelinnumeronsa ja pusun poskelle.

Läskeiltä saa helpommin.

AnskuBansqu
Hei kaikille!

Olen 25 v , läski tyttö ( tai siis itse en kuvailisi itseäni läskiksi, mutta paras kirjoittaa niin että yksinkertaismmatkin ymmärtävät :)

Olen kai sitten jonkinlainen poikkeus ; mua on aina monet hyvännäköiset samanikäiset miehet
lähestyneet kun olen ulkona ollut, en ole koskaan ollut mikään " helppo" ( eikä kellään varmasti ole ollut musta sellaista kuvaa ). Ehkä tosiaan on olemassa miestyyppi jota tällainen vähän runsasmuotoisempi tyttö/nainen kiinnostaa, eikä ainoastaan yhden illan panoksi.. ?

Olen vartalotyypiltäni runsas tiimalasi ( " läski", naiset sanoisivat - " naisellinen ja ihana" ovat poika-/ miesystäväni, sekä monet ihan tuntemattomat miehet sanoneet ) . Minulla on lisäksi pitkät, kiiltävät hiukset (omat, ei pidennyksiä : -), isot rinnat, iso peppu, kauniit kasvot ja hymyilevät huulet :)

Tietenkään minuun ihastuneet miehet eivät ole sellaista tyyppiä jotka ihan laihoista naisista syttyisivät, se on itsestään selvää. Mutta en usko että minusta on koskaan mikään epätoivo huokunut, en koskaan tuijottele miehiä baarissa tms. vaan pidän hauskaa ystävieni kanssa.

Lisäksi olen luonteeltani sen verran lady etten sinkkuaikoinani olisi noin vain kenenkään mukaan edes lähtenyt. Joten jos joku mun kanssa silloin jutteli, pyysi numeroani ja vei treffeille viikko-/kuukausikaupalla vain saadakseen pesää niin täytyy sanoa että aikamoista ajanhukkaa oli. Kyllähän niitä langanlaihoja, itsestään epävarmoja lorttoperseitäkin löytyy, miksi ihmeessä tuhlata muhun aikaa jos ei sen enempää kiinnosta ?

Toi kommentti siitä että lihavat naiset olisivat epätoivoisia oli aika naurettava ; naisen ( kenen tahansa naisen ) ei tarvitse kuin vilkaista ympärilleen baarissa tai missä nyt onkaan, ja nähdä ne kymmenet nälkäiset, seksinhimoiset silmäparit kun hän jo tietää kuka on todellinen pomo tilanteessa...se ei ole kukaan niistä miekkosista, ei :-D

Noh, nykyisin ei enää tarvitse kyseisiin onnettomiin tapauksiin kiinnittää senkään vertaa huomiota kuin aiemmin koska seurustelen onnellisesti neljättä vuotta ihanan, hyvännäköisen poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni, ainakin omien sanojensa mukaan, rakastaa minua ja vartaloani. Se on hänen mielestään ihanan naisellinen. Eikä hänellä muuten ole koskaan ollut kanssani erektio-ongelmia...kuulemma monien laihempien ystävättärieni miehillä niitä on heidän kanssaan ollut...hauska sattuma ;-)

ola
Olen ollut isojen naisten kanssa, varsinkin vanhemmat isot naiset haluu luoksensa. Tietää ainakin mitä ne haluu nuoresta miehestä. Ainakin saa tehdä jokapaikkaan kunnolla ja lisää. Ei tarvii olla ilman kun käy monen luona kyläilemässä.

Vastaajatar
Aloitat viestisi pyyteettömästi: "Olen huolissani eräästä ystävästäni...". Ylevää tuollainen myötäeläminen.
Olen veronmaksajana huolissani, milloin hakeudut töihin.
Ai niin...olen nainen, jolla ylipainoa 5 kg.

Täysijärkinen
naisen ( kenen tahansa naisen ) ei tarvitse kuin vilkaista ympärilleen baarissa tai missä nyt onkaan, ja nähdä ne kymmenet nälkäiset, seksinhimoiset silmäparit kun hän jo tietää kuka on todellinen pomo tilanteessa...se ei ole kukaan niistä miekkosista, ei :-D
Niin sinähän jo totesitkin, että minkä perässä ne miehet ovat. Nopean tyydytyksen johon kelpaa kuka tahansa niin kauan, kun pulssi löytyy ja kolme reikää.

Sitten jos ajatellaan vakavammin, niin itseäni (tuskin kovin monia muitakaan) ainakaan kiinnosta seurustelu suomeksi sanottuna LÄSKIN naisen kanssa, joka ei edes (yritä) pidä itsestään huolta. Se viittaa siihen, että hän on myös geeneiltään "huono" valinta lisääntymiskumppaniksi. Onhan niitäkin kavereita onneksi jotka nimenomaan tykkää tonnikeijuista.

Puol iärkinen
Alkuperäinen kirjoittaja Täysijärkinen;10624842:
Niin sinähän jo totesitkin, että minkä perässä ne miehet ovat. Nopean tyydytyksen johon kelpaa kuka tahansa niin kauan, kun pulssi löytyy ja kolme reikää.

Sitten jos ajatellaan vakavammin, niin itseäni (tuskin kovin monia muitakaan) ainakaan kiinnosta seurustelu suomeksi sanottuna LÄSKIN naisen kanssa, joka ei edes (yritä) pidä itsestään huolta. Se viittaa siihen, että hän on myös geeneiltään "huono" valinta lisääntymiskumppaniksi. Onhan niitäkin kavereita onneksi jotka nimenomaan tykkää tonnikeijuista.

Miksi sitten vanhemmat hevit mammat tarjoutuvat muutavan paukun jälkeen haarat levälleen nuorelle pojille. On kyllä kiva naida isoa pyllyä ja puristella ja läpsiä että pakarat heiluu, ei sitä luurangon kanssa onnistu.

Kyllä se on niin että
Moro!
Oletetaan että oikeasti haluat tietää tuosta aiheesta, eikä se ollut provo..:

Minä olen nuori kolli, seurustelen ja sikailen joskus kavereiden kanssa kaupungilla. Otan usein lihavan ämmän baarista mukaan siksi että niiltä saa takuuvarmasti. Niillä ei tunnu olevan ulkonäkö- tai keskustelukykykriteerejä. Myös lihavat YH- äipät on helppoa riistaa. Niiltä saa kun kehuu niiden lapsien kuvia ja kertoo niille "miten ihana olisi saada oma poika jonka kanssa kopitella". Huono puoli näissä JOSKUS (ei aina) on se, että sen yhden yön jälkeen aletaan ehdottelemaan lisää tapaamisia ja jopa seurustelua. Tähän tepsii väärä nimi ja numero. Mutta sitä en suosittele, sillä ainahan niitä voi käyttää hätävarana, jos ei parempaa saa.
Siksi lihavat naiset on niin kivoja..
Niin ja ne useimmiten antaa joka reikään ja nielee.

PS:
Naisten ei tartte tähän vastata. Teidän mielipide tästä arvataan..

Tiedätkös poika että laihaa naista pannessa tulee ihan mieleen homoilu. Taidat poju olla niitä hinttipoikia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä