Jospa uusittais sitten tämäkin? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Sit oon sitä mieltä että et oo lasten asialla täällä ja ei harmita jos bannia saat jostain syystä. Itsekkään en ole uskovainen mut noi kuvat siltikin menee yli hilseen varsinkin kun valitettavasti ne on laittanut äiti ihminen! Ja jos et ite usko ni ei tarvi silti sitä toitottaa kuten sinä!

Viblsp
Uih. :) Tiiättekös että mun tajuntaan miedoimmin iskee ne, joita en tunne ja jotka laukovat ajatuksiaan ilman sen parempaa ajattelua? =)

Lapseni menevät kaiken ohi. Onko vaikeuksia uskoa jessen verta? Vai oisko sen pitänyt kuolla siivommin? =)

vieras
Mee peilin eteen istumaan ja miettimään vispilä vai mikä lie olet. Ja tosissaan mieti seuraavan kerran mitä sanot. Mut olen kuullut että joltain oli poistettu joku kuva ilman että se ite on poistanu et ehkäpä joku muu järkevä muu poistaa noi kuvat kun itse et näemmäs ole!

vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mee peilin eteen istumaan ja miettimään vispilä vai mikä lie olet. Ja tosissaan mieti seuraavan kerran mitä sanot. Mut olen kuullut että joltain oli poistettu joku kuva ilman että se ite on poistanu et ehkäpä joku muu järkevä muu poistaa noi kuvat kun itse et näemmäs ole!
Täysi peesi.Karseita kuvia.

no eihän ne kuvat ole edes mitään järkkyjä
maailmassa on paljon muitakin kuvia jotka järkyttää ihan oikeesti.. :) älkää avatko sitä profiilia jos noin kovasti ärsyttää.. ninku aikuiset ihmiset oikeesti.. :)
ja kait kaikilla saa olla omat mielipiteet uskonnosta, vaikka äiti olisikin.. on ainakin mulla ja voin kertoa että en usko, en ole koskaan kuulunut kirkkoon ja kristityt ja muutkin mukaelmat siitä on oikeesti helvetin tekopyhiä.. niin että siinäpä se.. kiitos ja näkemiin :)

Yhteistyössä