H
hermot menee
Vieras
Onko kukaan tilannut Jotexilta lähiaikoina? Kauanko teillä on kestänyt paketin tuleminen? Itse tein tilauksen 2,5 viikkoa sitten, eikä vieläkään pakettia ole edes pakattu..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:Moi vaan!
Minä tilasin jotexilta yhden seinätelineen, kun aloimme laittamaan seinään sitä,se olikin väärin rakennetttu, eli viallinen.Palautin paketin takaisin 2 kk sitten,nyt olen ollut yhteydessä jotexiin kole erikertaa, jotta saisin uuden tilalle, maksettu kun oli koko hylly.
No jotexilta ei löydy mitään tietoja, että olsin palauttanut paketin.
Eilen kävin tekemässä postissa KATOAMISILMOITUKSEN !
Saa nähdä saanko hyllyä ikinä ja missä paketti kulkee tai minne on hävinnyt???????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:Moi vaan!
Minä tilasin jotexilta yhden seinätelineen, kun aloimme laittamaan seinään sitä,se olikin väärin rakennetttu, eli viallinen.Palautin paketin takaisin 2 kk sitten,nyt olen ollut yhteydessä jotexiin kole erikertaa, jotta saisin uuden tilalle, maksettu kun oli koko hylly.
Saa nähdä saanko hyllyä ikinä ja missä paketti kulkee tai minne on hävinnyt???????????????????
Jos se on joku isompi paketti, niin tottahan sä otit siitä talteen sen lähetyskoodin? Sillähän näet netistä onko se mennyt perille...
Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:Moi vaan!
Jos se on joku isompi paketti, niin tottahan sä otit siitä talteen sen lähetyskoodin? Sillähän näet netistä onko se mennyt perille...
Jotex väittää että heille ei ole tullut pakettia, että sen on täytynyt hukkua välille.Tiedot kyllä tilauksesta löytyi jotexilta, että olen sen tilannut.
Mutta nyt tänään jotexilta on aijottu soittaa ja kysellä vielä tarkemmin...jotenki ärsyttää, olen ollut jo yhteydessä, eikä asia ole edennyt yhtään.
Koodia minulla ei enää ole tallessa![]()