Jotain pientä pk-tädeille ja eskariin mutta mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iugjk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iugjk

Vieras
Kohta on joulujuhlat ja olisi kiva viedä hoitajille jotain pientä kun päiväkotihoito loppuu toiselta kokonaan. Toinen lapsi siis eskarissa ja toinen päiväkodissa ja kummallakin kolme hoitajaa eli jos kaikille jotain hankkii niin kuusi pakettia pitäisi olla.. Ehkä jotain kaikille yhteiseksi?

Mä ostin lasten hoitotädeille sellaset kankaasta tehdyt sydämet (noin 10*10cm), jotka saa esim joulukuuseen roikkumaan. Maksoi ehkä noin 3€/kpl. Mielestäni ihan kiva PIENIMUOTOINEN muisto hoitajille!!

Olen monena vienyt tarhan/kerhon tädeille pienen joulukuusenkoristeen kauniisti pakattuna kera lapsen tekemän kortin. Tänä vuonna pohdin, että olisko kiva lahja sellainen kuvioitu jouluaiheinen "tiskirättä"? Mutta mitä siihen lisäksi...

Jotain syötävää kaikille tai sitten jotain mitä voivat yhdessä käyttää töissä kuten esim kirja on aina todella kiva idea.
Ihanaa että vanhemmat muistaa hoitajia ja kyllä ne hoitajatkin vähän muistelee et kuka muisti ja kuka ei, mutta mitään sisustuskrääsää en suosittele, ellet ole jonkun kotona käynyt, tai muutakaan ihme "pikkutuliaista". Mulla ainakin kaapit täynnä kaikenmaailman kynttiläservetti-settejä ja saippua+minipyyhe ihmetyksiä, joita en tosiaan halua. Odottavat seuraavaa uhria..

Yks äiti antoi kerran hienot tiskiharjat ja rätit, se oli hauska ja tykätty ainaki meillä.:) Myös avaimenperät, runomagneetit ja sen sellaiset ovat olleet tykättyjä.

[QUOTE="minä";22612489]Olen monena vienyt tarhan/kerhon tädeille pienen joulukuusenkoristeen kauniisti pakattuna kera lapsen tekemän kortin. Tänä vuonna pohdin, että olisko kiva lahja sellainen kuvioitu jouluaiheinen "tiskirättä"? Mutta mitä siihen lisäksi...[/QUOTE]

Itse vein parille työkaverille tuollaiset; rullasin ja laitoin sisälle karkkeja, sopi ehkä 6-7 kohvehtia. Sitten sellofaaniin ja päät narulla kiinni kuin karkki :)

Mun mielestä tuli söpö pieni muistaminen ja työkaverit tykkäsivät oikeasti kun ei tule sitä krääsää.

Vaikka jonkun (ehkä omastanikin jos oikein ajattelee ;)) mielestä tiskirätti kuulostaa epäsopivalta lahjalta ni ilahtuisin kyllä itsekkin tuollaisesta niiden tuikkikippojen ym. sijaan kun moni haluaa lahjalla kuitenkin muistaa :)

Itse siis työskentelen päiväkodissa.

Piparimuotit sievästi sellofaanissa =)

Leipokaa lasten kanssa kahvihuoneeseen jotain, sit vaan kaikille yhteinen kortti siihen mukaan.

Piparimuotti kuulosta söpöltä ja kivalta :)
Niitä kun on monenlaisia ni voisko lapsi vaikka valita jokaiselle omalaisen, tai sitten äiti ;)

Mä olen tykännyt juuri noista kun lapsi on vaikka piirtänyt kortit ja jokaisen kortissa on ko. hoitajan kuva lapsen kanssa, kerran sain myös kuvan jossa olin minä ja raidallinen kissani, jonka käytin kerran päiväkodilla näytillä lapsille :) Olen säästänyt tuon kuvan <3

Yhteistyössä