Jostain kumman syystä aina samat nikit puolustaa alkoholin juomista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomannut

Vieras
Ootteko huomanneet? Joku tosissaan tai provosoidakseen aloittaa alkoholiaiheisen keskustelun, niin aina nää samat nimimerkit vetää herneen nenäänsä ennen ekan sivun puoltaväliä, kuinka heillä on oikeus juoda ja se ei ole keltään pois ja lopulta kaikki toista mieltä olevat on säälittäviä idiootteja.

Jään odottamaan kuinka moni näistä nimimerkeistä löytää tähänkin ketjuun... ;)

:hug: :hug: :hug: :hug:

En mä ainakaan ole vetänyt hernettä nenään. En vain oikein ymmärrä joidenkin ihmisten logiikkaa alkoholiin liittyvissä asioissa. Jos juo siiderin tai pari kerran viikossa, niin on kauhea juoppo. Baarissa työskentelevänä mä tiedän kyllä paremmin mikä on oikea juoppo ja kenellä on alkoholiongelma.

Tämä on taas tätä että on vaan musta ja valkoinen eikä harmaan eri sävyjä B) Joko olet raivoraitis tai rapajuoppo. Että jos nyt kaksi sidua ottaa vapun/juhannuksen/pääsiäisen/saunaillan jne kunniaksi niin on automaattisesti alkkis...

Tämän aloituksen pointti ei ollut puolustaa tai vastustaa juomista. Huomioni koski ainoastaan sitä, että tietyille nimimerkeille alkoholiin liittyvät asiat ovat niin sydäntä lähellä, että tunteet käyvät oitis kuumina jos joku rohkenee olla toista mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämän aloituksen pointti ei ollut puolustaa tai vastustaa juomista. Huomioni koski ainoastaan sitä, että tietyille nimimerkeille alkoholiin liittyvät asiat ovat niin sydäntä lähellä, että tunteet käyvät oitis kuumina jos joku rohkenee olla toista mieltä.

Joo mutta miksi se on aina niinpäin että on ihan hyväksyttävää että mies ryyppää kavereiden kanssa viikonloput läpeensä, mutta jos äiti ottaa kuppia niin jo kauhistellaan?

Minä :wave: Mä käytän alkoholia välillä, juon kahvia välillä, juon energiajuomia välillä, otan särkylääkettä välillä.. Jotkut ei käytä alkoholia, jotkut ei juo kahvia, jotkut ei juo energiajuomia, jotkut ei käytä särkylääkkeitä ollenkaan. Onko vaikea ymmärtää miksi jotkut samat nimimerkit puhuu sitten alkoholista?? :p Nam.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo mutta miksi se on aina niinpäin että on ihan hyväksyttävää että mies ryyppää kavereiden kanssa viikonloput läpeensä, mutta jos äiti ottaa kuppia niin jo kauhistellaan?

En tiedä. Edelleen: kunhan tässä kiinnitin huomiota siihen, joilla on aina paljon sanottavaa aiheista alkoholi tai juominen.

Yhteistyössä