JOTEX - onko kukaan tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Onko kukaan tilannut Jotexilta lähiaikoina? Kauanko teillä on kestänyt paketin tuleminen? Itse tein tilauksen 2,5 viikkoa sitten, eikä vieläkään pakettia ole edes pakattu..

Moi vaan!
Minä tilasin jotexilta yhden seinätelineen, kun aloimme laittamaan seinään sitä,se olikin väärin rakennetttu, eli viallinen.Palautin paketin takaisin 2 kk sitten,nyt olen ollut yhteydessä jotexiin kole erikertaa, jotta saisin uuden tilalle, maksettu kun oli koko hylly.
No jotexilta ei löydy mitään tietoja, että olsin palauttanut paketin.
Eilen kävin tekemässä postissa KATOAMISILMOITUKSEN !
Saa nähdä saanko hyllyä ikinä ja missä paketti kulkee tai minne on hävinnyt???????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja Maaru:
Moi vaan!
Minä tilasin jotexilta yhden seinätelineen, kun aloimme laittamaan seinään sitä,se olikin väärin rakennetttu, eli viallinen.Palautin paketin takaisin 2 kk sitten,nyt olen ollut yhteydessä jotexiin kole erikertaa, jotta saisin uuden tilalle, maksettu kun oli koko hylly.
Saa nähdä saanko hyllyä ikinä ja missä paketti kulkee tai minne on hävinnyt???????????????????

Jos se on joku isompi paketti, niin tottahan sä otit siitä talteen sen lähetyskoodin? Sillähän näet netistä onko se mennyt perille...

Tätä ennen kaikki tilaamani tuotteet ovat tulleet alle kahdessa viikossa ja ovat vastanneet odotuksiani.
Toissa päivänä hain paketin, kun tilasin halpoja pussilakanoita.
Nyt vaan sattui minun kohdalle, että paketti jonka palautin on kadonnut teille tietämättömille..harmittaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
Moi vaan!

Jos se on joku isompi paketti, niin tottahan sä otit siitä talteen sen lähetyskoodin? Sillähän näet netistä onko se mennyt perille...

Jotex väittää että heille ei ole tullut pakettia, että sen on täytynyt hukkua välille.Tiedot kyllä tilauksesta löytyi jotexilta, että olen sen tilannut.
Mutta nyt tänään jotexilta on aijottu soittaa ja kysellä vielä tarkemmin...jotenki ärsyttää, olen ollut jo yhteydessä, eikä asia ole edennyt yhtään.
Koodia minulla ei enää ole tallessa :(

Paketti oli pitkulainen, noin 65 cm pitkä, ei mikään suuri ns, mutta kuitenkin.
Aijon kyllä jatkossakin tilailla, ja olen jo laittanut lakanatilauksen eilen menemään,sillä on ne kaikki olleet kuitenkin ihan hyvää tavaraa, ei siis muuten ole valittamista :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Moi vaan!

Jotex väittää että heille ei ole tullut pakettia, että sen on täytynyt hukkua välille.Tiedot kyllä tilauksesta löytyi jotexilta, että olen sen tilannut.
Mutta nyt tänään jotexilta on aijottu soittaa ja kysellä vielä tarkemmin...jotenki ärsyttää, olen ollut jo yhteydessä, eikä asia ole edennyt yhtään.
Koodia minulla ei enää ole tallessa :(

No jos ei ota sitä koodia talteen, niin se on omaa tyhmyyttä. Posti on mokannut eikä Jotexin tarvitse ottaa siitä vastuuta. Palautukset on aina asiakkaan omalla vastuulla ja siksi kannattaa huolehtia, että palautuksista saa asianmukaiset kuitit ja leimat ja koodit on jossain tallessa.

Yhteistyössä