Jotain positiivista: Mikä on parasta teidän parisuhteessa??

• Viestiketjun aloittaja Ei aina nurinoita.
  • Ensimmäinen viesti
Ei aina nurinoita.
Rakastan sitä, kuinka voin olla miehen kanssa oma, pölhö itseni, ilman että tulee kummastuneita katseita. Rakastan sitä, kuinka me puhutaan asioista. Joskus suututaan ja mökötetään, mutta aina asiat puhutaan halki. Rakastan sitä, kuinka kummatkin pyrimme pienillä, arkisilla asioilla piristämään toisen päivää. Rakastan sitä, että olemme parhaat ystävykset.

Täydellistä ei meilläkään ole, mutta jos keskittyy yllä mainittuihin ihaniin asioihin ja niihin moniin muihin, jotka tekevät suhteestamme kaiken työn arvoisen, maistuu elämä hiukan paremmalta :)

Ei aina nurinoita.
[QUOTE="vieras";24517841]Me ei koskaan riidellä.Lisäksi huumori.[/QUOTE]

Eikö teitä kiinnosta riidellä, vai eikö teillä vain mene sukset koskaan ristiin? Kauanko olette olleet yhdessä?

Meillä kyllä riidellään, mutta iinkuin sanottu, aina puhutaan asiat halki kuitenkin :)

Molemminpuolinen rakkaus, luottamus ja kunnioitus, hyvä ja vaihteleva seksielämä. :) :heart:
Samanlainen tuhma huumorintaju, hellyys, toistemme tukeminen ja kuuntelu. :heart:
Olemme kumppaneita, ystäviä ja rakastajia toisellemme.

"tunne"
Meillä homma vaan toimii - on hyvä olla yhdessä kaikin puolin. Kunnioitus ja luottamus, toisen huomioon ottaminen arjen pienissä jutuissa. Kuunteleminen ja kuulluksi tuleminen. Siinä kai ne.

Ja positiivinen-draivi, se ruokkii meitä olemaan toisillemme hyviä

Ja tasavertaisuus elämässä. Tää on yhteinen muurahaiskeko ja kumpikin jakaa duunit. Ei ole sun ja mun juttuja - tai että joku asia elämässä olisi vaan yksillä harteilla. Yhdessä tehdää, yhdessä mennään. yhdessä tienataan ja yhdessä hoidetaan.

tun
Mä luulen että kaiken pohjalla on toisen kunnioitus ja arvotus. Siitähän se kaikki lähtee. Ja kuunteleminen, molemmin puolin + että osaa katsoa itseään peiliin ja nähdä omatkin vikansa.

Joskus tuntuu että mies/vaimo vaan parjaa sitä puoliskoaan ja kaikki energia menee siihen. Ei lainkaan muisteta että itsessäkin saattaa olla vikaa, it takes two to tango - se pitää niiiiiiin paikkansa. Puoliso on peili joka heijastaa takaisin omat hyvät tekosi.

Ei aina nurinoita.
Mä luulen että kaiken pohjalla on toisen kunnioitus ja arvotus. Siitähän se kaikki lähtee. Ja kuunteleminen, molemmin puolin + että osaa katsoa itseään peiliin ja nähdä omatkin vikansa.

Joskus tuntuu että mies/vaimo vaan parjaa sitä puoliskoaan ja kaikki energia menee siihen. Ei lainkaan muisteta että itsessäkin saattaa olla vikaa, it takes two to tango - se pitää niiiiiiin paikkansa. Puoliso on peili joka heijastaa takaisin omat hyvät tekosi.
Tämä on niin totta. Ja pitäisi muistaa pysähtyä miettimään juurikin niitä hyviä asioita suhteessa, keskittyä niihin.

Ja te, jotka juutuitte siihen riitelyjuttuun, koitetaan pitää edes tämä yksi ketju positiivisena :)

riidaton
[QUOTE="heips";24518109]Riidattomat suhteen harvoin ovat kestäviä.[/QUOTE]

Mä en kanssa ole päässyt kärryille tästä riidattomuuden ihannoinnista. Pahamieli ja kiukku jos mitkä kuuluvat kotiin, siellähän ne pitäs saada purkaa ilman pelkoa että tulee hylätyksi, jätetyksi tai leimatuksi. Jokaisella on huonoja päiviä ja jokaista joskus kiutkuttaa toisen ihmisen käytös. Toiset vaan sammuttaa ja patoaa sen pahan olon - kun riiteleminen on muka niin paha.

tun
Tämä on niin totta. Ja pitäisi muistaa pysähtyä miettimään juurikin niitä hyviä asioita suhteessa, keskittyä niihin.

Ja te, jotka juutuitte siihen riitelyjuttuun, koitetaan pitää edes tämä yksi ketju positiivisena :)
Mutta ehkä on hyvä rikkoa tabua jossa riiteleminen on muka pahasta parisuhteessa. Se on asia mikä sairastuttaa monen suhteen, ja siksi oikeastaan voi ajatella positiivisena sen että riitely nostetaan normaaliksi asiaksi onnellisessakin parisuhteessa. Kun se ei ole parisuhdetta määrittävä tekijä.

Yhteistyössä