Jos voisit muuttaa yhden asian elämässäsi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Itse varmastikin jättäisin erään humalaisen illan väliin, jolloin vahingossa petin miestäni. En ole kertonut tapahtuneesta ainakaan vielä, mutta se kalvaa silti ajoittain mieltäni.
Juu, taidan ymmärtää mitä tarkoitat. Naapurin Kerttukin oli kerran vahingossa ja ihan vaan vähän raskaana - ei sellaista lasketa.
 
En tiedä muuttaisinko mitään.

Ihminen tekee virheitä ja oppii niistä. Virheet, muiden muassa, ovat muovanneet minusta minut.
Matka jatkuu kohti uusia virheitä. :unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Kehitysvammaisen lapseni synnyttäminen.
Elämä on vuosia ollut h***ttiä. Ei tarvitse odottaa kuolemista ja pohtia mihin paikkaan joutuu, on todennnäköisesti mukavampaa joka tapauksessa.
 
vierailija
En ois ikinä alkanut polttaa tupakkaa vaan käyttänyt sen rahan vaikka rahastosäästämiseen. Tai matkusteluun. Tai parempaan autoon. Tai ihan mihin vaan!
Toi on oikein hyvä. Mä oon itse tosi kateellinen kaikille niille, jotka ei polta, vaan on nykyisin monimiljardöörejä, kun ne on säästäneet ne rahat, jotka olis muussa tapauksessa menny röökiin.
 
vierailija
en alkaisi maatalon emännäksi, enkä osalliseksikaan. vaan hankkisin oman työn ja omat tulot
Olen miettinyt millaista olisi ollut elää maatalon emäntänä.
Työssäsi on paljon hyviä puolia. 50+ ikäisenä et kärsi ikärasismista. Olet itsesi työnantaja.
Moni haikailee eläkepäivistä muhkean osakesalkun turvin. Vähälläkin pärjää.
Istuin lähiaikoina rahoitusneuvojani neuvottelussa pankissa. Valtava pankkisali oli lähes
tyhjä koronan takia. Olen sijoittanut vastuullisiin kohteisiin. En halua rikastua toisten selkänahasta repimällä.
Olen selannut Kaksplussan keskustelua Anna-sivun lakkauttamisen jälkeen. Vaikea löytää mukavaa ketjua, johon
kommentoida.
Elämäni on mennyt mukavasti. En kadu mitään. Ei elämässä ole valmista käsikirjoitusta.
Olen monta kertaa kulkenut onneni ohi ja tai ottanut takapakkia.
 
vierailija
Sitähän se elämä on. Jos menee niin kuin Strömsöössä, kyseessä on uni. Ja sitten herätyskello herättää harmaaseen aamuun .
Katsoin A-studion, jossa keskusteltiin koulu-uudistuksesta. Insertissä haastateltiin opinto-ohjaajaa. Mietin miten elämäni olisi mennyt, jos olisin saanut ko. ohjausta. Olisiko löytynyt joku ala, jossa olisin viihtynyt parhaiten.
Valtio puhuu vain työpaikoista ja verotuloista. Mielestäni elämän rikkautta ei voi mitata rahalla.
Yllätyin, että täällä ketjuissa on kivoja ihmisiä. Minussa on aina ollut filosofin vikaa. Siskoni mies sanoi ettei filosofiaa kannata opiskella.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Katsoin A-studion, jossa keskusteltiin koulu-uudistuksesta. Insertissä haastateltiin opinto-ohjaajaa. Mietin miten elämäni olisi mennyt, jos olisin saanut ko. ohjausta. Olisiko löytynyt joku ala, jossa olisin viihtynyt parhaiten.
Valtio puhuu vain työpaikoista ja verotuloista. Mielestäni elämän rikkautta ei voi mitata rahalla.
Yllätyin, että täällä ketjuissa on kivoja ihmisiä. Minussa on aina ollut filosofin vikaa. Siskoni mies sanoi ettei filosofiaa kannata opiskella.
Kyllä ne työssään viihtyvät ihmiset ovat myös työnantajille ja valtiolle tärkeitä. Minä sain hieman ohjausta lukioaikana ja siitä oli hyötyä, opinto-ohjaaja väänsi minulle rautalankamallin siitä, missä olen lahjakas ja missä tulisin viihtymään.

Jos viihdyt, suosittelen rekisteröitymään. Se tekee vähänkään filosofisemmista keskusteluista helpompia, kun ei tarvise arvailla, mikä vierailijoiden kommenteista on sinun käsialaasi. Rekisteröityminen ei johda mainospostiin tai henkilöllisyytesi paljastumiseen paitsi jos itse niin haluat.
 
vierailija
Kyllä ne työssään viihtyvät ihmiset ovat myös työnantajille ja valtiolle tärkeitä. Minä sain hieman ohjausta lukioaikana ja siitä oli hyötyä, opinto-ohjaaja väänsi minulle rautalankamallin siitä, missä olen lahjakas ja missä tulisin viihtymään.

Jos viihdyt, suosittelen rekisteröitymään. Se tekee vähänkään filosofisemmista keskusteluista helpompia, kun ei tarvise arvailla, mikä vierailijoiden kommenteista on sinun käsialaasi. Rekisteröityminen ei johda mainospostiin tai henkilöllisyytesi paljastumiseen paitsi jos itse niin haluat.
Opinto-ohjaukseen täytyy selvästikin panostaa. Ei pelkkä koulutuspaikkojen esitteiden selailu auta.
Eläkeläisenä en enää juokse rahan perässä. Kirjoitin nettikiintiöni täyteen Annan palstoilla.
Luin Hesarin kommentteja Espoon muuttotappiosta. Olin siellä töissä vähän aikaa ja kauhistelin Tapiolan metroasemaa, joka oli vielä keskeneräinen. Uutisaamussa näytettiin Hurstin pitkää leipäjonoa.
Vaikka olisin monen alan korkeasti koulutettu tuskin osaisin ratkoa vaikeita yhteiskunnallisia ongelmia.
Minua on luultu elämäni aikana moneksi.. Riippuu katsojasta ja sanojasta.
Rekisteröimättömänä satunnaisena nettikirjoittajana viihdyn parhaiten.
Toivon, että joulun jälkeen korona hellittää ja pääsen harrastusten pariin.
 

Yhteistyössä