Jos voit valita näistä asioista vain viiden totautuvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haltija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haltija

Vieras
"Sinulle ilmestyy hyvä haltija ja lupaa täyttää viisi seuraavalta listalta valittua toivomusta. Eli minkä jättäisit pois?"

1. Terveyden
2. Varallisuuden
3. Hyvät ystävät
4. Lasten menestyksen
5. Älykkyyden
6. Levollisen ja tyytyväisen mielen

Toi oli kysymys yhdestä nettitestistä. Eli minkä itse vastaisit? :)

Mitä se lasten menestys on? Jos se on jotain Idolssin voittamista, niin sitten jätän sen pois. Jos nuo kaikki muut elämässä toteutuvat, siinä on menestymistä tarpeeksi, lapsillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja haltija:
"Sinulle ilmestyy hyvä haltija ja lupaa täyttää viisi seuraavalta listalta valittua toivomusta. Eli minkä jättäisit pois?"

1. Terveyden
2. Varallisuuden
3. Hyvät ystävät
4. Lasten menestyksen
5. Älykkyyden
6. Levollisen ja tyytyväisen mielenToi oli kysymys yhdestä nettitestistä. Eli minkä itse vastaisit? :)

Eikö yleisesti menestys käsitetä muhkeaksi pankkitiliksi ja omakotitaloksi, pari autoa, kaunis vaimo ja nätit mukulat, nousujohteinen ura tietysti. Sellainen on länsimaissa hyvinmenestyneen ihmisen prototyyppi mun käsitykseni mukaan. Onnellisuus saattaa olla asia erikseen ;).

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Eikö yleisesti menestys käsitetä muhkeaksi pankkitiliksi ja omakotitaloksi, pari autoa, kaunis vaimo ja nätit mukulat, nousujohteinen ura tietysti. Sellainen on länsimaissa hyvinmenestyneen ihmisen prototyyppi mun käsitykseni mukaan. Onnellisuus saattaa olla asia erikseen ;).

Luoja varjelkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:

Luoja varjelkoon.
Sanoppa muuta.......Mutta sellainen käsitys mulla on, että tää ois (joidenkin mielestä ) se paketti mitä tulee tavoitella. Ei ole oma mielipiteeni. Eihän mulla ole noista mitään :D. Tuo ura vois kyllä olla kiva. Joskus.

Varallisuuden jättäisin pois. Paitsi jos se tarkoittaisi sitä että ihan kaikki oma menisi eikä olisi ruokaan rahaa kunnolla.
Vaatimattomasti olen elänyt tähänkin asti ja jos pienen eläkkeeni + tuet eli tän hetkisen tulotason ( mikä on hyvin vaatimaton ) saisin suurinpiirtein pitää ja saisin nuo kaikki muut niin olisin onnellinen. Todella onnellinen. Oikeastaan jos saisin pitää edes pelkän pikku eläkkeen niin vaihtaisin kaikki tähän mennessä omistamani noihin viiteen kohtaan.. tai vaihtaisin pelkkään terveyteenkin.

Ei vaan taida haltijaa tänne tulla :(

Yhteistyössä