Jotain vielä lapsille lahjaksi, mitä?

11v saa Wiille Rabbids- ja Indiana Jones-pelit, Lego pussilakanat, Bionicle-ukon, 2 jotain koottavaa luurankoa

9v saa DsI:n ja sille kaksi peliä, Lego Pirates-kirjan, Space Police-ja Star Wars Lego-paketit.

Yhteiseksi on tulossa muutama dvd, ja molemmille vaatetavaraa.

Jotain haluaisin vielä ostaa, tuossa on kovin vähän lahjoja, mutta mitä? Mitä te muut olette ostaneet?

 
Sirkkeli
Joku lautapeli yhteiseksi. Menee sitten aatto rattoisasti riidellessä, että kuka huijaa. Suklaarasia tms. pakettiin kummallekin. Koottava lentokone(liimalla koottava siis).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
musta tossa on jo ihan mukavasti lahjoja.Vai eikö teidän lapsille kukaan muu osta lahjoja kuin vaan te?
Siis nuo on mun ostamia, ex ostaa omat lahjansa, samoin kummit, ja isovanhemmat.
Jos noilta kaikilta muiltakin tulee vielä lahjoja, mun mielestä nuo jo riittääkin.

Meille ei osta kuin isovanhemmat + kummit yhdet paketit, eli yht. kolmet lisää, itse olen ostanut lapsille 8-9kpl/lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Jos noilta kaikilta muiltakin tulee vielä lahjoja, mun mielestä nuo jo riittääkin.

Meille ei osta kuin isovanhemmat + kummit yhdet paketit, eli yht. kolmet lisää, itse olen ostanut lapsille 8-9kpl/lapsi.
Ei pahalla, mutta mä en kysynyt riittääkö nuo lahjat jonkun muun mielestä, MUN mielestä ne ei riitä, ja jotain vinkkiä olisin vailla.. Ja niitä lautapelejä meillä on iso pino, joten ei niitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Jos noilta kaikilta muiltakin tulee vielä lahjoja, mun mielestä nuo jo riittääkin.

Meille ei osta kuin isovanhemmat + kummit yhdet paketit, eli yht. kolmet lisää, itse olen ostanut lapsille 8-9kpl/lapsi.
Ei pahalla, mutta mä en kysynyt riittääkö nuo lahjat jonkun muun mielestä, MUN mielestä ne ei riitä, ja jotain vinkkiä olisin vailla.. Ja niitä lautapelejä meillä on iso pino, joten ei niitä.
No mistä me tiedetään sun lasten lahjatoiveita edes, kai sä sieltä jotain poimit kun olet tuonkin verran keksinyt? kauppahan on leluja pullollaan, ja jos niitä on tarkoitus 20kpl saada per lapsi niin eikö ole samantien järkevä ostaa poikien leluosasto vaikka tyhjäksi :) Jos haluaa kodistaan lelutavaratalon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mistä me tiedetään sun lasten lahjatoiveita edes, kai sä sieltä jotain poimit kun olet tuonkin verran keksinyt? kauppahan on leluja pullollaan, ja jos niitä on tarkoitus 20kpl saada per lapsi niin eikö ole samantien järkevä ostaa poikien leluosasto vaikka tyhjäksi :) Jos haluaa kodistaan lelutavaratalon...
No ette mistään. Ja nuo on sellaiset mieluisimmat, mitä ovat pyytäneet, haluaisin muutaman yllärilahjan mukaan, mitä eivät ole pyytäneet.

 

Yhteistyössä