V
"vieras"
Vieras
Pistää jotenkin vaan vihaks,että vaikka joka päivä näkee kasvotusten ja aina kysyn miten on päivä mennyt,niin tulee vastaukseksi että tosi hyvin,oikein hienosti,normaalipäivä tms. Sitten soittaa kiertävä lastentarhanopettaja kotiin puol tuntia sen jälkeen kun on lapsi haettu ja kertoo että ryhmän aikuisilla on lapsesta huoli,kun keskittyminen ei onnistu ja meno on varsin riehakasta välillä.
Anteeks mut oisko tämmösen asian voinu ottaa esille vaikka heti kun näitä ilmaantuu eikä vaan hymistellä että joo,kaikki on hyvin?! Ja on kuulemma ollut näitä juttuja jo pidemmän aikaa. Kasvatuskeskustelussa sanottiin mulle että alun hankaluuksien jälkeen on lähtenyt menemään hyvin. Ja siinä uskossa oon ollut tähän asti,kun lapsi tulee iloisena hoidosta ja kertoo mitä kaikkea on kavereiden kanssa tehnyt.
Anteeks mut oisko tämmösen asian voinu ottaa esille vaikka heti kun näitä ilmaantuu eikä vaan hymistellä että joo,kaikki on hyvin?! Ja on kuulemma ollut näitä juttuja jo pidemmän aikaa. Kasvatuskeskustelussa sanottiin mulle että alun hankaluuksien jälkeen on lähtenyt menemään hyvin. Ja siinä uskossa oon ollut tähän asti,kun lapsi tulee iloisena hoidosta ja kertoo mitä kaikkea on kavereiden kanssa tehnyt.