Joskus mä mietin että mitä tuo mies oikein minusta haluaa, vai haluaako mitään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ölömölö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"ölömölö"

Vieras
tekis mieli vaan sanoa sille että jos joskus haluat mun kanssa naimsiin tai lisää lapsia niin se juna meni jo.... Kuulostaa varmaan aika pöljältä tää mun juttu näin kun en ole kertonut oikein mitään taustoja asioista...

mies rakensi talon laittoi sen vain omiin nimiinsä. ei oo koskaan perustellut miksi. oletin että johtui siitä kun olin silloin opiskelija mutta kukapa nyt opiskelija koko loppuelämänsä olis. nyt on ammatti.
kerran oltiin yhdes paikas kyläs ja yks mummo ihaili sillon meidän vauvaa ja kysyi mieheltä jokos ootte menny kihloihin.. miehen vastaus oli sellainen typerä naurua ja sanoi no ei tietenkään olla, ihan kun se olis joku ihan hirveä asia jos pitäis mennä kihloihin. kun joskus otin naimisiin menon puheeksi mies sanoi ettei voida kun se on niin kallista ja MINÄ en tunne vielä hänen sukuaan tarpeeksi hyvin, siis voi hevonkusi mikä tekosyy.

anteeksi ja kiitos kun sain purkaa.

Kuinka paljon sä osallistuit taloudellisesti tai työn määrällä mitattuna talon rakentamiseen?

Teillä on kuitenkin yhteinen lapsi? Kenen toivoma se oli?

Naimisiin voi mennä maistraatissa, se on ihan ilmaista.

[QUOTE="eee";28667010]Kuinka paljon sä osallistuit taloudellisesti tai työn määrällä mitattuna talon rakentamiseen?

Teillä on kuitenkin yhteinen lapsi? Kenen toivoma se oli?

Naimisiin voi mennä maistraatissa, se on ihan ilmaista.[/QUOTE]

en osallistunut talon rakennukseen ollenkaan koska talo rakennettiin eri paikkakunnalle(miehen kotipaikkakunnalle) kuin missä minä asuin. meidän vauva oli sillon vastasyntynyt ja matka pitkä joten osallistuminen olisi ollut vaikea.

Lapsi sai alkunsa hieman aikaisemmin kuin olimme suunnitelleet mutta lapsi haluttu molemmille. Nytkin tuntuu usein siltä että mies pitää lapsesta enemmän kuin minusta.

Niin tiedän että naimisiin pääsee ilmaiseksikin, siksi juuri pidän nuo miehen jutut tekosyinä.

en osallistunut talon rakennukseen ollenkaan koska talo rakennettiin eri paikkakunnalle(miehen kotipaikkakunnalle) kuin missä minä asuin. meidän vauva oli sillon vastasyntynyt ja matka pitkä joten osallistuminen olisi ollut vaikea.

Lapsi sai alkunsa hieman aikaisemmin kuin olimme suunnitelleet mutta lapsi haluttu molemmille. Nytkin tuntuu usein siltä että mies pitää lapsesta enemmän kuin minusta.

Niin tiedän että naimisiin pääsee ilmaiseksikin, siksi juuri pidän nuo miehen jutut tekosyinä.

Jos mies on koko talon rakentanut ja rahoittanut niin lienee aika luonnollista, että se on vain hänen nimissään.

Kyllä nuo miehen naimisiin menon syyt ovat aika lailla tekosyitä. Voisiko syynä olla esim. se, ettei halua antaa sulle avio-oikeutta rakentamaansa taloon? Toki tämän varalta voisi tehdä avioehdon, jossa talo suljettaisiin sulta pois.

:laugh:

Vain nainen voi kehdata nillittää siitä kuinka mies joka on ITSE rakentanut ja ITSE maksanut talonsa kehtaa laittaa sen omiin nimiinsä.

Vain täysidiootti tai täysin huijattavissa oleva mies antaa naiselle minkäänlaisen omistusosuuden kodista jos sen rakentaminen ja/tai ylläpito maksetaan miehen pussista.

En mä siitä talosta piittaa. Vaan se että olisi voinut edes hetken (vuoden) odottaa että olisin itsekin voinut osallistua rakentamiseen sekä rahoitukseen.

Voi tehdä avioehdon jos se siitä on kiinni.

Vähän tuntuu että on ehkä joskus menettänyt luottamuksensa naisiin. Jos laittaisi talon yhteiseksi ja eroaisitte, saisit puolet. Jos taas menisitte naimisiin ja eroaisitte, menisi omaisuus puoliksi. Jos haluaa vaan olla yhdessä ja ettei tarvitse pelätä tuollaisia juttuja. Niitä naisia kun kuitenkin on jotka rahan perässä ovat: Ensin nyhdetään kaikki mitä irti saadaan ja sen jälkeen jätetään.

Tuli vaan tällainenkin vaihtoehto mieleen, en nyt tarkoita että ap rahan perässä olisi. :)

[QUOTE="vieras";28667126]:laugh:

Vain nainen voi kehdata nillittää siitä kuinka mies joka on ITSE rakentanut ja ITSE maksanut talonsa kehtaa laittaa sen omiin nimiinsä.

Vain täysidiootti tai täysin huijattavissa oleva mies antaa naiselle minkäänlaisen omistusosuuden kodista jos sen rakentaminen ja/tai ylläpito maksetaan miehen pussista.[/QUOTE]

Mulkku. Nainen omistaa osan talosta vaikka hänen ei oli käynyt töissä ja maksanut osaansa. Erotessa talo jaetaan.

[QUOTE="vieras";28667216]Mulkku. Nainen omistaa osan talosta vaikka hänen ei oli käynyt töissä ja maksanut osaansa. Erotessa talo jaetaan.[/QUOTE]En ole ihan varma, mihin vittaat, mutta tämä nainen ei ainakaan omista talosta mitään.

Yhteistyössä