jos voittais ton 10 milliä, mikähän ois eka ajatus?

  • Viestiketjun aloittaja "puupää"
  • Ensimmäinen viesti
Ensimmäisen varmaan katsoisin lotto rivit varmaan 100 kertaa uusiks, et oonko oikeesti voittanu ja sit vielä odotan, et tilille tulee rahat ennenkuin uskon. Mut sit jos tulis tilille noin paljon niin joo-o, aika sanattomaks menis enkä missään nimessä mihinkään alkoholiin niitä rahoja pistäis heh. Pakko sitä pitäis heti antaa jonkin verran hyväntekeväisyyteen, sukulaisille ja parhaille ystäville vähän rahaa ja sit jos sen oman kodin hankkis niin ois aika ihQ. :heart: :D
 
Ensimmäisen varmaan katsoisin lotto rivit varmaan 100 kertaa uusiks, et oonko oikeesti voittanu ja sit vielä odotan, et tilille tulee rahat ennenkuin uskon. Mut sit jos tulis tilille noin paljon niin joo-o, aika sanattomaks menis enkä missään nimessä mihinkään alkoholiin niitä rahoja pistäis heh. Pakko sitä pitäis heti antaa jonkin verran hyväntekeväisyyteen, sukulaisille ja parhaille ystäville vähän rahaa ja sit jos sen oman kodin hankkis niin ois aika ihQ. :heart: :D
No enpä määkään nyt ihan koko pottia tarkottanu juoda. Vaan että lähtisin juhlimaan tänä iltana, kun harvoin tulee muutenkaan käytyä.
 
"vieras"
olisin onnesta soikeena,tulis todella tarpeeseen kun on ollut rahavaikeuksia jo pikän aikaa niin menis rästilaskuihin ekaks rahaa j sitten kun talous olis taas kunnossa laskujen osalta niin sit ostaisin tän talon omaks jossa asutaan
 
"vieras"
Mä varmaan alkaisin itkemään. Mun vanhemmat voitti muutama vuosi sitten 10 000e lotossa, ja se tuli todella tarpeen kun heillä oli tosi tiukkaa. Silloinkin tuli itku, kun olin niin onnellinen heidän puolestaan.
 

Yhteistyössä