jotain purkausta tms...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hukassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hukassa"

Vieras
Tää kuulostaa varmaan ihan typerältä mutta jotenkin masennuin kun kuulin että veljelleni ja hänen vaimolleen tulee toinen lapsi. Itsekin kaipaan toista lasta mutta en saa avopuolisoani innostumaan asiasta. Puhuttu ollaan asiasta ja sanoo että kyllä me sitten joskus kun minä saan opinnot loppuun ja varman/vakituisen työpaikan. Rivien välistä kuitenkin voi lukea ettei miestä oikeasti kiinnosta pätkääkään lapsenteko mun kanssa. Onhan se oikeassa siinä että olisi hyvä saattaa opinnot loppuun ja saada jonkinlaista työtä. Mutta että oikein vakituinen työ saako sellaista edes nykyaikana ettei olis mitään pelkoa irtisanomisesta, tuskin kovin helpolla.. Äidilläni oli joitakin vuosia sitten vielä virka nyt heidän työpaikallaan ei kellään ole enää virkaa vaan työsopimukset määräaikaisia ja uusitaan sitten jos uusitaan...

Mutta silti ärsyttää elämä polkee paikallaan vuodet rullaa ohitse ikää tulee lisää ja minä olen tässä vain jumissa saamatta aikaan yhtään mitään. Opiskelun yritin aloittaa uudestaan mutta se ei onnistunutkaan.

En tiedä, tuntuu etten enää tiedä mitä tehdä... Helppoa olis jos joku sanois että nyt meet ja teet noin.. heh..

Yhteistyössä