jotain kasvatuksessakin menee perille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
äsken juteltiin jotain hoitomaksuihin liittyvää ja tuli puheeksi et nykyään pitää tulotiedot toimittaa kaupungille vaikka maksaisikin koko summan, ja mies sit sanoi et onkohan se edes laillista, jos ei halua toimittaa tulotietoja niin voiko ne pakottaa.
mä sit siihen et kaupunkihan nyt voi tehdä mitä vaan..

Neiti 4,5v katsoi mua ja sanoi, ei se kaupunki mitään tee, vaan ne ihmiset..

mä repesin ja sanoin sille et hyvin oot oppinut tuonkin asian, ni tää sano takas, kiitä itseäsi, sinähän sen opetit :laugh:

:D ton tytön kanssa ei kyllä koskaan kyllästy ihmettelemään mistä se noi juttunsa ammentaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ihme juttu.Ennen oli rasti ruutuun jos et toimita tulotietoja.Sitten kiltisti vaan ylin maksu.Mitä h...ä ne tekee tulotiedoilla???

niinpä, ton yksityisyrittäjän ku on tosi kiva lähetellä tulotietojaan, sano vielä et kirjoitanko viimekuulta itselleni palkkanauhan, ku sai palkkaa 200? :whistle:

Kaupunki tekee täälläpäin aina vuodeksi kerrallaan hoitosopimuksen ja sitten se uusitaan.

Joka kerta tulee se lomake jossa pyydetään tulotiedot, mutta ei ole pakko palauttaa jos ei ole tarvetta alennuksille, ei tämän vuoden elokuussakaan

katoin muuten uudestaan sen lapun, ja ei tarvii lähettää palkkanauhoja tms, mut se lappu on täytettävä kaikilta osin, eli silti ne tulotiedot siihen tarvitaan..mut enivei, ennen ei oo tarvinnu sitä palauttaa ees.

Yhteistyössä