Jotakin jollekkin jolla on jo kaikkea..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Minulla on hyvä,rakas ystävä-on auttanut,tukenut ja tuuppinut minua eteenpäin elämän raskaina hetkinä,kun olen itse suunnan kadottanut-tai ollut niin maahan lyötynä,etten itse ole kyennyt ylös nousemaan..

Minusta olisi ihana antaa hänelle jotain,mutta hän ei sano mitä tarvitsisi,toivoisi-ja mitään tyhjänpäiväistä krääsää en viitsis hommata.

Ajattelin jotain herkkukoria..onkohan se "liian vanhanaikaista"?
Mitä herkkukoriin?

Joku Juicen kokoelma, jossa tämä biisi:

[video=youtube;ffhAicGoFpE]http://www.youtube.com/watch?v=ffhAicGoFpE[/video]

Ja cd-levyn sisälle lahjakortti, jossa lukee, että on lunastettavissa milloin vain yhteiseen iltaan naurun tai itkun merkeissä.

No mulle saisi herkkukoriin laittaa pussillisen jotakin hyvää pastaa (ei mitään Pirkkaa), pestoa, laadukasta suklaata, viiniä, kynttilöitä (ei niitä kamalia tuoksukynttilöitä tai jotakin ihmeellistä kynttiläkutsujen kamaa, jota ei osaa edes käyttää), kauniita servettejä, hyvää hunajaa, vähän erikoisempia keksejä jne.

Ei mun mielestä herkkukorin antamisessa ole mitään vikaa.. Se on kiva lahja, joka osoittaa, että muistat ystävääsi..:) mutta se ei sitten jää lojumaan nurkkiin turhana, kuten koriste-esineille tms. tahtoo käydä..

Ite varmaan laittaisin aikalailla samoja kuin tuo #3, paitsi että jättäisin noi pastat ja pestot pois.. ja varmaan laittaisin jotain itseleivottua, minkä olen koristellut nätisti.. Esim. jotain pikeerikuvioilla koristeltuja pipareita tai jonkin ison joululeivoksen..

Tuo kori kuulostaa kivalta! Sinnehän voi laittaa vaikka mitä, kynttilöitä/viiniä/pöytäliina/suklaata.... Tai vaihtoehtoisesti vaikka kasvonaamio/kaulahuivi/lahjakortti kauneushoitolaan/pyyhe..