Jotenki mä en jaksa tuota miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa

Vieras
Kulkee omia teitään, ei ole astiat tiskikoneessa hyvin eikä roskat roskiksessa, nukkuu vaatteet päällä sohvalla ja vastaa jos kysyy. kaiken teen väärin mut hän ei tee mitään! paapoo kakkosta mut esikko ei saa edes hengitää, valvottaa tosia yskällään yms. ei ota lääkettä vaikka se on nenän eteen kannettu.!

oisko ainoo oikee ratkasu ero? miten sen saa pois täältä? mie en haluais muuttaa lasten koulun ja hoitojen takia mut mikä olis ratkasu?

Aina ei yskänlääkkeet auta, vaikka kuin niitä ottais. Mie nukun sohvalla vaatteet päällä. Miksi ilman vaatteita siellä pitäisi nukkua? Sängyssä nukun ilman vaatteita sitten. Mie en osaa kuulemma täyttää astianpesukonetta kunnolla, joten en täytä. mies hoitaa sen puolen :D Pieniä seikkoja...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kiva olla yksin ongelmien kanssa

Miehesi oireet kuullostavat todellakin samalta kun mun miehellä ja hän on masentunut, kaikki on aina mun syytä yms. Todella rankkaa on..
Jos haluat vertaistukea niin rekkaudu/kirjaudu ja laita mulle yv niin annan salasanan masentuneiden läheiset kerhoon, siel meitä on muutama jotka painii saman asian kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Aina ei yskänlääkkeet auta, vaikka kuin niitä ottais. Mie nukun sohvalla vaatteet päällä. Miksi ilman vaatteita siellä pitäisi nukkua? Sängyssä nukun ilman vaatteita sitten. Mie en osaa kuulemma täyttää astianpesukonetta kunnolla, joten en täytä. mies hoitaa sen puolen :D Pieniä seikkoja...

samat päivävaatteet päällä päivästä toiseen ja yöt nukut sohvalla?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Miehes ei varmaan suostu lääkäriin lähtemään?!

mites sen sinne sais? tai ees jonnekin juttelemaan? kyllä nää tempaukset alkaa jo ottaa hermon taakse niin ettei kohta selväjärkisenä ite jaksa pysyä... mut sehän miehelle passaa, on se niin monta kertaa jo hoitoon käskeny mun lähteä...

No pyydä viemään sut hoitoon, ja astelette parisuhdeneuvolan eteen. Kyllä kai se masennus sielläkin selviää. No jaa, joskus voi olla hyväksi vaan nostaa kissa pöydälle ja sanoa suorat sanat. Kun ei miestäsi tunne, niin aika paha täällä neuvoja jakaa. Käykö teillä vierita tai käyttekö itse kylässä? Ystävät ja vieraat tuulettavat tukahtunutta tunnelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Miehes ei varmaan suostu lääkäriin lähtemään?!

mites sen sinne sais? tai ees jonnekin juttelemaan? kyllä nää tempaukset alkaa jo ottaa hermon taakse niin ettei kohta selväjärkisenä ite jaksa pysyä... mut sehän miehelle passaa, on se niin monta kertaa jo hoitoon käskeny mun lähteä...

Sanoppa se??
Mut tosiaan jos vertaistukea haluat niin tee niin kun aiemmin neuvoin

Yhteistyössä