Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis sinäkö tosiaan päästät kaksi lasta ovelle ja siinä on vielä portaatkin???
Meidän kotiovelta on n.10 metriä lasiovelle, lasiovelta on n. 5 metriä portaisiin ja portaiden alapäästä on vielä 10 metriä ulko-ovelle![]()
Ja sinä luotat ettei joku päästä heitä siitä ovesta niille portaille?????
Huomenna on ketju: Kenen vika, mies päästi lapset ovesta ulos, molemmat pyörivät portaat alas? Itse olin kyllä katsomassa tapahtumaa, mutten ymmärtänyt käskeä lasten odottamaan äitiä ja mennä heidän anssaan yhdessä ovelle.
Tuo on turhan kärjistettyä. Mä todella helposti kyllä ehdin lasten luo ennen kun ovat portaissa...ovi paukahtaa sen verran kovaa kiinni, että sen kyllä kuulee. Ja onneksi lapset ovat pienestä asti kulkeneet portaita, joten osaavat mennä aika hienosti. En mä niistä portaista ole ollenkaan huolissani.![]()
Etkä aikasemmin ilmeisesti ovestakaan???????
Vahinkoja sattuu ja mä tuonne aloitukseen lisäsin kuinka toimia seuraavan kerran.
Mä kuitenkin tunne kaikki jotka tässä liikkuvat ja tiedän 100% varmuudella että muut huomioivat lapset. Mutta ei sille mitään voi että on yksi joka ei huomioi, vaikka sitten vahingossa
Ihan totta! Me asutaan omakotitalossa ja ihan vain me, ja täälläkin välillä hyppää porukkaa joita mä en tunne???? Ja meillä on vielä rappusetkin ja 2v ei tule niitä yksin alas, ylös jo saa mennä. Pihalle eivät pääse lähtemään ilman aikuista. Vanhempi on 5v.
No meillä saa mennä. Mä olen monet kerrat nähnyt kuinka menee hienosti ylös ja alas. Itse osaa valita sen puolen jossa on kaide, jotta pitää siitä kiinni.
Joku lapsi osaa mennä portaat jo 1veenä toinen vasta 5veenä. Lapset on erilaisia ei sille mitään mahda.
En mäkään lapsia päästä yksin ulos tai muutenkaan niin, että eivät ole mun näköetäisyydellä