Jotenkin ärsyttää, kun ihmiset laittavat esim naamakirjaan, että aivan järjetön päänsärky. Ei se nyt aivan järjetön voi olla jos n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Min
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Min

Vieras
Kiinnittääko joku muu tällaiseen huomiota? Puhutaan aivan järkyttävästä päänsärystä ja kuitenkin tehdään jotain juttua, mitä ei todellakaan pysty järjettömässa säryssä tekemään. Tai onko minun järjetön päänsärky erilainen mitä muilla :o

Ilmeisesti on. Kun itse puhun "järjettömästä" särystä, minulla sattuu oikean silmän taa niin, etten kykene pitämään sitä auki tai katsomaan mihinkään valoisaan.

Sen sijaan kaverillani "jumpsuttaa" päässä ja kykenee kyllä samalla katsomaan telkkaria tai nettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ä:
Ilmeisesti on. Kun itse puhun "järjettömästä" särystä, minulla sattuu oikean silmän taa niin, etten kykene pitämään sitä auki tai katsomaan mihinkään valoisaan.

Sen sijaan kaverillani "jumpsuttaa" päässä ja kykenee kyllä samalla katsomaan telkkaria tai nettiä.

Ai, no ehkä mun järjetön päänsärky on sit vain erilaista. Mulla tollainen jumputussärky on ihan sitä normaalia särkyä. Kun särky on järkyttävää, ei pysty liikkumaan mihinkään tai todellakaan tekemään yhtään mitään, varsinkaan surffailemaan netissä

itse saatan valittaa "jumalatonta hedaria" joka on siis tosissaan sietämätön, muttei vie toimintakykyä. olo vain on paskamainen... ei siis migreeniä, mitälie niskajumia :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä:

Ai, no ehkä mun järjetön päänsärky on sit vain erilaista. Mulla tollainen jumputussärky on ihan sitä normaalia särkyä. Kun särky on järkyttävää, ei pysty liikkumaan mihinkään tai todellakaan tekemään yhtään mitään, varsinkaan surffailemaan netissä

Tutkituta pääs?

Ehkä kaikilla ei ole sitä hirvittämän kamalaa särkyä ollutkaan, joten heillä ei ole vertailuarvoa. Jos heille se yhtä kamala särky tulee, mistä sä kärsit, niin he varmaan sit kirjoittaa että "nyt iski maailman kamalin päänsärky".

Oikeesti, mitä sä vollotat siinä? Häiritseekö sua toisten päänsäryt noin kamalasti koska "kellään ei voi olla yhtä kamalaa särkyä ku mulla, nih!"...

Yhteistyössä