Mun pojalla on suun ympärys täynnä semmosta pikku näppyä ja iho on siitä paksuuntunu ja rosoinen.En tiiä mistä johtuu ja syödään jo melkein kaikkea niin en tiiä mitä ruokia pitäis välttää kun tuntuu et joka ruokailun jälkeen ihottuma punottaa vain entisestään :'(
Syödään aika paljon kaupan soseita,mutta myös kotiruokaa tarjoan välillä,jos ei kovin mausteista.
Nyt oon jättäny tomaatin ja marjat pois ja pitää kattoa miten vaikuttaa(kauankohan menee jos että oireeet häviää jos noissa vika?)
Annoin kerran pakaste vadelman pojalle ja siitä tuli 2 näppyä suupieleen ja sen jälkeen on vain pahentunu ihottuma.Oiskohan se voinnu laukaista jonku allergian?
Lehmänmaitoa ei vielä juoda,mutta kylläkin hapanmaitotuotteita jonku verran.
Poika on 11kk ja imetän vielä n.2krt päivässä.
Otanko yhteyttä asiassa neuvolaan vai terveyskeskukseen??
Jos jollain kokemusta niin oon kiitollinen jos osais vähän mua valaista asiassa.
Syödään aika paljon kaupan soseita,mutta myös kotiruokaa tarjoan välillä,jos ei kovin mausteista.
Nyt oon jättäny tomaatin ja marjat pois ja pitää kattoa miten vaikuttaa(kauankohan menee jos että oireeet häviää jos noissa vika?)
Annoin kerran pakaste vadelman pojalle ja siitä tuli 2 näppyä suupieleen ja sen jälkeen on vain pahentunu ihottuma.Oiskohan se voinnu laukaista jonku allergian?
Lehmänmaitoa ei vielä juoda,mutta kylläkin hapanmaitotuotteita jonku verran.
Poika on 11kk ja imetän vielä n.2krt päivässä.
Otanko yhteyttä asiassa neuvolaan vai terveyskeskukseen??
Jos jollain kokemusta niin oon kiitollinen jos osais vähän mua valaista asiassa.