Joskus tekisi mieli antaa mennä vaan :( Sis. pajatusta kiroilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simasuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

simasuu

Vieras
Mies kiroilee jatkuvasti nykyään. En tiedä mikä masennus/ahdistus sillä on. Mutta siis, pelkästään varpaan potkaiseminen pöydän jalkaan, saa aikaan hirveän vittusateen. :(

Olen yrittänyt monta kertaa anella, että keksisi korvaavia sanoja, mutta ei . Heti kun seuraava vastustus tulee, alkaa se sadattelu ja noituminen taas. :headwall:

Kohta keittää niin yli, että alan itsekin kiroilla. :kieh:
Olen siinä parempi, lapset oppii uusia sanoja. :kieh: |O

meillä mies myös kiroilee heti kun alkaa pännimään. sai todella hyvän opetuksen kun oltiin ravintolassa syömässä ja 3v tyttö päästi kovalla äänellä saatana-sanan ilmoille. Tajusi mieskin siinä vaiheessa miettiä puheitaan! nyt onkin ollut rauhallinen melkein viikon :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
meillä mies myös kiroilee heti kun alkaa pännimään. sai todella hyvän opetuksen kun oltiin ravintolassa syömässä ja 3v tyttö päästi kovalla äänellä saatana-sanan ilmoille. Tajusi mieskin siinä vaiheessa miettiä puheitaan! nyt onkin ollut rauhallinen melkein viikon :whistle:

MIehet! Tajuavat vasta kuin on jo liian myöhäistä. :/

Meilläkin mies kiroilee ihan hirveästi :( Käyttää kaiken lisäksi sitä v-sanaa ihan joka välissä. Ei tunnu tajuavan, kun olen yrittänyt moneen kertaan selittää ja pyytää varomaan sanojaan. 4-vuotias esikoinen on päästänyt kirosanoja suustaan muutamia kertoja mutta vain isänsä aikana. Minun kanssani loppuivat 2-vuotiaana siihen yhteen v-sanaan, jonka heläytti kaupassa. Sanoin silloin, että me tytöt ei tykätä puhua tuollaisia. Hyhhyh, kun tulee ihan paha maku suuhun noin rumista puheista. Mutta nyt meidän kuopus onkin poika eli milläs pojalle voisi asian opettaa, kun mies ei todellakaan ole yhtään hillinnyt puheitaan ja 2-vuotias kuopus apinoi muutenkin isäänsä ihan kaikessa.

meillä mies sanoo tosi harvoin. joskus sanoo hiljaa V****u ku joku ei onnistu. mä taas. pärrät lentää, ja jälkeenpäin hävettää ja mietityttää et millä sais pois tommosen. noh, karjalaista sukujuurta. kiukkusta ja uteliasta.

Yhteistyössä